Bieb: Wat fijn dat er uit die test is gekomen dat je vrij commercieel bent.. Hopen dat het nu wat gaat opleveren..
Anoushka: Wat vervelend van die uitslag zeg.. je hebt niet veel geluk de afgelopen weken.. hopelijk keert het tij snel voor je!!
Bambi: Bambi ik vind dat je een goede beslissing heb gemaakt.. zo komt het teminste niet zover als de vorige keer en nu kan je lekker vroeg goed gaan genieten!!
April: Ja uitleg kan ik je wel geven.. maar begrijp het zelf ook nog niet helemaal.. heb je het vandaag gezien?? Ik neit en hoopte dat jij me op de hoogte kon brengen?!?
Komtie let op

: Rob woonde vroeger in de stad.. (welke geen ideee) daar wist ie teveel van criminelen en heeft dat allemaal doorgespeelt naar de politie daar.. Dat heef tie tegen Jodi gezegd.. Of dat klopt, dnek het niet.. volgens mij was die zelf ook een crimineel.. Hij heette vroeg Matt en nu zegt ie dat ie in het victems protectet program (naams/indentiteits verandering) Een week ongeveer geleden kwam hij erachter dat zijn vader enkele weken daarvoor plotseling was overleden.. en al begraven,.. nou ging die Squrd (ben haar naam kwijt dat kleine meisje.. beste vriendin van Jodi (die kanker had) naar de stad voor die moedervlek die kwaadaardig was.. en toen is Jodi langs het graf van z'n vader gegaan.. Hier werd ze gezien door een man.. en daarna aan het einde van de serie zag ze die man ook op de weg naar Kirlaney met zogenaamde autopech.. ze heeft Rob/Matt tegen gehouden verder te rijden en toen werden ze beschoten.. Dus april.. maak het maar af als je kan.. kan morgen middag/avond ook neit kijken.. maar daarintegen vrijdag middag wel.. hihi..
Rimke: Wat rot zeg van je werkgever.. Wat voor consequenties heeft het dan voor jou?
Linda: Goed dat je naar de HA gaat.. hopelijk komt er iets uit(uit de onderzoeken.. niet uit Joey.. hihi)
Kruimels: Geslaagd bij de Makro?? Ik heb nog nooit van die dingen gehoord.. Misschien de zwangere onder ons wel?!?
Noiu vanacht eindelijk weer is redelijjk geslapen.. NOg niet echt super maar wel beter als de nachten ervoor..
Het was hier vandaag een drukte van jewelste.. Vanmorgen heeft me moeder onze poes opgehaalt om te laten steraliseren.. om 4 uur al van me werk vertrokken zodat Tigra niet met der dronken bui van de trap af zou vallen.. maar ze bleef nog even bij me moeder omdat me ma er niet was en ik haar niet achter op de scooter mee kon nemen.. Toen we eindelijk thuis waren moest ze volgens de DA een rompertje om zodat ze niet aan de wond aou zitten.. komen we tot de conclusie dat ze zo niet kan plassen/poepen.. geen goeie oplossing.. op xoek naar een kraag.. Dierenclinique nummer 1 gesloten.. dan maar op spoed bel drukken.. wordt er niet open gedaan.. je kan zal maar dood liggen gaan.. dan heb je der niks aan.. Nummer 2 was gelukkig wel open.. die was alleen met 10 dingen tegelijk bezig... dus er dat we daar wweer buiten stonden.. Toen naar de chinees met me ma om eten te halen (deze hele ttoer met me ma gedaan vriend was bij Tigra en me zusje) toen we thuis kwamen lekker eten.. en we waren nog neit klaar met eten of me schoonzus en zwager stonden alweer voor de deur voor me verjaardag nog.. die zijn nu net weg..
Meiiden, ben er nog even maar alvast weltrusten!!!
xxx mamoetje