Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

@phoebe: trusten meid. Hé wat lees ik nu, weer ongi. Balen zeg. Wel fijn dat je een korte ronde hebt. Als ik me niet vergis had je vaker korte cycli of niet? Wil je het nog lang zelf proberen of ben je erover na aan het denken om bij de ha langs te gaan?
@bieb: leuk dat je ideeen bent aan het verzamelen. En een zwarte trouwkaart. Ik weet niet waarom, maar denk dat hij heel mooi is. Ik vroeg je laatst nog of je schoonzus nu toch niet meer een taart gaat maken, maar ik heb niets meer erover gehoord. Goed dat je vriend morgen meegaat, dat voelt net wat prettiger. Alvast veel succes morgen.
@mammoet: Je zei aan het eind van de maand jarig te zijn, ik dacht de 30e, dus bij deze hiep, hiep, hiep, hoera!!!
@anouska: hier gaat het goed hoor. komende week werken en dan.....verlof. En met jou gaat t iets minder lees ik. goed dat je naar ha gaat. Ik denk idd ook dat het nu voor jou iets moeilijker wordt nu je ziek bent. Maar ja beter nu goed uitzieken, dan ziek en zwanger, want dan mag je ook bijna geen medicatie.
@happy: was je ook helemaal fout gekleed op die foute party??? En lekker getourd vandaag. was het bij jullie droog vandaag?
@pip: ik heb je trouwkaart gezien, had je ook die kleuren? Zo ja, dan paste hij wel bij de jurk. We hadden idd een idee dat we uitgewerkt hebben en dat we aan de drukker willen geven. Vandaag hebben we gekeken wat we op de kaart willen zetten en hoe. Ik moet nu alleen even prijzen van drukkers gaan vergelijken en een lettertype kiezen, voor de rest zijn we er al uit. Trouwens hoe ging het me het konijn vandaag? al gewend aan zijn nieuwe hok?
@linda: een rustige en lange nacht gehad. Gelukkig, ook voor joey. Ik wilde idd iedereen (nou ja, de eerste 50, want daarna is t op) een kleinigheid geven, maar dan ook echt een kleinigheid. Ik kende een adresje en heb een zelfmaakpakket, waardoor het niet veel kost.

@jacq: alle kleine beetjes helpen idd. Waarom krijgt je oma eigenlijk geen pacemaker? Ik las dat ze pas 71 is, eerlijk gezegd vind ik dat vrij jong. Je vroeg over de dag van je cyclus. Ik heb nooit getempt, maar ik zou zelf van die dag 28 dag 1 maken om het zo precies mogelijk op papier te hebben.

Ik dacht even alles bij te kunnen lezen, maar dat gaat me niet lukken. Ik kijk dinsdag nog wel even, want morgen wordt t erg druk.

Hier even snel bericht; heb vanmorgen niet getest, ook nog niet ongi. Maar temp was weer naar normaal gezakt dus ga er maar vanuit dat ik ongi vandaag wordt. Helaas pindakaas (of het komt omdat het nu een uurder eerder nog is in mijn lichaam hahaha, nee moet mezelf niet voor de gek houden...)

snel berichtje voor sterretje; we gaan taart kopen. toen ik tegen ouders zei dat schoonzus taart wilde bakken werden ze boos haha. Zij hadden al eerder gezegd dat ik die van hun krijg, vandaar. Nou oke dan, dan kopen we die toch!

tot later!

goeiemorgen meiden

phoebe; zondag naar de backstreetboys hahaha dat is zeker jeugdsentiment, maar wel heel erg leuk haha
en ja als je naar de ha wil gaan kan je dat natuurlijk altijd doen meid, en met de ha overleggen wat betreft de gyn,
Met joey liep ik wel bij de gyn maar had geen clomid of wat dan ook gehad, ik gebruikte bij joey druppels die je baarmoeder reinigde, dat heb ik 5 maanden gedaan en toen werd ik in ene ongesteld na 8 maanden, en toen ben ik 3x achter elkaar ongesteld geweest en toen de 4de keer was ik in ene zwanger
Nu ben ik dus vorig jaar gestopt met de pil en heb gelijk die druppels genomen maar na een maand of 5 ben ik gestopt want er gebeurde niks, en toen ben ik in augustus weer bij de gyn terecht gekomen en was nog geen een keer ongesteld geweest vanaf februari ongesteld, en toen zijn dus weer allerlei onderzoekjes geweest, al met al kut met peren maar ja niks aan te doen

pip: geniet je konijn nog van zijn nieuwe hok? en succes bij de meting zometeen

rimke; gelukkig gaat het weer wat beter met je meid

kruimels; gelukkig voel jij je je ook weer wat beter meid

Bieb; he meid balen meid laat dan die ongi maar snel komen dan weet je waar je aan toe bent

ik ben het alweer kwijt allemaal sorry,
maar ik ben er weer vandoor, ik ga boodschappen doen door dit heerlijke weertje bleh het giet hier van de regen
ik ben er vanmiddag weer eventjes

xxxx linda

Mogge meiden,

Zo ff boodschappen doen met mn moeder ...........

