Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

Anoeska, lekker vrij gehad vandaag! Lekker hoor!   En naar de kapper geweest, leuk!

En Phoebe, je hebt toch paardgereden, wat leuk! hahaha, moest wel lachen dat je spierpijn had . Ga je nu elke week of een paar keer per week?

haha, keek net medisch centrum ofzo op sbs. Was zo'n schattig jongentje dat z'n arm had gebroken. Moest bijna huilen hahaha.

Kruimels, gtst al voorbij? haha

jaaaaaa gtst is afgelopen hoor pip, haha.
oh dat programma van help mijn man is een klusser is erop.
die vrouw is 6 maanden zwanger en wat een chaos!!!!! wat erg!!!!
moet je daar eens even naar kijken.
ze woont al een jaar zo, oh oh oh

ik heb tot nu toe idd rustig weekje gehad, maar nu breken er 2 kloten dagen aan.
helemaal geen zin in!!!
helemaal omdat ik s'ochtends niet zo lekker ben, moet zo op gang komen.
erg he dat ik er nu zo over zeur, terwijl ik juist zo blij ben dat ik eindelijk zwanger ben.
ik weet dat dit erbij hoort, maar het is gewoon toch even een domper.
wil gewoon me lekker voelen en er van kunnen genieten, dat gevoel ben ik nu even kwijt.
allemachtig, die vrouw van dat programma op rtl4 heeft ook nog MS   erbij.
die presentator is er gewoon boos om, en wat een idioot van een man heeft zij zeg!
echt te zot voor woorden!
sorry hoor, maar dat is toch niet normaal???

Ik begrijp wel dat je je echt shit voelt omdat je je zo misselijk/beroerd voelt. Ik denkd at ik dat ook heeeel erg zou vinden als ik zwanger zou zijn. Ben panisch voor misselijk en kots namelijk haha. Hopelijk duurt het niet al te lang die misselijkheid.

Niels wil voetbal kijken dus ik krijg nu echt de kans niet om hem op een andere zender te zetten hahaha. Had al een voorstukje gezien van dat programma en vond het toen al heeel erg!

X

Pip: positief blijven over je eitje meid, en ik heb ook dat stukje op sbs gezien van dat jongentjes met zijn arm, brrr krijg er gelijk kippevel van

anoeska; lekker vrij gehad vandaag en ook lekker geshopt en je haar weer zwart laten verven al met al een lekker dagje gehad dus, en ook nog 2 kilo eraf dat is helemaal top

xxx linda

whaha, roelof zei vanavond dat hij al wel erg kan merken dat ik wat gebrander ben.
reageer steeds heftig op dingen, gewoon kortaf en fel.
heb het zelf nog niet zo in de gaten, maar het zal wel, haha.
trouwens had al geschreven dat ik het vermoeden had dat ik nu al een buikje kreeg, maar roelof zag het nu vanavond ook, heb echt een beetje opgezet buikje.
jeetje wat moet dat wel niet worden over een paar maand???!!!!!
nou had ik het toevallig met mijn moeder en met m'n schoonmoeder erover en die waren ook allebei behoorlijk vroeg al wat dikker.
met 3 maanden konden ze het absoluut niet meer verbergen, dus maar goed dat we het ook wat eerder gaan zeggen. ik wil niet dat mensen gaan gissen.
is er nog iemand?

dus jij bent ook beetje panisch van misselijk zijn en kotsen, haha. stom is dat he.
denk trouwens dat veel mensen dat wel hebben, is ook niet grappig!
hoe voel jij je nu meid?
wat voor gevoel heb je, heb je wel een eitje gehad denk je?
welke dag volgende week moet je bloedprikken?

Terug
Bovenaan