Happy; wat balen meis, toch ongi geworden...Alvast een dikke knuffel van mij
mamoetje; hoe was je nachtje alleen? Ik heb daar geen moeite mee hoor. Het komt wel vaker voor dat mijn mannetje een week cursus heeft, en daar moet overnachten, of dat hij niet thuis is ivm werk. En ik vindt t heerlijk om eens alleen te zijn, kan je doen wat je wilt. Ik vindt t natuurlijk ook fijn als hij wel thuis is
Misschien gaat je mannetje je wel ten huwelijk vragen!! spannend hoor.
Wanneer ga je eigenlijk testen?
Bambi; hoest eigenlijk met je hond? heb je die nog wel?
Zo, ik ben zeer nuttig geweest vanmorgen. Heb de keuken binnen en buiten gepoetst. Voel me weer voldaan. Ik probeer altijd op de houdsbaarheiddatum van etenswaren te letten, maar er staan toch altijd dingen in die over datum zijn. En als ik ergens een hekel aan heb, is t aan eten wat over datum is.Yech
Eigenlijk moet ik elke dag nu iets nuttigs doen, dingen wat je normaal niet zo vaak doet, rammen lappen ofzo.
Net lekker broodje gegeten en dan ga ik maar eens douchen
Was gister gebeld door Adecco, ze hadden vacature bij Raboban in ieder geval tot eind van het jaar, maar in een dorp ong 20 km verderop. Eigenlijk wil ik dat niet, wil in regio van 10 km blijven. Maar heb toch maar ja gezegd, ik zie wel of ik op gesprek mag, dan kan ik altijd nog beslissen. Ik zit eigenlijk te azen op vacature via Start, bij ministerie van Landbouw, is ook goede werkgever en in de buurt, nog geen 10 min rijden. Hoor daar deze week wat van. Is ook voorlopig tijdelijk hoor, half jaar.
Morgen naar CWI, gadver helemaal geen zin in, maarja hoort erbij
Oja Bambi, op dat topic van trouwen heb ik ook een berichtje geplaatst