Klaasje, en en en en en en ?????????

Pip en bieb, ben benieuwd naar jullie, we horen het wel vandaag he ......

Sterretje, bij ons was het gisteren niet droog hoor, bah was heel de tijd aan het regenen. Ach nu weet ik wel dat de ruitewissers het doen hihi

Meiden, tot vanmiddag, fijne dag allemaal
Liefs happy

Hier wat nieuws, 2x nog geen nieuws en 1x slecht/redelijk slecht nieuws:

slecht dat ze toch niet mijn contract verlengen. Hoorde t vanmorgen. Mijn naaste collega had t stiekem tegen mij gezegd, was ik wel blij mee want kon me natuurlijk voorbereiden. Ze vonden dat er de laatste maand niet genoeg progressie was. Nee vindt je t logisch als je niet weet waar je aan toe bent! Heen en weer gelul. Nouja dan niet. Ook wel opgelucht want had t toch niet naar mijn zin. maarja nu wel weer werk zoeken enzo. Kan in principe zo stoppen, lekker 2 weken vakantie. denk dat ik morgen nog een halve dag kom, alles afsluiten/opschonen en dan foetsie. Vriend zei net al, dan meldt je je toch ziek. Heb ik toen bij vorige bedrijf wel gedaan, maar daar werkte ik 6 jaar. Maar doe dat nu niet, ben er klaar mee
Dus redelijk slecht nieuws omdat ik t daar toch niet naar mijn zin had. Ben vandaag ook eerder gegaan, had eigenlijk om 2 uur vrij

Geen nieuws 1e: over mijn hartje. vanmiddag dus
Geen nieuws 2e; over ongi. dacht vanmorgen dat t wel gelijk er uitkwam met dat slechte nieuws, maar nee, nog niets.
Misschien dat deze neg. werkervaring dwars zat, dat ik daarom nog niet zwanger ben

ga me straks gelijk bij CWI inschrijven

middag meiden,

zo mijn huis is weer aan kant,heb wel weer teveel gedaan want heb erg last van maagzuur, maar was er vanacht ook al wakker van geworden blegg. maar goed moet toch schoonmaken he.

happy fijn dat de ruitenwissers werken hahaha
pip ben benieuwd of je etje gesprongen was.
bieb nog niet getest, hoop toch echt dat de ongie wegblijft.
klaasje morgen weer testen? ooh vind het zo spannend.

ehm rest weet ik niet meer, had vanmorgen gelezen toen ff tv gekeken en nu ff schoongemaakt.
zaterdag houden we hier een housewarming en vieren we me man zijn verjaardag. ga straks ff naar de drogist voor rennies en nieuwe vitaminen en denk dat ik me man veras met een luchtje zaterdag. dan ff bij me ouders kijken, kijken of me moeders sago bui van zaterdag is gezakt, man wat zat ze toen te katten op mij, dat ik zogezecht iets op de verkeerde klemtoon had gezecht. pardon zij mijn man nog, diana zei echt niks verkeerd hoor. wou eigelijk gelijk weggaan. maar len zou me vader helpen met zeil leggen en me vader heb het ernstig in zijn rug en gaat er elke keer lekker overheen kwa pijn grens. en me moeder kwam niet helpen hoor , nee hoor. af en toe zon stom mens. grrrrr.
ik bedoel maar, ze heeft onze eettafel en stoelen gekregen en het zeil uit de flat, we hebben ze pas uit eten genomen, en ik vroeg dus of ze zin in chinnees hadden zaterag, zeg ze ik had eigelijk friet op het menu staan. dus ik zeg prima als jij liever friet wil eten dan is dat goed. toen begon ze te snouwen joh. sohe dag ik nog, sago buitje. we hebben er verder geen woorden aan vuil gemaakt en zijn boven aan de slag gegaan. maar ik bedoel maar, geef ze vanalles, we komen ze helpen, terwijl we ook hier een babykamer in orde moesten maken en dan zo. pfffff.

dan heb ik ook weer lichterlijk de zenuwen voor morgen, dan moet ik weer werken. ben benieuwd, beter word het toch niet, want ben elke morgen beroerd, vanmorgen ook zo, blegggg.

nou genoeg geklaagd, ga weer.

xxx bambi

Terug
Bovenaan