Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

HAPPY: ik heb al een mand vol met baby dingen op mijn bruiloft hadden de ceremonie meesters een kaartje bij de trouwkaart gedaan dat we alles al haddeen maar de we snel aan kinderen wilden beginnen en of ze allemaal een kleinigheidje wilden mee nemen voor de grap... heb dus al de gekste dingen...... vond het wel grappig...

APRIL: hoop dat het voor de rest goed gaat met je rug en ik zou zeggen kappen nu met werken het is niet anders..... vond het kei lief dat je nog ff aan me gedact hebt met de dokter ....

moet nu echt aan de slag pauze voorbij

tot straks

He meiden!

Linda, werkse meid!

Bieb, ongie geworden, kut zeg! En ook met je werk enzo... wel goed dat je meteen actie onderneemt en toch een positieve instelling hebt! soms is het inderdaad goed om even een potje te janken!
Leuk jurk is besteld!!!

Bambi, bij jou op werk gaat het ook niet goed he meisje... ik zou zeker even met je leidinggevende gaan praten!!

April, doe je rustig aan meid! Het belangrijkste ben jij en die kleine in je buik! Als het niet meer gaat, gaat het niet!

Kruimels, nog even je mond houden!! hihi, wel vervelend dat je misselijk bent, hoop dat het snel over zal zijn!

Meiden ik heb lekker vanmiddag vrij genomen! heerlijk!! en morgen ben ik roostervrij!

Vandaag zijn mijn ouders 28 jaar getrouwd! jippie!! vanavond even op de koffie!

Fijne dag allemaal!

Liefs Jacqy

april, knap van je dat je nu toch waarschijnlijk de goeie beslissing gaat maken, je gezondheid en die kleine gaan echt voor meid, dit hou je zo niet vol als het niet beter wordt!!!
wij gaan niet rondtrekken in Noorwegen, we hebben bewust een huisje gezocht wat midden in het fjorden gebied staat, het huisje heeft een panorama uitzicht over het water en de fjorden, echt prachtig aan de foto's te zien!
2 jaar geleden zijn we ook met z'n vijfjes op vakantie geweest, en toen naar Italie met de auto, en dat doen we nooit weer zoveel kilometers.
we hebben toen in 8 dagen tijd 4500 kilometer gereden om wat te kunnen zien, we waren gewoon moe toe we er weer waren.
helemaal omdat ik dan 5 maanden heen ben hebben we besloten om lekker daar in de buurt te gaan rondkijken en niet teveel kilometers te gaan rijden.
en op de boot kunnen we ook gewoon heerlijk vertoeven en hoef ik niet dubbel gevouwen in de auto te zitten, heerlijk!

happy, whaha toch stiekum een piamaatje gekocht, erg he ik kan het soms ook niet laten hoor, haha. en toen ik nog niet zwanger was had ik dat ook al, ik kon me dan nog net beheersen om het te laten hangen.
nu koop ik alleen wat als ik echt iets zie wat ik absoluut niet kan laten hangen.
vanavond naar de makro, dus hoop dat ik me daar kan beheersen, haha.

bieb, hoop zo voor je dat je donderdag gewoon je katje op kunt halen!!!!
heb je even afleiding, en iets positiefs!

bambi, gelukkig dat het op je werk toch iets "beter" gaat.

lin, hoe was je werkdag vandaag?

even een algemene vraag:
heeft iemand wel eens gehoord en ervaringen of verhalen over de "sea belt" gehoord?
dat is zo'n polsbandje die tegen misselijkheid moet werken en is helemaal niet zo gek duur. 13,95
je kunt deze gewoon bij je apotheek kopen, was benieuwd of zoiets werkt.
ben gisteren ook zo'n aparaatje tegen gekomen op het internet waar je zelf je baby's hartje kunt horen, al vroeger dan 12 weken, leek me ook wel wat.
je kunt deze huren en later eventueel als je dat wilt kopen.
ze waarschuwen er wel voor dat het mogelijk is, vooral in het begin als je nog niet zo goed weet waar je precies moet zoeken, dat je het hartje dan niet zou kunnen horen en dat sommige vrouwen dan stress krijgen.
ik ben daar echt geen persoon voor! snap ook wel dat het maar een aparaat is.
dan probeer je het de volgende dag toch gewoon nog eens.
ben in dubio of ik die ga bestellen.
ik heb in de film "Romeo" iets leuks gezien.
die vrouw tekende elke zoveel weken op de deur van de babykamer hoe haar buik groeide, iedere keer stond de streep weer wat verder naar voren.
misschien dat ik zoiets ook wel ga doen.
als de verbouwing van de nieuwe slaapkamer door gaat, dan komt er vast snel al een opening in de muur, waar de deur komt en dan kan ik dat daar mooi op tekenen.
snuffel heel internet af naar leuke ideeen, dus alles is welkom meiden.
liever nu overladen worden, dan later spijt hebben dat ik iets niet gedaan heb wat ik wel graag gewild had.
ik ben ook maar een beginneling, haha.
vanochtend voor het eerst op bed gelijk een lange vinger gegeten voordat ik op stond.
en ik moet zeggen dat ik me erg goed voel vandaag! hopelijk is het geen toeval!

weet iemand van jullie trouwens hoe het zit met schoonmaakmiddelen.
welke mag je niet gebruiken tijdens je zwangerschap en bij welke moet je een kapje op of handschoenen aan, heb ik wel eens iets over gehoord.....
nou ga weer even wat doen.
kom voordat ik naar de makro ga nog wel even weer.
groetjes kruimels

sorry meiden,

kom ff binnenvallen zonder bij te lezen, maar wat ik jullie nu ga melden pffff.
Bieb kan me bij je voegen hoor. heb vanmorgen een gesprek met me werkgever gehad, daar vroeg ik dus zelf om he. over me verlof.

