Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

Goedemorgen meiden!

Zo.. heb heeeeeerlijk lang uitgeslapen! Hallelua voor de vrije dag! hihi

Linda, hoe was t bij de ha? wel zielig voor joey hoor! En rot dat je je zo vervelend voelt door die rot pillen! Hoop echt voor je dat dit de laatste ronde is!
Heb trouwens nog nooit koolraap gegeten, april bedankt voor t plaatje! hihi Ga het toch eens proberen!

Bambi, echt raar die werkgever van jou! dat hij je nieteens meer wil zien! Ach... als t maar op papier komt! Dat is belangrijker!

Rimke, veel plezier met oppassen!

Zo, vandaag verder met de administratie van mijn mannetje zijn bedrijf. Hoop te doen!
Kom af en toe even buurten!

Fijne dag!

Liefs Jacqy

hey meiden

Bieb; je afspraak staat bij het cwi en hebben die mensen de telefoon onderhand al eens opgenomen??

Bambi; je man had het kindje voor het eerst gevoeld hahaha, vond ie wel leuk zeker
en wat je werkgever betreft wat een eikel, en je zei dat je contract afloopt als je verlof begint,?? dan zou ik zeker in de ziektewet gaan en niet onbetaald verlof nemen ook al weet je werkgever dat je niks mankeert, in de ziektewet betalen ze gewoon je loon door en kunnen ze je niks maken maar ja zo denk ik erover

jacqy: vandaag lekker vrij las ik heerlijk

nou ik ben bij de ha geweest en morgen moet joey bloedprikken, de ha vond dat ie er ook niet goed uitzag, zijn lipjes zijn een beetje blauw maar zijn hartje is gelukkig goed, en dan hoor ik volgende week de uitslag van zijn bloed, zal mij benieuwen hoe dat morgen gaat met dat bloedprikken ik denk dat dat een hel gaat worden haha

xxx linda

Bambi: ik wil je nog een verhaal vertellen wat betreft die ziektewet,
Ik werkte jaren geleden bij een bedrijf en op een gegeven moment ging het met mijn rug en heupen zo slecht dat ik in de ziektewet raakte, ik werkte na een tijdje op therapeutische basis om langzamerhand weer aan het werk te kunnen, na een paar weken weer vollop aan het werk te zijn werd ik op kantoor geroepen, dat was in januari 2001, werd mij verteld dat ik ontslagen werd, en dat ze me nog 2 maanden loon mee zouden geven dat was fair zeiden ze, ik zei dat ik natuurlijk niet gek was, en ze zeiden de andere keus is dat je zelf ontslag neemt, ik begon te lachen, en ik zei mijn contract loopt in juni af en dan ga ik de ziektewet in want ik laat me niet afschepen met 2 maanden loon , ik zei ik kom wel terug met me oom, (die had dagelijks met dit soort dingen te maken) en hun zeiden je doet je best maar, maar zo werkt het nou eenmaal ikzei wedden dat ik gelijk krijg en dat je me niet zo kunt afschepen, haha de dag erna me oom erbij en die zei dat ik wist waar ik het overhad en dat ze dit soort dingen niet konden doen, dus toen ben ik de ziektewet ingegaan ondanks dat ik niks meer mankeerde en ik heb zo me eind van me contract uitgezeten met gewoon doorbetaald, als ik naar de arboarts moest zei ik dat ik psygisch helemaal in de war was door deze hele situatie en dat ik niet meer op de werkvloer kon funcitoneren

xxx linda

aggossie linda gaanze je zoon weer lek prikken. hoopdat erniks ernstigs uitkomt hoor.
wat me werk betreft.
ik ben ik dienst tot 4 juni.
ik ga 6 wk van te voren met zw.verlof en dat begint dus 3 juni.
me werkgever vraagt het aan. me werkgever betaald me april helemaal uit. en mei neem ik onbetaald verlof. dat ik in mei me vakantiegeld krijgt is dus mooi meegenomen en zo hoef ik neit te veel te missen. ik ben dus vanaf nu vrij van werk, maar in dienst tot 4 juni. snap je hem zo ? dus meteen als me verlof in gaat, verlopt de voldende dag me contract, aangezien je verlof via het uwv gaat, heb ik dan dus verder niks meer met me werkgever te maken.

