Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

April tnx.. voor de update.. hihi wel jammeer. was niet mijn type maar wel zeker een lekkerding.. hihi./

Bambi.. ben blij dat je geslaagd ben

ga er weer vandoor me spullen en instrument in orde maken en over 15 min staat me vervoer alweer voor de deur naar de showrep.. mis. tot vanavond en anders tot morgen ochtend/middag.. hihi

xxx Mamoetje

Hoi meiden,

Hier alles goed, heb niet bijgelezen, is echt te veel.........sorry. Heb het mega druk, dus ben er weer af en toe maar. Bieb, veel plezier met xena halen, jippie !!!!!!!!! Ach linnie, die kleine weer aan de beurt morgen pfffff. Fijne avond allemaal

Dikke kus happy

april fijn dat het goed geregeld is met je werkgever, tja die van mij   is indd een rare. snap er niks van waarom het inneens zo moet maar ja niks aan te doen.

mamoetje veel plezier bij de repetitie hoor. snap zoiezo niet hoe je dat dwarsfluiten voor elkaar krijgt hihihi

rimke ik vind het indd niet duur hoor. heb ze voor het dubbele op internet gezien, dus die van jou is indd een koopie. mooi zeg. Zeg hoelang wil jij nog nachtdiesnten doen enzo. want als je wil hoef je dat niet he.

phoebe, krijg helemaal de paardrijkriebels van jou, maar laat ik dat maar niet doen he hahaha. komt ook omdat mijn tante's ponyclub nu een hyves heeft en ik heb me daar aangemeld als ex lid hahaha en nu krijg ik al die paardemeisjes op me hyves, wel lachen hoor en nu ik toch zeeen van tijd ga krijgen ga ik zeker binnenkort een bezoekje brengen op de boerderij want ben al zolang niet geweest en er zijn vele nieuwe paardjes bij.

happy ook weer druk druk, meid denk ook ff anjezelf he, anders gaat de verkoudheid nooit over of ben je het volgende week weer.

hier rustig aan en denk vanaaf lekker niksen ofzo.

xxx bambi

Hallo tuttebellies!

Hoe gaat het hier met iedereen?

Heb grotendeels bijgelezen dus ga m'n best doen!

Sjemig, Bambi en Bieb beiden zonder baan. Het liep natuurlijk al niet helemaal lekker maar dat komt toch wel even aan lijkt me. Ik vind jullie beide er nogal relaxed onder. Zelf zou ik helemaal in de stress raken haha. Maar goed, hopelijk vinden jullie snel wat anders. Bieb al druk mee bezig las ik, succes!!!

Bieb toch weer ongesteld geworden zeg...balen. Deze ronde zou echt wel heel mooi zijn ivm bruiloft straks! En bloedprikken e.d. moet je nu toch ook?

En April ook al toestanden op het werk. Gelukkig is alles in goed overleg gegaan. Natuurlijk had je liever gewoon doorgewerkt tot je verlof maar wat niet gaat dat gaat niet en je moet gewoon nu voor jezelf en je beeb zorgen.

LInda, toestanden met Joey. Sneu dat ie nu moet bloedprikken. Wij volwassenen vinden dat al niet leuk...laat staan zo'n klein ventje. Hoop dat het allemaal meevalt.

Rimke weer beter maar ook een "leuk"gesprek gehad op werk. Tja, ziekmelden doen mensen echt niet voor hun lol lijkt mij.....hij mag er best een gesprek met je over hebben maar laat hem dat dan wel goed doen en niet op deze manier.

Kruimels lekker geshopt, lekker veel vrij ofnie deze week? Was net nog even heel snel in de stad. Nieuwe paspoorten "besteld" en even naar de hema: joggingbroek gekocht en prikspulletjes voor m'n nichtje. Je weet wel zo'n priklapje, prikpen en prikplaatjes....oooooh deden jullie dat vroeger ook? hahaha

Hier gaat het verder wel oke. Heb de hele week hoofdpijn gehad maar is sinds vandaag gelukkig weer over. Ben wel druk met of ik nou wel of niet een eisprong heb gehad. Heb stiekem 2 dagen getempratuurd en had 36.6 en 36.5....dat had ik toen ik elke dat temperatuurde ook heel vaak. Ik dacht als ik nou hoger dan 36.7 heb dan heb ik wel een ei gehad maar nu twijfel ik nog meer....

