klusbabes 22

Hey meiden,

Is toch niet normaal hoeveel er af gekletst wordt hahaha

Me vriendin in net ff langs gewesst, ze gaat over 5 weken trouwen en ik ben ceremonimeester en fotograaf, dus we moesten nog ff wat dingentjes doorspreken.
Ze weet ook dat we bezig zijn om zwanger te worden, en het leuke is, ze is ook weer bezig (moest even een pauze nemen vanwege haar gezondheid).
Onze NOD is op de zelfde dag..... dat zou echt zo leuk zijn, maar ik hoop maar niet te veel....

Meiden, ik ga nog ff een stukje "ik hou van Holland" kijken   en dan lekke rme bedje in.

Slaap lekker lieverds!

Liefs Phoebe

Zeg meiden dit moet volgens mij echt in de krant, het is al 11.15 uur en er is hier vandaag nog niemand geweest .

Halloooo dames,  

weet niet wat er allemaal geluld is maar kon topic 21 niet openen....

Maarre Xena is er! Joehoe, het is echt een schatje hoor. Qua vacht lijkt ze heel erg op Puma, alleen Puma had rood erdoor heen , en Xena meer bruin. Erg lief hoor. Ging gister bijna niet door. Half uur vtv belde die vrouw op met een probleempje. Ze waren bij dierenarts geweest, en ze konden nog geen laatste inenting krijgen omdat ze nog een beetje niesten. Dus eerst een kuurtje en dan inenting. Of we moesten die week wachten of toch halen en dan zelf inenten. Hebben voor t laatste gekozen. Dus hup erheen (eerst nog even naar Mac drec haha). Rond half 7 waren we daar. Het zijn wel hele aardige mensen hoor, maar het welzijn van de dieren gaat boven t huishouden als je begrijpt wat ik bedoel. Zijn daar toch bijna 2 uur geweest. lekker knuffelen met de katjes en 2 honden. Xena is de kleinste, maar verder heel mooi. Ze hadden ook nog katertje en die konden we ook meenemen. Hebben we maar niet gedaan, wel even getwijfeld hoor. Dus als iemand nog een rood/witte kater zoekt, ras Maine Coon. Echt hele mooie katten hoor. Zijn van 11 december.
Maar oke, nu niest ze dus nog, en heeft vieze oogjes door dat snot natuurlijk. Ik heb wel afspraak met onze eigen da gemaakt, dus daar kan ik om half 3 terecht. Even voor zekerheid, dat t niets ernstigs is ofzo
Uiteindelijk hebben we t poesje voor niets meegekregen. Ze vonden t zo leuk hoe wij met de beestjes omgingen, en ze weten dat ze t goed heeft bij ons. FTRGggggggggggggggggggggggggggg o sorry dat was Xena haha
Wilde ik eerst niets van weten, hebben toch kosten gemaakt, hoewel ik kosten van laatste inenting eraf wilde halen. Maar nee, mocht echt niets betalen. Heb wel klein bedrag achtergelaten, meer iets voor spaarpot kinderen ofzo. En had wat chocolaatjes voor ze meegenomen

Timba vindt t maar niets. Hij blaast en af toe grommen. Maar dat hadden ze al gezegd. Gister lagen ze wel even op bed trouwens samen, ik ga er vanuit dat t goedkomt. Maar als Xena ons even niet ziet gaat ze al mauwen haha.
Net was ik even 1,5 uur weg, vond ik wel eng.maar niets aan de hand verder
Ze is wel een lekkere knuffelkop hoor, heeft al bij me geslapen
Oke genoeg nu over Xena haha

Ook naar Start geweest voor vacature. En ze bieden me aan, dus hoop volgende week wat te horen. Salaris zelfs iets hoger dan wat ik nu had, niet veel, 25,- ofzo, maar beter iets dan niets

455555555 oeps weer Xena.

