Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

He!

Linda, arme joey, morgen bloed prikken! wat sneu voor die kleine. Maar wel goed dat ze het even nakijken!

Bieb, Xena halen! Joehoe!!! Eindelijk! Hoop dat het allemaal goed gaat met die twee! hihi

Bambi, ja... jij ook lekker uitslapen! hihi Ach... toch maar van genieten he?1

Liefs Jacqy

hey meiden

hahaha ik heb een topicje geopend met de vraag: wie ook met 100mg clomid snel zwanger hahahahaha ik ben wel benieuwd naar de reacties,

ik verveelde me ik dacht ik zal eens wat neerzetten hahahaahaha

xxx linda

he girls,

wat een rust hier !!!
nou ben geweldig geslagd hoor vanmiddag. van romper tot boxkleed, van sokjes tot spuugdoekjes, pyama en slaapzak, ondergoed formaat 8 pers tent hahah voor mezelf, emh een bijtring in de juiste kleur hahah een lakentje,molton zeiltjes en nog meer sokjes hihihi. tja moet nu zo langzaam aan wel ff een uitzet anschaffen. had al wel het een en ander, maar door de verhuzing nog niet echt de standaard dingen. ben er helemaal blij mee. die slaapzak en pyama is voor al het wast groter is. ook sokjes voor de winter. en echt geweldige schoenen. soort nep adidasies met goud, waarschijnlijk kan het die pas aan volgend jaar maar voor 1.99 kon ik die niet laten liggen   hiih

nou ga nu lekker spaggetie koken.

xx bambi

he hoi,

hier ben ik dan weer effe, was laat gisteravond en was erg moe!
vanmorgen weer erg beroerd, terwijl ik gisteren echt zo'n goeie dag heb gehad!!!
hele dag niet misselijk geweest.
nu gaat het wel weer beter hoor, in de loop van de ochtend gaat het vaak iets beter.

rimke, wat leuk meid dat je de kleine zo goed kunt voelen nu, je zit toch op de helft nu?
jij hebt dus een doppler om te luisteren naar het hartje....
ik had ook iets gezien op internet, die kun je huren en dan eventueel overkopen als het goed bevalt. weet alleen de naam niet meer, haha. zal het nog eens opzoeken.
heel goed van je meis, dat je je niet te druk maakt over al dat gedoe op je werk, dat is echt niet goed voor jou en de kleine!

april, wat super van je baas dat jullie het waarschijnlijk zo gaan oplossen.
nu met de ziektewet en dan met verlof, als het niet gaat dan houd het gewoon op meis!
weet je wat ook erg lekker is: Wraps!!!!
je kunt van die pakken kopen van Honig, familiegerecht en dan mexicaanse wraps.
dan hoef je alleen nog maar gehakt, uien en andere groenten toe te voegen, en als je het lekker vind geraspte kaas erover heen, mjam zo lekker.
dat ga ik vanavond ook maken, echt zin in!!!

linda, gelukkig dat de ha je series neemt met Joey, en hopen dat er volgende week niks vervelends uit het bloedonderzoek komt.
ik gebruik gelukkig zelden of nooit amoniak of spiritus, gelukkig maar!
zat eerder te denken aan chloor, of dat kwaad kan.
gebruik voor het schoonmakern altijd allesreiniger of detol, ruikt zo lekker!
wat balen zeg dat je nu weer zo'n hoofdpijn hebt van die stomme clomid, rotzooi!
nog even volhouden meis, dan heb je vast deze maand een eisprong.

anoeska, ja ik heb dat stukje gelezen over dat medicijn tegen crohn.
zal het mijn vriendin eens zeggen als ik haar weer spreek, dank je.
ze is alleen nog al eigenwijs, en denk niet dat ze eraan wil, haha. we zullen zien.

mamoetje, wat een drukte bij jou meid, adem in adem uit, whaha.

bambi,ook al zo'n gedonder weer op je werk.
denk aan de kleine he!
leuk dat je vanmiddag hebt geshopt voor de baby.
wat voor dingen moet je nog in huis halen die je nog niet had?

bieb, joepie vanavond komt Xena, wat spannend!!!!!
ben erg benieuwd hoe die twee beestjes op elkaar reageren!!!

ik was vandaag om 13:30 vrij, nog even de stad in geweest.
heb nog een leuke trui gekocht en een soort blouse die je als een soort bodystocking onder vast kan maken, allebei zwart, dat kan overal bij.
en een nieuwe prullenbak voor in de keuken, die we hadden was een beetje te klein, dan blijf je aan de gang met sjouwen met zakken, ppffff.
en een mega grooot knuffel konijn, met super grote oren.
hij was in de aanbieding bij de v&d en ik kreeg ook nog een soort stickers die je op elk artikel kon plakken en dan kreeg je dus korting over korting, alleen vandaag.
mooi meegenomen dus!
de knuffel koste maar 15 euro nu.
zal eens kijken of ik hem op de foto kan zetten vanavond en dan hier kan plaatsen.
hij is zooooo leuk!
kan hij straks mooi op de babykamer staan! in de schommelstoel.
vinden jullie het ook zo heerlijk dat het langer licht is buiten, jeetje het is nu al bijna half 6 en het is nog volop licht, heerlijk!!!!
voel me nou ook niet zo gehaast met het eten klaar maken.
dat kan ook nog rustig over een uurtje, ik geloof alleen dat vriendjelief vanavond nog weg moest, dus denk dat ik zo toch maar eens ga beginnen.
we eten dus mexicaanse wraps van Honig, mjam mjam.
echt een aanrader om eens te proberen!!!!
kom vanavond nog wel even weer aanwaaien, na het eten, dan ben ik toch alleen.
dikke kus kruimels