Verder ook "druk" met m'n werk. Heb maandag functioneringsgesprek en ben dingen aan het voorbereiden omdat ik een paar dingen wil aankaarten maar vind dat nogal lastig. Hoe ga ik dat brengen e.d.....GElukkig heb ik dit weekend daar nog voor haha.

XXX

Kom zo nog wel even weer buurten!

hey meiden

Rimke; ja toen ik mijn topicje neer had gezet dacht ik daar ook pas aan om het bij als het langer duurt neer te zetten dat moet ik nog doen, heb je lekker gegeten

bambi: vanmiddag goed aan het shoppen geweest las ik haha heerlijk he al die kleine dingen in je handen

kruimels: je voelde je vandaag slechter dan gisteren, je moet maar denken het is voor het goede doel hahahaaha, nee niet leuk meid als je je zo beroerd voelt

phoebe: hahaha spierpijn van het paardrijden, ik geloof het graag dat je dan spieren voelt waarvan je het bestaan niet wist hahaah en hopelijk is het over voor een zondag want spierpijn en staanplaatsen bij het concert dat gaat niet samen hahaha

april: goed dat je alles met je werkgever hebt geregeld en dat je volgende week stopt

meiden ik ga even een broodje eten ik ben er straks weer

hallo iedereen,

hoe is het hier?
BAMBI: lekker zeeen van tijd nu en ik vind je keuze de beste oplossing die je gemaakt hebt, nu kun je ook lekker zonder stress van je zwangerschap genieten...

APRIL en MAMOETJE: ook helemaal weg van mclouds daughters, ik heb alle dvd boxen hier heb alles gezien maar wat jullie nu aan het kijken zijn is dat de nieuwste? of nog een oude?

KRUIMELS: lekker een knuffel gekocht was zeker wel leuk, zón ding om je kind te horen is natuurlijk helemaal geweldig, maar had er vanmiddag met mijn beste vriendin over en die zij natuurlijk is dat leuk maar je moet ook heel vaak naar de vk en dan hor je ook altijd het hartje dus wat heeft het dan voor nut om zón ding aan te schaffen? alleen nu zie ik bij rimke dat het helemaal niet zo duur is dus ik zou het denk ik ook wel doen..... toch leuk om je kindje te horen niet

PHOEBE: lekker paard geredenik ben een paar jaar geleden ook met een collega mee geweest die hebben 2 paarden thuis dus ze vroeg of ik dat leuk vond had het natuurlijk nog nooit gedaan en ben een echte dieren vriend. dus ik mee nou heb heeeeeeeeel de week spierpijn gehad net zo als jou en wil je niet ongerust maken maar de 2e dag is het meestal het ergste.... maar is wel goed voor je toch????

HAPPY: lekker snel hoe is het verders?

BIEB: je kunt lekker je kater ophalen dus veel plezier ermee.. maar dat zal wel lukken toch...

RIMKE: wat eten jullie toch altijd aparte dingen in heb vandaag gewoon zuurkool met worst op..... lekker hoor.....

LINDA: hopelijk gaat het snel beter met joey kots ruimen zal ook wel niet je favoriete ding zijn toch.

voor de rest heb ik vandaag ook vrij gehad lekker naar de kapper geweest lekker me haar weer zwart staat me veel beter, ben met me vriendin ff wezen winkelen heb een leuk bakje gekocht voor op tafel met vetplantjes en glitters en parels en zeesterren erin... kei mooi...en een plant voor me zus want die hebben van het weekend house warming want ze is verhuisd....
was trouwens toch ook begonne met lijnen vorige week ben lekker al 2 kilo afgevallen..... jippie.....

groetjes anoeska

Terug
Bovenaan