klusbabes 22

Kutkutkut happy, toch ongesteld geworden. Het wordt zoooo ontzettend tijd dat ook jij zwanger gaat zijn. Volgende ronde moet je man harder aan je enkels schudden denk ik hihi. Gelukkig ben je alweer een beetje over de dip heen. X

Linda, lekker naar de speeltuin geweest!

Kruimels, oooh, de koetjes buiten! Leuk! GA dit weekend bij vrienden van mijn man's vader kijken, die hebben ook koeien en kalfjes, vind ik altijd leuk om te kijken. goed dat je aan jezelf denkt.

Bambie, gezellig met je moeder naar de vk.

Bieb, sollicitaties in zicht! Goed bezig! En ook nog eens de keuken gesopt: ik zeg nogmaals, goed bezig!

X

pip, wat lief van Niels dat hij lekker op tijd thuis was en jullie lekker saampjes naar de Italiaan zijn wezen eten.
ik vind het echt kut voor je meis, dat je nu nog niet verder kan.
als je gewoon maar eerst eens een fatsoenlijke eisprong krijgt, dan maak je tenminste een eerlijke kans.
je kan op zich wel redelijk op tijd weer naar tuinhof toe.
hopen dat ze je kan helpen op snelle termijn. ik gun het je zo meid!!!!!!
je kan me altijd bellen he als je even wil kletsen of je verhaal kwijt wil!

lin en mamoetje, vage blurp gevoel bij je borsten, dat herken ik niet, maar heb wel regelmatig ook behoorlijke hartkloppingen en dat is gewoon vervelend!
je kunt soms beter pijn in je arm of been hebben, want op je borst is gewoon enger, maar je moet je er niet te druk om maken meiden. we zijn kerngezonde klusbabes!

bambi, fijn dat het allemaal goed was bij de vk. mooi toch om iedere keer weer het hartje te horen! was je moeder  voor het eerst mee dit keer?

nou de vis, en stokbrood met kruidenboter was lekker!
roelof vond ook al dat ik vanmiddag wat opgeknapt was, klopt wel, maar ben wel voorzichtig na het eten, dan voel ik me vaak weer zo vol en misselijk.
maar tot nu toe gaat het goed gelukkig!
gtst was weer spannend en hectisch, en nu tv makelaar erop staan, verder niet echt iets op wat ik graag wil zien.
vriendjelief is ook al binnen, gezellig!
lekker saampjes op de bank.
xxx kruimels

he pip,

Balen meid dat je geen eisprong hebt gehad. waarschijnlijk hogere dosis clomid. welke dosering had je nu?

Liefs Jacqy

kruimel: gelukkig dat het eten goed ging meid, na het eten gewoon even rustig gaan zitten of even liggen en daarna weer wat gaan doen misschien dat dat een beetje geeft

mijn man zit te zappen je hebt echt niks op de tv we gaan zometeen maar klussen hahaah

en die blurp zit zeg maar in me borstkas maar tussen me borsten die kant hahaha erg he ik met me blurp haha

xxx linda

Rimke, had gister nog even de draagdoek bekeken die je had gehad. Wat een mooite zeg! Als ik ooit zwanger ben ga ik je de naam weer vragen want dan wil ik hem ook. En heerlijk met de babykamer bezig!

Mamoetje, je vriendje is toch thuisgekomen. Wel zo gezellig, wat heb je gedaan dat het half 3 was voordat je ging slapen hahaha

Anoeska, leuk een huis op het oog! Vertel!

Mijn man heeft ook al een tijdje een huis op het oog. Ik heb hem beloofd dat als het huis in mei nog te koop staat ik wel met hem wilkijken...haha

Jacqy, balen van je hoofdpijn. ZEker teveel geklust dit weekend . Ik had nu 50 mg clomid. Zal nu wel 100 krijgen denk ik. En misschien gaat ze nu wel zeggen dat ik pco heb (denk dat zelf namelijk). Mijn man gaat waarschijnlijk even mee. Anders moet ik het hem allemaal nog een keer uitleggen als ik klaar ben.

Kruimels, lekker gegeten dus! Jammie! Gezellig dat vriendje er al weer is, net al wij saampjes op de bank! En het poepseizoen is weer begonnen! Oh nee, ik moet mest zeggen haha.

WAt een enge verhalen hier over hartkloppingen en plopjes?!?!?! nooit last van gehad

meiden ik ben er vandoor ik lees morgen voordat ik naar me werk ga alles bij

iedereen een fijne avond en tot morgen

xxx linda

Linda: Klus'se en voor daarna weltrusten!!

Pip: Vervelend zeg dat je geen eisprong heb gehad!! Hopelijk is het met de 100 wel snel raak voor je.. en natuurlijk ook voor Lin

Kruimels: Gelukkig ben je nu zichtbaar opgeknapt.. misschien in combinatie met de moeheid dat het je even teveel werd..

Zo net ff lekker samen gedoucht en heb me nu lekker geinstaleerd in bed..

xxx Mamoetje

Terug
Bovenaan