klusbabes 22

Nou meiden, ik voelde het al aankomen en nu zijn dus idd de rd s er , verdomme. Op naar de nieuwe ronde dan maar, positief blijven. Zucht vind ik op dit moment ff heeeeeeel moeilijk maar, straks gaat dat wel weer. Mn nieuwe nod is 6 mei. Hoop dat iemand dat straks ff voor me op de wolk wil zetten......dank u !!!!! Haha. ach maar weer de positieve kant bekijken, keurig op tijd   ...........helpt geloof ff niet haha. Tot later

Liefs happy

wat zijn jullie aan het kletsen geweest gisteravond zeg pfff, ik ga even per bladzijde reagere

rimke: jullie nemen de wandelwagen over van een vriendin, ja waarom niet dat scheelt een hoop geld en ben je de nacht nog een beetje doorgekomen met werken?? ik las dat je de laatste dagen wel beter hebt geslapen dat scheelt wel weer

mamoetje: af en toe heel misselijk las ik dat wordt spannend meid ik ga duimen

happy: helemaal ingesmeerd met zwitsal hhaa lekker luchten he doet dat, morgen heeft je vader zijn eerste therapiedag dat zal mij benieuwen maar gelukkig gaat alles goed met hem en dat is het allerbelangrijkste, en vandaag je nod, spannend meid

bambi: gaat aan de rauwe witlof las ik haha

phoebe : heeft genoten bij de backstreet boys

pip: gelukkig is er gisteren goed geprikt bij je en vandaag de uitslag het zal mij benieuwen

ik moet weer even stoppen ik lees zometeen de andere 3 pagina's bij want me pa komt er nu aan

tot straks

xxx linda

anoeska: ik kan het me voorstellen dat het je gisteren allemaal even teveel werd in het ziekenhuis, gelukkig ging het met het infuus allemaal goed en 28 april mag je naar de gyn toe, dat is al bijna

sterretje: je was er weer zag ik, en nu lekker verlof ga lekker genieten, dus je wilt pijnstilling hebben las ik?

bambi: zit het behang er op in de babykamer

pip: lag lekker alleen op bed want manlief kwam laat hahaha ook wel eens lekker hoor het rijk alleen haha

xxx linda

april: is gisteraovnd weer naar de pufcursus geweest las ik , en morgen naar een borstvoedingscursus veel plezier in ieder geval

mamoetje: staat er een verrassing te wachten voor je spannend hoor haha, ben je de nacht nog een beetje doorgekomen alleen, Ik ben er ook geen fan van als ik helemaal alleen ben

happy: jeetje meid toch ongi geworden dat is flink balen meid, en je schreef dat je al een tijdje niet bij je oom bent geweest, ik vind er altijd wel rust als ik even bij me moeder ben geweest, maar me broer komt bijna nooit op het graf, die heeft daar niks mee zegt ie, hij zegt ik heb een grote foto aan de muur van ma en daar heb ik meer mee dan naar een steen kijken, zo zie je maar dat iedereen anders is,

ik ga even mijn aardappelen schillen en de hutspot is al klaar voor straks, vanmiddag ga ik lekker niks doen dan ga ik lezen ik lees het boek de winterroos van Jennifer donnely heel mooi, het eerste deel van dat boek heet de Theeroos, het boek heeft maar 710 bladzijdes hahaha maar ik schiet al op hahaha
meiden ik ben er straks weer eventjes

xxx linda

morgen meiden,

happy kut kut, toch ongie geworden. echt balen meid. zal zo ff de wolk updaten.

mamoetje ben je de nacht nog een beetje doorgekomen? zou ik ook niet leuk vinden hoor als ie niet thuis komt. en zo misselijk, spannend hoor.

linda vanmiddag lekker niks doen, ik heel de dag  niet hahaha, heb net een zwabber door me huis gehaald gisteren al schoongemaakt en ga dat echt niet elke dag doen hahah.

heb net een halve frambozenstok soldaat gemaakt jammie. blijf nog ff lekker achter de pc. vanmiddag ff douchen en dan naar me ouders en om 16.30 vk controle.

het behangen is natuurlijk nog niet af. wie behangt er nu een kamer in 1 avond hahah. niet mijn man hoor. die is presies maar wel netjes. er zit 1 rol op hahaha nog 4 te gaan. maar dat komt deze week wel af en dat is ons streven. verder hoeft er niks aan gedaan te worden, is al klaar. de lamp hangt het rolgordijn. ohja de gordijnstang nog ophangen hahah. verders een kewstie van inrichten dus. leuk hoor.
tja in maand 7 van de zwangerschap komt er iemand van de kraamzorg checken of je wel klaar bent, dus moet tegenwoordig je kamer met 7 maanden echt af.

