Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

Anouska, kunnen we niet allemaal bij jou werken? je bent zo lief zeg je haha

Rimke; nou zeg, wat is dat hier met die werkgevers? Die baas van jou kan de pot op. Je bent wel eens ziek en daar kan je niks aan. belachelijk wat hij zegt over die consequenties, zeker een manier om je weg te werken. Nouja, hij kan je toch niet zomaar ontslaan met een vast contract (alhoewel, als ze willen vinden ze echt wel een manier) en als je zwanger bent mogen ze je al helemaal niet ontslaan. Voor jezelf kiezen hoor

Al aanbod gehad voor werk, maar voor 2 weken en te ver weg. En was soort van acquisitie en is helemaal niks voor mij

hoi lieverds,

wat zijn jullie toch schatten. echt je krijgt hier gewoon presies de steun die je nodig heb heerlijk. ookal hebben we elkaar nog nooit gezien ik voel gewoon dat het met de meeste wel klikt en heb een betere band met jullie dan met de meeste in me omgeving. kan jullie niet missen hoor.

linda ik hoop dat joey niks ernstigs heeft hoor. drinkt ie wel genoeg ? kleine kinderen drogen zo snel uit. succes morgen.

rimke het bevordert indd niet echt de sfeer als je weet dat er over je gekletst word. ik hoop dat het met je naaste colelga's wel gezellig blijft.

april indd we moeten gewoon gaan genieten van onze vrije tijd die er aan komt. jij bent wel iets minder mobiel als ik met je rug, maar dat betekend niet dat je niks meer mag en kan he. ooh geweldig als heel je buik zo tekeer gaat.
ik moet zeggen dat die kleine de laatste dagen erg actief is. veel bonken enzo. maar natuurlijk elke keer als me man wil voelen niet hard genoeg. ik voel het dan wel, maar niet te hard zodat me man het met zijn eelt klouwen kan voelen hahaha

ik ga morgen me werkgever bellen met de medeling dat ik niet meer kom werken. ik ga volgende week dan langs omgedag te zeggen en het papier te halen dat ik zwart op wit wil dat ie me verlof aanvraagt, dat ik april betaald krijg en mei onbetaald verlof op neemt, maar dat ik dus nog me vakantiegeld krijgt enzo . dan moet het goed komen en heb ik vanaf nu gewoon lekker rust. kan ik volledig op de baby storten en ga morgen lekker babyspullen kopen want er stond onwijs leuke dingen in de kruitvast folder die ik ff ga kopen hahaha. en ok bij de wibra het een en ander gezien.lekker goedkoop, maar presies wat ik zoek.

xxx bambi

Goede beslissing lijkt me, bambi! Hou de eer maar aan jezelf, en kies ook voor je kindje joh. Als je nu al weet dat je contract niet verlengd wordt lijkt het me logisch dat je niet meer komt werken.....

April: leuk he, dat getrappel, lekker als je je eventjes kunt ontspannen in bad, al is het maar voor 5 minuutjes..........alvast succes met het gesprek morgen met je baas, komt vast helemaal goed!

Linnie, geniet van je badje en boekje meid! Even lekker ontspannen en je hoofdpijn weg laten zaken. Pas nu al op met pijnstillers he, mocht je eitje bevrucht worden is het in ieder geval een gezond gekookt eitje...........hihihihihi!

Ik heb net even een kwartiertje met die doppler op mijn buikje gezeten, wat heerlijk!
Die kleine beweegt als een dolle, en ik voel af en toe wel iets van pijn in mijn darmen dacht ik...............................nou..........dat is het kindje, heb het idee dat hij heel laag tegen mijn liezen aan ligt en af en toe is dat toch een beetje gevoelig.........hihihihi! Ook als ik mijn knieen richting mijn kin wil brengen gaat dat gewoon niet meer omdat het frutseltje zo laag ligt...........
ook zag ik mijn buik net echt bewegen! Hahahahaha!
Ik geniet volop!
Sorry voor het ego berichtje, vind het heerlijk!!!!

Bieb: Wat fijn dat er uit die test is gekomen dat je vrij commercieel bent.. Hopen dat het nu wat gaat opleveren..

