klusbabes 22

erg gek, ben ik aanwezig maar net op het  moment dat er 2 pagina's bij komen ff niet. ik mis het altijd en kom net te laat inspringen hahah

apil hoe was het met puffen hahah. ik mag volgende week dinsdag voor de 1e keer. het heet eigelijk cesar zwaqngerschapsgym. maar komt door jou hahah dat ik het puf cursus noem. hoest met je rug ?

zo het was weer als vanouds gezellig en druk hier op het klusbabesforum, haha.
wat een lekker geklets zeg, whaha.
zit nog beneden op de bank, heb ondanks dat ik vreselijk moe ben geen zin om naar boven te gaan.
bedje is al wel lekker war, electrische deken, maar moet ook nog even wat eten merk ik, het begint weer te knorren daaronder, raar hoor een zwanger vrouwelijk lichaam.
zo beroerd als een kraai en wel honger.
nou zie morgenvroeg gewoon wel of ik wel of niet ga naar m'n werk.
het lastige is dat ik morgen de hele dag met m'n collega werk, die nog van niks weet en ik kan het gewoon zo moeilijk verbergen op het moment, omdat ik me zo beroerd voel.
als ik morgen niet ga werken, dan hoef ik alleen donderdagochtend nog 4 uurtjes toneel te spelen en daarna kan ik open spel spelen, dus misschien dat het ook wel veiliger is om morgen niet te gaan, jeetje ik ben normaal nooit zo!!!! kloten.
dat wilde ik trouwens nog vragen aan alle zwangeren en lin onze moeder natuurlijk, of jullie ook zo'n moeite hadden met tandenpoetsen, sta gewoon te kokhalzen als ik de kiezen achter in m'n mond moet poetsen, ppfffff.
nou ga nu toch maar naar boven, anders ben ik morgen zo brak.
slaap lekker allemaal en tot morgen
xxxx kruimels

Kruimels, balen zeg dat je zo misselijk bent. Ik heb geen last met het poetsen van mijn tanden..

Bambi; ha ha, bij ons heet het natuurlijk ook geen puf cursus, maar ik vind het wel grappig.

Morgen ga ik trouwens een cursus over borstvoeding volgen, ben benieuwd.

Ik ga ook maar eens slapen, mijn mannetje ligt al in bed, dus ik hoop dat ons bedje al lekker warm is..........

he april,veel plezier op die cursus morgen.,

kruimel dan zou ik gewoon lekker thuis blijven ff een paar dagen bijkomen. ik had dat wel ja met tandenpoetsen. stond smorgens echt giga te kokken. nu niet meer. dus zal echt met het hormoon te maken hebben. ach die maken dan plaats voor een ander hormoon waar we dan weer last van krijgen. ja een zwanger lichaam is erg vreemd. wacht maar totdat het gaat schoppen dan denk je helemaal af en toe oemmffff.

ga ook slapen. lig al in bed maar word in eens giga moe.

trusten.

xxx bambi

Toch nog even een late mamoetje!!

Heb geprobeerd te slapen.. op de bank daar wil het meestal wel lukken.. maar niet echt.. barstende koppijn en weer eens kotsmisselijk.. Terwijl mijn buik toch echt aangeeft dat de ongie doorkomt..

Zit er even helemaal doorheen.. wil gewoon lekker kunnen knuffelen nu maar dat gaat niet want hij laat net weten dat hij  bij een collega  blijft slapen.. ik heb nog nooit alleen in een huis geslapen..er was altijd wel iemand in de buurt.. tuurlijk eens moet de eerste keer zijn maar liever nu niet.. zit met tranen achter me ogen.. vind het helemaal niks.. hij gaat me zo nog even bellen want hij verstond me niet goed omdat ie in de auto zat..

1 goed ding nog.. Een oud collega feliciteerde me met mijn plannen met Martin.. volgens mart bedoelde die "trouwen ofzo" heel vaag deden ze.. of die jongen heeft teveel gezopen of er staat me een verrassing te wachten!!

Nog ff wachten op telefoontje en dan maar weer eens gaan proberen..

xxx mamoetje

goeimorgen meiden

ik heb een poging gedaan tot lezen maar joey zit steeds op alle knoppen te drukken waardoor het beeld steeds weggaat, ik ga eerst even boodschappen doen en even naar me moedertje en daarna ga ik alles bij lezen

xxx linda

Goeiemorgen lieve meiden,

ZO was een gezellige boel hier gisteren !!!!! Had ik echt gemist .......

Linnie, hihi die kabouter ...je mag niet met ons kletsen he, dat kind wil aandacht van zn moeder !!!!! Ff bij je moedertje langs he .....ik ging ook heel vaak ff bij mn oma langs, bloemetje neerzetten enzo en nu op de een andere manier kan ik het toch niet opbrengen om bij mn oom langs te gaan. In het begin ging ik nog wel maar, ben nu vanaf de kerst al niet meer geweest, kom er helemaal kapot vandaan. Ach het is ook geen verplichting maar toch .....is eind van deze maand ook alweer een jaar geleden, wat gaat dat hard he ......veel plezier met je boodschappen pffffff haha

Kruimletje, wat vervelend toch he lieverd dat je je zo rot voelt. Wel honger he haha, idd vreemd lichaam. Ben benieuwed of je nog bent gaan werken. Rustig an he meisje .....

Mamoetje, ach helemaal alleen geslapen  Ben je de nacht een beetje doorgekomen ? Ik maak dat wel vaker mee want mijn mannetje doet in de zomer aan nachtvissen ...........Hoe voel je je ? Al het gevoel dat je ongie eraan komt ? Hier wel hoor, voel het gewoon bah bah bah hihi

April, veel plezier vandaag op de cursus voor borstvoeding !!!! Haha die bambi met dr pufcursus.....Heb trouwens nooit geweten hoe dat echt heettte  noemde dat altijd al pufcursus ...........

Meiden, bah heb buikpijn........zet dan maar door met die zooi, dan kan ik weer opnieuw beginnen .....Hou jullie op de hoogte. Straks ff lekker met mn moeder de stad in !!!!!! Wel zin in ......Fijne dag meiden

Liefs happy

Terug
Bovenaan