dus ik begrijp niet hoe iemand met 6 a 7 maanden nog verhuizen kan. of erger nog 8 maanden. ach weer gelezen op het juli forum. erger erger.

xx bambi

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 19 November 2008

April:
1)Bieb 6e ronde 1e kindje  (geen 1 april grap helaas)

2)Anoeska, 7de ronde, 1ste kindje
3)

4)
5)
6)
7)
8) Happy 8e ronde 1e kindje, We mogen weer !!!!!  
       Bambi VK controle.
9) Mamoetje, 5e ronde, 1ste kindje (uitgegaan van 34 dagen)
10) Renee 8e ronde 1e kindje (onregelmatig uitgegaan van gemiddelde: 36 dagen)
          Renée ook eerste afspraak fertiliteitsverpleegkundige
11)
12) Bambi pret echo (27 wk)
13)
14) Pip, 10e maand, 1e ronde met clomid, 1e kindje
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)Jacqy84, 10e ronde
22)
23)
24)
25) Phoebe   ronde 11

26)
27)
28)
29)Bieb 1e kindje, 7e ronde
30) Linda  ronde 13, ronde 5 met clomid 2de kindje (32 dagen uitgegaan)

Mei

1)
2)
3)
4)
5)
6) Happy, 9e ronde 1e kindje
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

Happy; wat balen meis, toch ongi geworden...Alvast een dikke knuffel van mij

mamoetje; hoe was je nachtje alleen? Ik heb daar geen moeite mee hoor. Het komt wel vaker voor dat mijn mannetje een week cursus heeft, en daar moet overnachten, of dat hij niet thuis is ivm werk. En ik vindt t heerlijk om eens alleen te zijn, kan je doen wat je wilt. Ik vindt t natuurlijk ook fijn als hij wel thuis is

Misschien gaat je mannetje je wel ten huwelijk vragen!! spannend hoor.
Wanneer ga je eigenlijk testen?

Bambi; hoest eigenlijk met je hond? heb je die nog wel?

Zo, ik ben zeer nuttig geweest vanmorgen. Heb de keuken binnen en buiten gepoetst. Voel me weer voldaan. Ik probeer altijd op de houdsbaarheiddatum van etenswaren te letten, maar er staan toch altijd dingen in die over datum zijn. En als ik ergens een hekel aan heb, is t aan eten wat over datum is.Yech
Eigenlijk moet ik elke dag nu iets nuttigs doen, dingen wat je normaal niet zo vaak doet, rammen lappen ofzo.

Net lekker broodje gegeten en dan ga ik maar eens douchen

Was gister gebeld door Adecco, ze hadden vacature bij Raboban in ieder geval tot eind van het jaar, maar in een dorp ong 20 km verderop. Eigenlijk wil ik dat niet, wil in regio van 10 km blijven. Maar heb toch maar ja gezegd, ik zie wel of ik op gesprek mag, dan kan ik altijd nog beslissen. Ik zit eigenlijk te azen op vacature via Start, bij ministerie van Landbouw, is ook goede werkgever en in de buurt, nog geen 10 min rijden. Hoor daar deze week wat van. Is ook voorlopig tijdelijk hoor, half jaar.
Morgen naar CWI, gadver helemaal geen zin in, maarja hoort erbij

Oja Bambi, op dat topic van trouwen heb ik ook een berichtje geplaatst

Hoi meisjes,

Zo ff met mn mams de stad in geweest en helemaal niks gekocht  Erg he, dan ga ik echt voor kleding op pad en dan vind ik nooit iets, terwijl als ik voor iets anders in de stad ben, ik altijd met kleding thuis kom .

Linnie, lekker hutspot.........jummie !!! Mn mannetje lust het niet dus ik eet het bijna nooit

Bieb, tjonge de hele keuken al schoon. Moet ik eigenlijk ook doen maar, stel het iedere keer uit hihi. Niet dat het vuil is maar, vind het gewoon weer eens tijd worden.

Bambi, leuk vooruitzicht he, de babykamer inrichten !!!! Succes straks bij de vk ....leuk samen met je mams

Ik ben weer over mn dip heen. Volgende ronde beter he ......Heb wel onwijs veel buikpijn joh, bah. Ga zo denk ik ff lekker een uurtje liggen met een kruik. Meestal helpt dat wel.

Kus happy

Terug
Bovenaan