he hoi,
hier ben ik dan weer effe, was laat gisteravond en was erg moe!
vanmorgen weer erg beroerd, terwijl ik gisteren echt zo'n goeie dag heb gehad!!!
hele dag niet misselijk geweest.
nu gaat het wel weer beter hoor, in de loop van de ochtend gaat het vaak iets beter.
rimke, wat leuk meid dat je de kleine zo goed kunt voelen nu, je zit toch op de helft nu?
jij hebt dus een doppler om te luisteren naar het hartje....
ik had ook iets gezien op internet, die kun je huren en dan eventueel overkopen als het goed bevalt. weet alleen de naam niet meer, haha. zal het nog eens opzoeken.
heel goed van je meis, dat je je niet te druk maakt over al dat gedoe op je werk, dat is echt niet goed voor jou en de kleine!
april, wat super van je baas dat jullie het waarschijnlijk zo gaan oplossen.
nu met de ziektewet en dan met verlof, als het niet gaat dan houd het gewoon op meis!
weet je wat ook erg lekker is: Wraps!!!!
je kunt van die pakken kopen van Honig, familiegerecht en dan mexicaanse wraps.
dan hoef je alleen nog maar gehakt, uien en andere groenten toe te voegen, en als je het lekker vind geraspte kaas erover heen, mjam zo lekker.
dat ga ik vanavond ook maken, echt zin in!!!
linda, gelukkig dat de ha je series neemt met Joey, en hopen dat er volgende week niks vervelends uit het bloedonderzoek komt.
ik gebruik gelukkig zelden of nooit amoniak of spiritus, gelukkig maar!
zat eerder te denken aan chloor, of dat kwaad kan.
gebruik voor het schoonmakern altijd allesreiniger of detol, ruikt zo lekker!
wat balen zeg dat je nu weer zo'n hoofdpijn hebt van die stomme clomid, rotzooi!
nog even volhouden meis, dan heb je vast deze maand een eisprong.
anoeska, ja ik heb dat stukje gelezen over dat medicijn tegen crohn.
zal het mijn vriendin eens zeggen als ik haar weer spreek, dank je.
ze is alleen nog al eigenwijs, en denk niet dat ze eraan wil, haha. we zullen zien.
mamoetje, wat een drukte bij jou meid, adem in adem uit, whaha.
bambi,ook al zo'n gedonder weer op je werk.
denk aan de kleine he!
leuk dat je vanmiddag hebt geshopt voor de baby.
wat voor dingen moet je nog in huis halen die je nog niet had?
bieb, joepie vanavond komt Xena, wat spannend!!!!!
ben erg benieuwd hoe die twee beestjes op elkaar reageren!!!
ik was vandaag om 13:30 vrij, nog even de stad in geweest.
heb nog een leuke trui gekocht en een soort blouse die je als een soort bodystocking onder vast kan maken, allebei zwart, dat kan overal bij.
en een nieuwe prullenbak voor in de keuken, die we hadden was een beetje te klein, dan blijf je aan de gang met sjouwen met zakken, ppffff.
en een mega grooot knuffel konijn, met super grote oren.
hij was in de aanbieding bij de v&d en ik kreeg ook nog een soort stickers die je op elk artikel kon plakken en dan kreeg je dus korting over korting, alleen vandaag.
mooi meegenomen dus!
de knuffel koste maar 15 euro nu.
zal eens kijken of ik hem op de foto kan zetten vanavond en dan hier kan plaatsen.
hij is zooooo leuk!
kan hij straks mooi op de babykamer staan! in de schommelstoel.
vinden jullie het ook zo heerlijk dat het langer licht is buiten, jeetje het is nu al bijna half 6 en het is nog volop licht, heerlijk!!!!
voel me nou ook niet zo gehaast met het eten klaar maken.
dat kan ook nog rustig over een uurtje, ik geloof alleen dat vriendjelief vanavond nog weg moest, dus denk dat ik zo toch maar eens ga beginnen.
we eten dus mexicaanse wraps van Honig, mjam mjam.
echt een aanrader om eens te proberen!!!!
kom vanavond nog wel even weer aanwaaien, na het eten, dan ben ik toch alleen.
dikke kus kruimels