Hey meiden,

Hier weer eens een berichtje van mij....
Ik heb niet bijgelezen..... echt veel te veel..... sorry.

Ik ben net terug van die cursus, en was tco wel erg nuttig.
Ik begrijp nu een beetje hoe een digitale spiegel reflex camera "denkt" zeg maar en hoe je er voor kan zorgen dat een foto niet over of onderbelicht is, en nog meer van dat soort dingen, en nou gaan oefenen hahaha

Paardrijden was echt weer super gaaf!
Maar ik heb een partij spierpijn.... echt niet normaal gewoon.
Ik heb spierpijn op plekken waarvan ik niet eens wist dat daar spieren zaten hahaha.
Ik hoop dat het morgen al wat beter gaat, en zeker zondag want dan ga ik naar de Backstreetboys en we hebben staanplaatsen.
Nou, met deze spierpijn hou ik het niet vol om 2 uur te staan...
Maar het zal zondag wel wat beter gaan en dan gaan we dinsdag weer paardrijden.
Ik heb wel ff tegen me vriendje gezegd dat we moeten klussen voor dat ik weg ga, want als ik terug kom gaat het echt niet meer lukken hahaha.

Hoe is het verder hier meiden?

Liefs Phoebe

Hoihoi!
Bambi: lekker geslaagd! Leuk!! Shoppen is goed voor je! Heerlijk spaghetti! Eetze zo!
Linda: goed dat je naar de ha bent geweest met joey, ik ben benieuwd naar de uitslagen.........hou vol met je koppijn he? En ik dacht, misschien moet je die vraag over clomid eens stellen op het als het langer duurt forum?
Bieb: Xena vanavond thuis!!! Ben benieuwd hoe je andere poes het vindt.............
April: knopen doorgehakt!?
Kruimeldief ook aan het inkopen geweest............hahahaha!!!
Angelsouds heet dat ding van mij, dus via internet, inclusief opsturen en fles gel 37,50..........is niet veel toch? Ga lekker genieten van je wraps!!! Mjammie!!!

Wij eten vanavond een jachtschoteltje met aardappelpuree, lekker lekker!! Oja, en haricots vertjes..............lekker!!!!!!

Tot later!!!

Hey meiden,

Kruimels; Ja lekker wraps, wij hebben die ook al een keer op, jammie. Ha ha geloof me ik ken alle pakjes al, ben echt een expert op dat gebied.
We hebben deze week al Burritos op, dus nu even geen wraps meer.

Vanavond eten we aardappel toefjes uit de oven (Rimke, dat is ook een aanrader hoor), met boontje en hamburgers.

Bieb; Jippie, wat leuk dat Xena komt!

Bambi; wat een sufferd inderdaad die werkgever van jou, maar wel goed dat je het toch op papier krijgt.

Vandaag nog met mijn werkgever gesproken, en ik ga begin volgende week de ziektewet in. Morgen ben ik altijd al vrij, maandag nog wat dingen vanuit huis afronden/overdragen en dan stop ik.

April

Mamoetje; Ik heb het vanmiddag maar half kunnen zien, maar hier komt een korte update:

Rob en Jodi zijn naar de boerderij gevlucht, maar daar was die engerd dus al. Jodi had Rob verstopt en kwam alleen de woning binnen. Daar heeft die engerd haar en kate met een pistool bedreigt. Toen kwam die engerd erachter waar Rob was, dat was nl in de scheerstal. Gelukkig was (shit ben haar naam kwijt, niet jodi, kate, tess maar die andere meid) er al. Zij had Rob daar gevonden en toen die engerd binnen kwam heeft ze hem met gereedschap geslagen, hij viel op de grond, toen hebben ze zijn pistool afgepakt en zijn handen vast gebonden. Nou daarna kwam de politie/ziekenauto etc en Rob moest natuurlijk voor zijn schotwond mee naar het ziekenhuis. Helaas heeft hij afscheid moeten nemen van Jodi, want nu moet hij weer elders met een nieuwe naam een nieuw leven beginnen. Dus helaas pindakaas einde van een prille liefde, ahhhhhhhhhhhhhh. en voor ons ook helaas, want Rob zal dus wel uit de serie gaan, en ik vond het echt een lekker ding, jij niet???

Nou hoop dat je het nog snapt! Oja en die moeder van Jodi en haar vriend/ex, wat is het eigenlijk zijn weer bij elkaar en gaan trouwen.....

Terug
Bovenaan