Anoushka: Wat vervelend van die uitslag zeg.. je hebt niet veel geluk de afgelopen weken.. hopelijk keert het tij snel voor je!!

Bambi: Bambi ik vind dat je een goede beslissing heb gemaakt.. zo komt het teminste niet zover als de vorige keer en nu kan je lekker vroeg goed gaan genieten!!

April: Ja uitleg kan ik je wel geven.. maar begrijp het zelf ook nog niet helemaal.. heb je het vandaag gezien?? Ik neit en hoopte dat jij me op de hoogte kon brengen?!?

Komtie let op:p : Rob woonde vroeger in de stad.. (welke geen ideee) daar wist ie teveel van criminelen en heeft dat allemaal doorgespeelt naar de politie daar.. Dat heef tie tegen Jodi gezegd.. Of dat klopt, dnek het niet.. volgens mij was die zelf ook een crimineel.. Hij heette vroeg Matt en nu zegt ie dat ie in het victems protectet program (naams/indentiteits verandering) Een week ongeveer geleden kwam hij erachter dat zijn vader enkele weken daarvoor plotseling was overleden.. en al begraven,.. nou ging die Squrd (ben haar naam kwijt dat kleine meisje.. beste vriendin van Jodi (die kanker had) naar de stad voor die moedervlek die kwaadaardig was.. en toen is Jodi langs het graf van z'n vader gegaan.. Hier werd ze gezien door een man.. en daarna aan het einde van de serie zag ze die man ook op de weg naar Kirlaney met zogenaamde autopech.. ze heeft Rob/Matt tegen gehouden verder te rijden en toen werden ze beschoten.. Dus   april.. maak het maar af als je kan.. kan morgen middag/avond ook neit kijken.. maar daarintegen vrijdag middag wel.. hihi..

Rimke: Wat rot zeg van je werkgever.. Wat voor consequenties heeft het dan voor jou?

Linda: Goed dat je naar de HA gaat.. hopelijk komt er iets uit(uit de onderzoeken.. niet uit Joey.. hihi)

Kruimels: Geslaagd bij de Makro?? Ik heb nog nooit van die dingen gehoord.. Misschien de zwangere onder ons wel?!?

Noiu vanacht eindelijk weer is redelijjk geslapen.. NOg niet echt super maar wel beter als de nachten ervoor..

Het was hier vandaag een drukte van jewelste.. Vanmorgen heeft me moeder onze poes opgehaalt om te laten steraliseren.. om 4 uur al van me werk vertrokken zodat Tigra niet met der dronken bui van de trap af zou vallen.. maar ze bleef nog even bij me moeder omdat me ma er niet was en ik haar niet achter op de scooter mee kon nemen.. Toen we eindelijk thuis waren moest ze volgens de DA een rompertje om zodat ze niet aan de wond aou zitten.. komen we tot de conclusie dat ze zo niet kan plassen/poepen.. geen goeie oplossing.. op xoek naar een kraag.. Dierenclinique nummer 1 gesloten.. dan maar op spoed bel drukken.. wordt er niet open gedaan.. je kan zal maar dood liggen gaan.. dan heb je der niks aan.. Nummer 2 was gelukkig wel open.. die was alleen met 10 dingen tegelijk bezig... dus er dat we daar wweer buiten stonden.. Toen naar de chinees met me ma om eten te halen (deze hele ttoer met me ma gedaan vriend was bij Tigra en me zusje) toen we thuis kwamen lekker   eten.. en we waren nog neit klaar met eten of me schoonzus en zwager stonden alweer voor de deur voor me verjaardag nog.. die zijn nu net weg..

Meiiden, ben er nog even maar alvast weltrusten!!!

xxx mamoetje

Bieb: Wat fijn dat er uit die test is gekomen dat je vrij commercieel bent.. Hopen dat het nu wat gaat opleveren..

Anoushka: Wat vervelend van die uitslag zeg.. je hebt niet veel geluk de afgelopen weken.. hopelijk keert het tij snel voor je!!