als het kindje geboren is, meot je normaal je werkgever inlichten binnen 2 dagen. nu dus het uwv, dan krijg je van hun bericht wanneer je verlof eindigt en voor die tijd moet je je dus inschrijven voor werk of een ww aanvraag doen. meer is het eigelijk niet en je bent in je verlof vrij van soll.plicht.

jacqy lekker uitgeslapen heerlijk hoor. ik kan dat de komende maanden elke dag hahaha. sorry is niet om onder jullie neus et vreiven hoor.
ga me zo een aankleden, heb net ff me huis aankant gemaakt.,

xxx bambi

he lin,

ik begrijp je verhaal van de ziektewet helemaal en heb een soort gelijk iets meegemaakt bij het autobedrijf waar ik heb gewerkt. maar het is nu niet een afscheep verhaal. me werkgever komt me eigelijk redelijk tegemoed. ik hoef niet meer te komen maar krijg wel een maand loon mee. en dat ik mei voormezelf neem, vind ik beter dan de ziektewet, heb ik ook geen gedoe met arbo artsen, want dan moet ik liegen en brengt toch wat extra stress mee en dat kan ik nu beter niet gebruiken.

met deze oplossing zijn beide partijen opgelucht. en heb geen stress meer.

nou ga nu echt ff aankleden.
kom zo nog ff buurten.

xxx bambi

Ha Bambi, ik snap t wel hoor waarom je t zo regelt, maar aan de ene kant vindt ik t niet helemaal kloppen. Weet niet waarom. Enne die vent moet gewoon wat op papier zetten, straks heb je aan t eind van de rit van april geen salaris ontvangen, Net zoals ik nu geen verlenging van mijn contract heb. Ze kunnen wel zeggen dat een mondelinge overeenkomst bindend is, maar als puntje bij paaltje komt dan heb je niks.

Wel fijn he, opstaan wanneer je wilt haha

Jaaaaaaaaaaa, we kunnen vanavond Xena ophalen. Had nog bijna t telefoontje van die man gemist, telefoon in auto laten liggen, en toen ik terugkwam ging die net af. maar we kunnen dus komen vanavond. Joehoe!!! zal morgen gelijk fotos hier plaatsen. Alleen nu moet ik morgen om 10 uur bij Start zijn, daarna zou ik even buurten bij ex-collega/vriendin, en daarna naar vriendin om te helpen met verbouwing. maar ga dan maar effe, moet natuurlijk eerst even kijken hoe t gaat met Timba en Xena. Anders kan ik ze eerst even apart doen, de 1 boven en de ander beneden. Spannend!!!!

Heerlijk, zo weer even in een dik trouwboek kijken. Zijn 6,- maar er staan zoveel leuke dingen in. Iedere keer zie ik weer wat nieuws

Oja, onze trouwringen zijn klaar! Volgende week maar ophalen.
Het gaat de goede kant op met t goede nieuws

Net ook bloedgeprikt, weer zo lek als een mandje hihi

Nou Linda, jij moet kots opruimen van Joey, ik net van de kat. Lekker op de bank, nog helemaal warm. yech. Dat heeft ie wel vaker, dan schrokt ie te veel met zijn eten

bieb: joehoe vanavond xena ophalen, eindelijk, ik ben benieuwd hoe de 2 poezen met elkaar omgaan haha, haha en je kon net de kots van je poes opruimen, bleh,

Bambi: je moet inderdaad doen waar je je goed bij voelt en wat het minste stress oplevert, veel plezier vandaag met babyshoppen hahaha

nou joey heeft een paar schepjes spinazie gegeten en een klein toetjes, zal mij benieuwen hoe het gaat vandaag

ik zit nu even gtst te kijken van gisteren en jack heeft charlie eruit gegooid, dat vind ik niet leuk want ik vond het zo'n leuk stel haha

xxx linda

Terug
Bovenaan