Oja, fotos volgen vanavond, kan alleen op laptop en die heeft vriend nu

Ga nu even naar vriendin haar keuken kijken

doeiii

Phoebe, wat leuk dat je ceremoniemeester bent. Heb mijn vriendin en zus gevraagd. Nog tips die ik kan gebruiken?

Over je vriendin haar babyplannen gesproken, mijn vriendin droomt de hele tijd dat ze zwanger is op mijn bruiloft. ze zijn er nu niet mee bezig, eerst verbouwing en dan daarna ooit eens. Haar vriend is iemand die moet aan dat soort dingen wennen. Dus eerst verbouwen af, en dan misschien beginnen, ik denk zelf ergens volgend jaar. Maar ik zo er ook van balen hoor als zij toch echt eerst zwanger raakt. Heb gezegd dat ik heel blij voor haar zal zijn, maar dat ik super zal balen.
En verder zei ik dat het een symbolische droom is, dat ik gewoon zwanger ben op onze bruiloft....

Oke, nu stop ik echt. Xena ligt lekker op schoot. Timba is buiten, bozerik is t nu

Bieb; Leuk zeg dat Xena er is, jippie! Timba moet dus nog even wennen, nou hopelijk gaat het snel goed samen.
En ben je al bij de dierenarts geweest?

Sjonge verder is het hier wel heel rustig he!

April

hey meiden

ik ben er eventjes, ik ben me toch een partij ziekgeweest vannacht en de hele dag vandaag,
mega diaree en tot aan vanmiddag kotsen ik probeer er nu een plakje ontbijtkoek in te duwen, want ik moet die clomid pillen ook nog nemen, pffffff niet normaal meer
me vader en tom hebben joey meegenomen om bloed te prikken vanmorgen en dat ging opzich wel goed zeiden ze, alleen met het 2de buisje bloed kwam er niks meer uit, en vanmiddag belde ze van het bloedprikken dat ie maandag toch nog een keerjte moet komen om te prikken, hij was zo aan het huilen dat ie thuiskwam en zijn linkerarm gebruikte hij niet zo zielig haah maar ik denk dat ie het nu alweer is vergeten want hij gebruikt zijn armpje weer haha
sorry voor me egoberichtje

xxx linda

me nichtje belde me op om te zeggen dat ze zwanger is van de tweede, ik ben zo blij voor haar, ik zei al nou dan kan het niet anders dan dat ik volgende maand met goed nieuws kom haha, Ik loop altijd een maand achter bij haar zeg maar, zij vertelde dat ze zwanger was van haar zoontje en een maand later vertelde ik het, haha wij zien elkaar ook elke week dus dat is wel grappig, en toen zij vertelde dat ze gingen trouwen konden wij dat een maand later zeggen hahaha best wel grappig, haha dus ik heb goede moed deze ronde

xxxx linda

Hoi meiden,

Wat een rust hier jongens!!!!
Linda: helemaal niet lekker lieverd? Ziek maar lekker uit!
Bieb: Xena is er!!! Leuk, leuk leuk!!!
Kruimeldiefje: voel je je al wat beter s ochtends? Leg een crackertje of zo naast je bed, kan je meteen opeten als je wakker wordt, schijnt enorm te schelen!
April, wij hebben half april, iets van 17 april, de 20 weken echo, spannend hoor!
Ik probeer me niet te ongerust te maken, ik voel de baby goed, en het hartje lijkt goed te kloppen..................spannend jouw tweede echo, hoor je toch vaak he, die vergrote niertjes, komt altijd weer goed...........hoest verder met je??

Ik had gisteravond de schrik van mijn leven. Ik lag in bed en inenen krijg ik zo'n pijn rond mijn linker eierstok..............ik wilde bijna gaan gillen zo pijnlijk.
Dus vandaag de vk even gebeld.......................het is de beruchte bandenpijn..........hahahaha!!! Ze zei al, sommigen worden met gillende sirenes afgevoerd naar het ziekenhuis en dan blijkt dat het bandenpijn is....................

tot later!!!

Terug
Bovenaan