Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

he mamoetje,

druk daggie zo te horen. ach altijd zielig he een castratie of sterilisatie. wat is tigra een leuke naam zeg. hoop dat ze snel weer opknapt hoor. ik heb 3 katers en die waren na de kastratie ook van die dronken droppies hihihi

ga me bedje in.

xx bambi

Ja daar kwam me vriend mee we hebben ook nog een (halve) kater die heet Twister..

Weltruste meis..

Kruimels kom ie ook nog even langs of ben je nog bij de Makro:p zijn we wel van je gewend dat je nog even komt buurten..

xxx Mamoetje

Mamoetje; Bedankt voor je update, ha ha. Tja ik heb gisterenavond maar een klein stukje gezien, want ik moet natuurlijk ook GTST volgen he. Ik hoop dat ik het vanmiddag kan zien, dus dan breng ik volledig verslag uit. Maar het stukje dat ik gisteren avond heb gezien was wel spannend hoor. Jodi en Rob/Matt werden dus gevolgd door die enge gast die op hun schoot. Rob/Matt is ook in zijn schouder geschoten. Ze hebben kunnen vluchten maar nu moeten ze lopend terug naar de boerderij en dat was nog 10 km, met dus een gewonde Rob/Matt. Het laatste dat ik zag was dat ze aan het rusten waren in een soort grot.
Maar toen ik in de pauze van GTST (tja ik heb het er maar druk mee, ha ha) nog even keek zag ik dat die engerd met zijn pistool op de boerderij was en de andere meiden onder schot hield, hmmm echt spannend dus.

En hoe is het vandaag met jullie poes, weer wat opgeknapt?

Linda; Hoe gaat het met Joey? Hopelijk voelt hij zich al wat beter.
Bambi; Succes vandaag, want je gaat je werkgever bellen, toch?
Rimke; Ik heb nog nooit van dat apparaat gehoord, is dat een doppler? Is zo'n apparaat eigenlijk duur? Wel super leuk hoor, geniet ervan.

April

goeiemorgen meiden

mamoetje: ik hoop dat jullie kat snel opknapt, ach got dronken van de druppels die die krijgt haah, hoe gaat het nu met je??

april; hoe gaat het nu meid, heb je nog een beetje geslapen vannacht???

zo joey heeft zowaar een half broodje erin zitten en hij heeft nog niet gekotst zal je altijd zien als je naar de ha toe moet hahaah, zit ik daar zometeen weer voor jan doedel, ach ja

xx linda

Linda; Ik heb gelukkig wel iets beter geslapen, maar ben echt nog erg moe.
Hopelijk blijft het broodje binnen, anders gaat hij zometeen bij de HA kotsen, ha ha. Wel echt zielig hoor, hij heeft echt al een aantal dagen niks binnen gehouden of wel?

april: ik ben blij dat je een beetje hebt geslapen, en het is logisch dat je moe bent want zoveel rust heb je de laatste tijd niet gehad,
en joey heeft vanaf vrijdag zowat niks gegeten, gisteren heeft ie over dehele dag een hapje koekje gehad en een half plakje ontbijtkoek, voor de rest wilde hij niks hebben want alles kwam eruit, het zal gerust een buikgriep zijn maar ik wil toch dat de ha er even naar kijkt

ik ben er weer vandoor, ik ga even me koolrapen alvast koken hhahaha en even schoonmaken, ik ben er vanmiddag weer eventjes

xxx linda

Wahahah jij met je koolrapen, zo grappig. Ik ga toch eens in de winkel kijken hoe die eruit zien.
Ja ik snap dat je naar de huisarts gaat, jeetje vanaf vrijdag is ook al best lang toch? Hoe laat kun je bij de HA terecht?
April

Terug
Bovenaan