Bambi: Bambi ik vind dat je een goede beslissing heb gemaakt.. zo komt het teminste niet zover als de vorige keer en nu kan je lekker vroeg goed gaan genieten!!

April: Ja uitleg kan ik je wel geven.. maar begrijp het zelf ook nog niet helemaal.. heb je het vandaag gezien?? Ik neit en hoopte dat jij me op de hoogte kon brengen?!?

Komtie let op:p : Rob woonde vroeger in de stad.. (welke geen ideee) daar wist ie teveel van criminelen en heeft dat allemaal doorgespeelt naar de politie daar.. Dat heef tie tegen Jodi gezegd.. Of dat klopt, dnek het niet.. volgens mij was die zelf ook een crimineel.. Hij heette vroeg Matt en nu zegt ie dat ie in het victems protectet program (naams/indentiteits verandering) Een week ongeveer geleden kwam hij erachter dat zijn vader enkele weken daarvoor plotseling was overleden.. en al begraven,.. nou ging die Squrd (ben haar naam kwijt dat kleine meisje.. beste vriendin van Jodi (die kanker had) naar de stad voor die moedervlek die kwaadaardig was.. en toen is Jodi langs het graf van z'n vader gegaan.. Hier werd ze gezien door een man.. en daarna aan het einde van de serie zag ze die man ook op de weg naar Kirlaney met zogenaamde autopech.. ze heeft Rob/Matt tegen gehouden verder te rijden en toen werden ze beschoten.. Dus   april.. maak het maar af als je kan.. kan morgen middag/avond ook neit kijken.. maar daarintegen vrijdag middag wel.. hihi..

Rimke: Wat rot zeg van je werkgever.. Wat voor consequenties heeft het dan voor jou?

Linda: Goed dat je naar de HA gaat.. hopelijk komt er iets uit(uit de onderzoeken.. niet uit Joey.. hihi)

Kruimels: Geslaagd bij de Makro?? Ik heb nog nooit van die dingen gehoord.. Misschien de zwangere onder ons wel?!?

Noiu vanacht eindelijk weer is redelijjk geslapen.. NOg niet echt super maar wel beter als de nachten ervoor..

Het was hier vandaag een drukte van jewelste.. Vanmorgen heeft me moeder onze poes opgehaalt om te laten steraliseren.. om 4 uur al van me werk vertrokken zodat Tigra niet met der dronken bui van de trap af zou vallen.. maar ze bleef nog even bij me moeder omdat me ma er niet was en ik haar niet achter op de scooter mee kon nemen.. Toen we eindelijk thuis waren moest ze volgens de DA een rompertje om zodat ze niet aan de wond aou zitten.. komen we tot de conclusie dat ze zo niet kan plassen/poepen.. geen goeie oplossing.. op xoek naar een kraag.. Dierenclinique nummer 1 gesloten.. dan maar op spoed bel drukken.. wordt er niet open gedaan.. je kan zal maar dood liggen gaan.. dan heb je der niks aan.. Nummer 2 was gelukkig wel open.. die was alleen met 10 dingen tegelijk bezig... dus er dat we daar wweer buiten stonden.. Toen naar de chinees met me ma om eten te halen (deze hele ttoer met me ma gedaan vriend was bij Tigra en me zusje) toen we thuis kwamen lekker   eten.. en we waren nog neit klaar met eten of me schoonzus en zwager stonden alweer voor de deur voor me verjaardag nog.. die zijn nu net weg..

Meiiden, ben er nog even maar alvast weltrusten!!!

xxx mamoetje

heerlijk rimke dat die kleine zo bezig is. jij kan er echt al vroeg van genieten. bij mij kwam het echt wat later.

moet trouwens net zeggen dat me man het niet voelt. 10 min geleden gaat die kleine me toch tekeer. ik mem man roepen en ja hoor nu voelde die het heel duidelijk. de kleine zat ook echt met zijn benen in het midden en hoog daardoor voelde ik het nu ook veel heviger. nog steeds trouwens.

vind die angelsound trouwens erg duur. maar voor jullie hartstikke leuk hoor. ga er lekker mee door. als ie goedkoper was hahahaha

erg rustig hier vanavond.

xxx bambi

Terug
Bovenaan