Daar komt ie, me contract word NIET verlengt.   Tja had hem aan zien komen he. gut was helemaal over de zeik. nu gelukkig wat rustiger geworden , maar ben wel meteen vertrokken, moet nu gaan bekijken hoe ik de komende 8 wk door ga komen.

ik heb de volgende opties.
1 gewoon werken alsof er niks aan de hand is (maar die valt eigelijk al af, dat weet ik gewoon van mezelf)
2 ziektewet, maar me baas en ik weten allebij dat we dat niet zijn.
3 onbetaald verlof

mijn werkgever vraagt gewoon mijn verlof aan en ik ga dus 6 wk van te voren met verlof. dat is eind mei. een week later verloopt me contract. dus hoef ik zelf geen gedoe te doen.

ook wil ie met tegemoed komen. als ik nu zeg ik kom niet meer werken dan zal ie heel april nog uitbetalen en dan is mei voormezelf als onbetaald verlof. (hoezo wil ie van me af) en als het goed is krijg je mei.juni vakantiegeld, dus eigelijk hoef ik bijna niet meer na te denken.
kan vanaf nu stoppen met werken en dan ben ik gewoon vrij tot eind september , dan kan ik eventueel nog een ww krijgen als ik dan nog geen nieuwe baan heb.

Ik zie het eigelijk als iets positiefs en ergens heb ik dit gehoopt, maar het valt me toch ff rouw op me dak , als het indd zo blijkt te zijn. moest echt wel ff janken.
maar nu gelukkig niet meer, heb om het vieren lekker een gebakje gekocht hahah. nee hoor niet om het vieren , maar meer om me ff lekker te voelen en had er trek in.

moest wel gelijk de sleutel van de zaak inleveren, dus al zou ik willen kan ik niet eens morgen werken. Zou hem morgen laten weten wat ik ga doen, maar wil het wel ff zwart op wil hebben.

nou ga weer ff, miss nog wat info op internet zoeken hierover.

xxx bambi

Nou Bambi, we kunnen elkaar de hand schudden dus. Schrok wel van je berichtje natuurlijk. Maar misschien wel beter voor jou, maar roch klote, Weet wat je bedoeld

Maarre mag hij je eigenlijk wel ontslaan nu je zwanger bent? Ik weet dat t niet mag als je een vast contract hebt, maar met een tijdelijk contract? En je hebt gewoon recht op een (zwangerschaps) uitkering hoor.

Heb je nog veel vrije dagen staan? Laat je niet naaien, denk goed na wat je beslist. Wel fijn als hij je tegemoetkomt voor april, maar als het aantal werkdagen hetzelfde is als je openstaande vrije dagen, schiet je er niks mee op.

Nu kan je wel rustig van je zw.schap genieten. hoeveel maanden   moet je vanaf mei nog? Want meestal heb je nog wel soll. plicht, maar misschien nu niet ivm je zwangerschap

Vraag t goed na bij t CWI

meis sterkte, maar toch ook weer niet want dit is wel waar je op gehoopt had haha

Anouska; leuk idee die babydingen op je bruiloft, misschien een idee voor ons?

Linda; niet zo best met Joey. Ik zou toch maar naar de ha gaan ja, maar volgens mij had je dat zelf ook al bedacht

Jacqy; gef. met je ouders!!!

Anouska; nou met die dokter van jou schiet t ook niet op zeg. Misschien ergens een second opinion aanvragen? Misschien kan de therapeut wel wat voor je doen?

mijn vriendje is al thuis, dus we gaan even het zonnedak ophalen wat we van de week hebben gekocht bij de Blokker. Alvast voor de evt. zon die hopelijk ooit eens gaat schijnen!!

he bieb,

nee heb geen soll.plicht want ben in dienst tot 4 juni en me verlof gaat eind mei in, dus blijf ook gewoon in dienst tot einde contract, hoe alleen niet meer te werken tot die tijd.

als ik morgen beslis dat ik niet meer kom b,.v dan betaald hij april helemaal en neem ik onbetaald verlof in mei. heb geen dagen meer staan die kunnen compenseren. miss nog 1 maar daar ga ik dan niet over malen als hij heel april wil betalen en ik niet werk zeg maar.

ja hij mag me gewoon onslaan als je tijdelijk contract verloopt. hij vraagt dus ook me verlof aan en dan moet ik als ik beval niet me werkgever maar het uwv op de hoogte brengen en dan krijg je bericht tot wanneer je verlof loopt en dan kan je dus evt. een uitkering aanvragen voor na je verlof. in prinsipe heb je geen soll plicht in je verlof, maar miss dat ik aan het einde toch wel al moet kijken lijkt mij.

tja leuk is anders, het lucht wel op ben wel van de stress af. en moet maar zo denken ik kan vanaf nu thuis zitten. tot aan eond september en volop van de kleine gaan genieten. en wees maar niet bang zal me niet vervelen hoor.

nou ben ff bij me ouders.

xxx bambi

Terug
Bovenaan