klusbabes 22

he he,

bieb ik hem me hond nog hoor. hahah. is af en toe nog steeds erg lastig en luisterd beter naar de baas als naar mij, nu vooral want me man traint er mee op zaterdag. verder is het schat alleen jammer dat ie zo groot en lomp is. staat altijd op me voeten en ligt altijd in de weg, dat soort werk.
verder kijken we wel hoe het straks met de baby gaat. me man is echt knettergek van die hond, maar ben heel duidelijk geweest, is de hond agressief naar de baby dan rot ie op, maar verwacht het eigelijk niet, onze hond is een goedzak alleen dus heel lomp, dus moet wel uitkijken dat er straks geen 40 kilo bovenop mij en de baby springt en dat vind een klein beetje vervelend. maar ach hij is nog jong, miss gaat dat gekke er nog uit.

tja wat jij zegt elke dag wat nutigs doen. ramen lappen ga ik echt neit doen, ga niet op een trap staan, heb al moeite met me trap naar boven. als ik niet zwanger was zou ik zeker zoiets doen. kastjes uitzoeken hoeft ook allemaal niet, we zijn net verhuisd hahaha., ik doe dus maar lekker rustig aan.

en wat die baan betreft, zeker met het oog op een baby zou ik ook lekker dichtbij willen zitten hoor. mijn volgende baan wil ik eigelijk wel binnen onze woonplaats, dan kan er miss een auto weg, vind 2 zo overbodig dan en scheelt weer geld. en dan hoef ik weer minder te werken hahaha.

happy, jammer dat je geen kleren heb gevonden. ik heb dat ook altijd juist als je wat wil dan kan je niks vinden.
ga straks maar lekker ff met een kruik liggen dat helpt indd altijd een stuk.

hier lekker gedoucht, net een nieuwe buikfoto gemaakt, zal kijken of ie vandaag nog op de pc terecht komt anders van de week wel een keer. ben echt zon leek dat ik me man er voor nodig heb, moet ook wel gaat via zijn pc.

nou ga ff make uppen en me haar fohnen en dan met de hond naar het park en dan thee bij me ouders. en dan vk controle

xxx Bambi

happy: gelukkig ben je weer over je dip heen maar wel balen dat je zo'n buikpijn hebt, hopelijk geeft de warme kruik verlichting , en jammer dat je geen kleren hebt gevonden maar dat zal je altijd zien alsje op zoek bent naar kleren dan vind je ze niet en als je geen geld hebt voor kleren dan zie je onbeperkt hahaha

bambi: ik ben benieuwd naar je buikfoto , en veel plezier bij de vk vanmiddag kan je weer eventjes het hartje horen altijd leuk
en je man was dus niet echt opgeschoten met behangen hahaa als het er maar goed en netjes opzit dat is het belangrijkste

bieb; nou dat is ook lekker snel als je misschien al op een gesprek mag komen, wel een beetje ver weg inderdaad maar dat kan je dan altijd nog gekijken

Ik ga zometeeen met joey eventjes naar de speeltuin toe asl het tenminste droog blijft anders heeft ie pech hahaa

xxx linda

goeie middag meiden,

hier een thuisblijver!!! ik voelde het gisteren al aankomen, dus toch maar niet gegaan.
heb er ook geen schuldgevoel over hoor, mijn baas/collega weet wat er loos is en stuurde net nog weer een smsje hoe het ging en dat ze tegen mijn collega had gezegd dat het een griepje is, erg lief van haar!
heb vanmorgen tot 12:00 geslapen en net brood gegeten met m'n vriendje.
merk dat ik vreselijk kriebelig ben door de kleinste dingetjes, ggrgrrrrr.
vriendje heeft gezeur met bouw center, dat gaat nog over een rekening van de verbouwing waar we 15% korting op zouden krijgen en daar klopt dus geen biet van.
nu blijkt na lang discusieren dat we wel degelijk in ons recht staan, maar roelof was net boven en als hij belt ijsbeert hij altijd zo, gggrrrr. dus ik zit hier beneden op de bank en steeds hoor je dat gekraak en geringel van de lampen omdat hij al een kwartier rond loopt boven, aaaarrgggg daar kan ik dus echt even niet tegen op het moment!
roelof moest er wel om lachen dat ik helemaal over de rooie was, haha. houd rekening met mijn onverwachtse stemmingswisselingen. en toen moest ik ook lachen!
hier is trouwens het officiele mest seizoen geopent, whaha. gigantisch druk en roelof zit echt de hele dag aan de telefoon, haha.
reden net al mest vrachtwagens hier langs, grote chaos, whaha.
en ik probeer de rust erin te bewaren...... maar of dat gaat lukken? hihi.

