Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

Is ook zo hoor anouska, daar maak ik me ook niet heel veel zorgen over, vind alleen dat het de werksfeer voor mij zo verpest, zulke opmerkingen!

Linda: dat apparaatje is idd fantastisch! Hoe is het bij jou nou? Alweer aan de clomidjes?? Hoe gaat het met de hogere dosering?

APril: kan geen enkele kwaad joh, gebrek aan aardappels. Mensen moeten mij nog steeds een goede uitleg geven over het nut van aardappels.....als frietje of gepoft ala, maar gekookt.......gedverdemme................hihihihi!
Je krijgt idd gewoon een chineesje, een loempiaatje, niets mis mee! Ook heel lief........
Nee joh, als je je groenten en je vezeltjes/vitamientjes maar binnen krijgt........

Ik vrees dat wij iets vreselijk makkelijks eten vandaag, met een hoog afhaal gehalte.........fons ligt te slapen en ik heb geen puf.............hahahahaha!!!!
Slapen nu het nog kan!!!! Over een maand of 5,5 is dat over...........

kruimels: veel plezier bij de makro

april: gelukkig vatte je baas jullie gesprek goed op en stelde hij voor om in de ziektewet te gaan en daarna met verlof, meid gewoon doen
haha ik zag net dat anoeska en ik hetzelfde antwoord hadden over die chinezen hahaha

xx xlinda

Lieve lin, pas je op? Straks hebben we een gesmolten lindaatje, en daar hebben we niets aan...................en gekookte eitjes.................ook niet handig!!! Whihihihi!!!

Rimke; chinees wel lekker dat lust ik ook wel, maar ik denk dat het bij ons stokbrood kruidenboter wordt haha, en ja de clomidjes hebben me hoofd al bereikt ik heb hoofdpijn, maar ja nog 3 dagen slikken dan ben ik er weer vanaf, en dan maar weer wachten, ik verwacht rond me eisprong (hopelijk krijg ik   die deze maand wel) een mega pijn maar goed dat zien we dan wel

xx linda

he meiden,

tja wat een toestanden he. voel me er indd toch wel rot bij, ondanks dat ik het aanzag komen. maar dan denk ik snel weer aan de voordelen die er nu aan komen en aan het heerlijk lang genieten van het niks doen en doen wat ik zelf wil en ja dan knap ik wel op hoor.

linda denk niet dat ik voor de ziektewet kies, ik ben niet ziek en dat weet me werkgever en voel me dan bezwaard.
ik denk dat ik voor zijn voorstel kies en het wel zwart op wil laat zetten. die ene maand zonder loon is geen probleem aangezien we dan beide ons vakantiegeld ook nog krijgen, dus er is geen probleem hoor.

kruimels hoop dat je slaagt bij de makro.
rimke ook al gezeik, wat een vent zeg. zeker een man zonder verstand, dat zeg je toch niet en al helemaal niet tegen een zwangere. tsssss
anoeska, tja snap dat jij beide kanten van het verhaal wel kan. tuurlijk is het voor een werkgever niet leuk als er weer eens een ziek is, maar omdat altijd op een vervelende manier aan je personeel te laten merken , dat is honds. maar dat doe jij vast niet he.
jac gefeli met de trouwdag van je ouders
april, goed hoor die beslissing van je. nu lekker gaan genieten hoor.
bieb, jij heb vandaag een boel geregeld, tja vrije tijd he.

ehm rest weet ik niet meer.
ga ff koken miss tot vanaaf.

xx bambi

APril: lieverd, ik zou lekker voor jezelf gaan kiezen nu. Je hebt bewezen dat je niet snel opgeeft, menigeen zou al thuis zitten.
En over dat vervelen, dat zal wel loslopen lieverd: je krijgt van ons allemaal het woon-adres en je komt lekker overal een bakkie halen, of de ramen zemen ofzo.............
Ga genieten, echt, dat meen ik! Dit maak je misschien nog een keertje mee bij je volgende zwangerschap, als je twee kindjes wil, en de rest van je leven niet meer! Is zo bijzonder............geniet, geniet, geniet!!!!

ha bambi

nee natuurlijk doe ik niet zo tegen me personeel..
tenminste als ze er niet over liegen maar dat leer je snel genoeg makkelijk zien hoor,
maar ons personeel is er eigenlijk altijd op echt erge dingen na, zolas pas dat meisje met die skilift tegen haar hoofd ja met een hersensschudding en 15 hechtingen in je hoofd kun je niet werken he...
maar ben voor de rest best lief denk ik.....
en daar waarderen ze ons ook op hoop ik, en als er iemand ziek is word er ook altjd gebeld hoe het met degene gaat

Terug
Bovenaan