Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

Bambi: dan moet je inderdaad alle szwart op wit laten zetten, zodat hij je niks kan maken, ik snap wel dat je je bezwaard zou voelen als je voor de ziektewet zou kiezen, maar je moet doen waar je je goed bij voelt,

xxx linda

Hey meiden,

Nou het wordt macaroni, maar wel met veel groente, dus dat komt vast goed. Ja die kleine moet er maar vast aan wennen, nu geen aardappelen en straks ook niet, ha ha. rimke, ik ben het met je eens hoor, gekookte aardappelen vind ik ook echt walgelijk, bah! Aardappelen uit de oven, friet en gebakken aardappelen allemaal prima.

Tja jullie hebben gelijk, weet je vanmiddag lag ik de hele middag in een warm bad (dat verzacht de pijn nl wel even) en toen ging mijn hele buik op en neer, was zo gezellig met die kleine. En inderdaad daar moet ik nu gewoon van genieten. Bamibi, dat geldt ook voor jou meid, weg met die nare gedachten over je werk.

En jij ook Bieb; stop je energie in je bruiloft, geloof me dat is zo'n mooie dag.

Morgen spreek in mijn baas weer dus ben benieuwd of de kogel dan door de kerk gaat.

Linda; Ja ik snap wel dat je Joey nu thuis houdt, dat is ook vast het beste, toch? Succes met de Clomid pillen he.

April

Anoeska; Vertel, wat eet je dan als je gezond eet?
Linda; Ha ha die koolrapen van jou komen regelmatig voorbij zeg. Volgens mij heb ik dat nog nooit in mijn hele leven gegeten en jij zo te lezen elke week....

Hoi meiden,

Heb ff vluchtig gelezen want moet weer ff weg haha. Denk maar een uurtje dus dat valt wel mee ..........Wat een gedoe hier zeg eerst bieb nu ook bambi en bij rimke op het werk zijn ze ook niet goed snik zeg pfffffff. Wat is dat toch allemaal. Bambi, probeer het van de positieve kant te zien, je hoeft niet meer terug !!!!!!!!! Laat je geen oor aan naaien he meis .......Rimke, wat een onzin zeg .........het blijft niet zonder gevolgen, bah wat een eikel zeg. Zou het ook zeker bij de arbo bespreken ...........Meiden, ze weten niet waar ze mee bezig zijn hoor, jullie zijn alle drie schatten en de best ven de heeeeele wereld     Laat ze maar lekker de broekhoest krijgen .....zo das er ook weer uit hihi. Kruimeltje veel plezier meisje bij de makro ....linnie, geniet van je bad. April, geniet nu maar lekker van je zwangerschap en anoes kan me jouw ook voorstellen dat je het ook van de andere kant bekijkt ( ziekmelden ed ) het is idd de manier waarop je het zegt he ....

Meiden, fijne avond en misschien tot straks
Kus happy

april; leuk is dat het als je in bad ligt en je hele buik gaat alle kanten heen, hahaha ga er nu lekker van genieten meid, enne hahaha ik eet in de wintermaanden regelmatig koolrapen want ik vind   ze heeerlijk hahahahah

meiden ik ga er vandoor, ik ga lekker in me badje, o ja, om kwart voor 6 zouden we gaan eten en joey heeft 1 klein stukje in zijn mond, hij wilde al steeds geen brood maar ja hij heeft de hele dag nog niet gegeten dus ik zei 1 klein stukje en hij kotst weer het zootje onder, nu ligt ie op bed met een half plakje ontbijtkoek in zijn buik, morgen maar afwachten

nou ga ik lekker in bad met me leesboek, ik ben er misschien straks nog eventjes

xxx linda

Terug
Bovenaan