las dat happy toch ongi is geworden, kut meisie. op naar de volgende ronde.
mamoetje helemaal alleen was en er niet van geslapen heeft, kloten!
pip, zometeen uitslag krijgt, oohhhh spannend!!!
bambi, naar de pufcursus gaat.
bieb, toch heeft gereageert op de vacature, heel goed meid!
lin, naar haar moedertje is geweest vandaag, wat fijn dat je in ieder geval nog een plek hebt waar je even naar toe kan he. even bijpraten.

goh ik weet de rest al niet meer.
wil vanmiddag nog even weer verder met m'n klusbabesboek, whaha.
er is weer zoveel bijgekomen.
denk dat ik het toch maar op de computer ga doen i.p.v in een soort schrift. iets makkelijker voor als er weer nieuwe dingen bijkomen.
lekker niks doen vanmiddag, misschien nog even lekker in bad dobberen en eind van de middag ga ik een poging doen om boodschappen te doen voor het avond eten.
moet ook nog brood en kaas enzo hebben, dus moet eigenlijk wel even heen.
trouwens onze koeien zijn sinds vandaag weer voor het eerst even naar buiten, hier achter het huis. in Mei gaan ze pas echt dag en nacht naar buiten in het natuurgebied, maar om de kleine kalfjes het alvast een beetje te leren gaan ze met goed weer naar buiten in de wei achter de stal, rennen die kleine beestjes, helemaal vrolijk. zo'n ontzettend mooi gezicht!!!!
misschien dat ik er nog wel even een foto van maak en dan hier plaats als ik nog weet hoe dat moet, haha.
nou kom vanmiddag nog wel weer effe aanwaaien hier,
tot strakkies
knuffel kruimels

hey kruimels

toch thuisgebleven meid, wat niet gaat gaat niet, hahaah en je hebt stemmingswisselingen, ik weet precies hoe je je voelt
Toen ik zwanger was van joey was ik 9 maanden niet te genieten soms had ik er zelf erg in maar meestal niet hhahaha, neem lekker de tijd voor jezelf meid
en de koeien staan in de wei   dat zal zeker een mooi gezicht zijn met die kleine kalfjes
meid doe lekker rustig aan vandaag en ik hoop dat je snel een beetje opknapt,,,,, en ondanks dat het allemaal voor het goede doel is mag je gerust mopperen hoor meid, want het is helemaal niet leuk om steeds zo misselijk te zijn en zo moe en zo kribbig,

xxx linda

Ola meiden,

ZO lekker ff onder de zonnebank geweest en ff half uurtje met een kruik gelegen en een panadol en nu gaat het een stuk beter !!!! Zag dat kruimeltje toch thuis was gebleven .....je hebt gelijk hoor meis, wat niet gaat, gaat niet..........Ga vast mn eten klaarzetten, snijbonen, aardapples en gemarineerde speklapjes ....jummie heb er nu al trek in .......Tot straks

Knuf happy

O ja kruimeltje, wat heb jij toch een lekker leven daar meisje .....lijkt me heeeeeeeerlijk als de koeien en kalfjes zo vlak om je huis heen huppelen .....zucht zucht hihi

Sjemig wat is die site traag............

Happy: kut, kut, kut!!!
Linda: hutspot, jammie!!!!! Hebben idd die bugaboo van vrienden, ik vind het prima, vind het allemaal zo'n geld klopperij..............overal en alles waar baby voor staat kost kapitalen.............dus als we geld kunnen besparen doen we dat graag.
Kruimeldiefje: goed dat je je ziek hebt gemeld...............die irritatie grens heb ik nog steeds hoor, is zeer laag.......
Pip! Hoe ging het bloedprikken??
Bieb: wat goed dat je al weer functies op het oog hebt!
Bambi: was het gezellig bij je ouders??
April: hoe is het met je? Veel plezier bij de cursus vanavond!!!

Heb waardeloos geslapen vandaag, misschien ook omdat ik gisteren zoveel geslapen heb...........was ook wel heel rustig op het werk en dat scheelt ook.
Ga zo effe douchen enzo, tot later!!

Hey rimke .....voel me zeer vereerd dat ik bovenaan je lijstje sta whahaha sorry grapje hoor !!! Vervelend dat je zo rot hebt geslapen joh.......... Ik heb ook nog een vraagje aan je, asl je van de week een keertje tijd hebt wil je dan nog een keer voor me pendelen  heeft geen haast hoor. Was dus rustig op je werk he .......Ging het verder wel een beetje ? Je hebt gelijk hoor dat alles waar baby voor staat mega duur is......die kamertjes ook pfffff. Eigenlijk toch niet normaal meer, hoelang gebruik je het nou helemaal .....Ff naar mn eten kijken

Kusssssssssss

Terug
Bovenaan