Halloooo dames,
weet niet wat er allemaal geluld is maar kon topic 21 niet openen....
Maarre Xena is er! Joehoe, het is echt een schatje hoor. Qua vacht lijkt ze heel erg op Puma, alleen Puma had rood erdoor heen , en Xena meer bruin. Erg lief hoor. Ging gister bijna niet door. Half uur vtv belde die vrouw op met een probleempje. Ze waren bij dierenarts geweest, en ze konden nog geen laatste inenting krijgen omdat ze nog een beetje niesten. Dus eerst een kuurtje en dan inenting. Of we moesten die week wachten of toch halen en dan zelf inenten. Hebben voor t laatste gekozen. Dus hup erheen (eerst nog even naar Mac drec haha). Rond half 7 waren we daar. Het zijn wel hele aardige mensen hoor, maar het welzijn van de dieren gaat boven t huishouden als je begrijpt wat ik bedoel. Zijn daar toch bijna 2 uur geweest. lekker knuffelen met de katjes en 2 honden. Xena is de kleinste, maar verder heel mooi. Ze hadden ook nog katertje en die konden we ook meenemen. Hebben we maar niet gedaan, wel even getwijfeld hoor. Dus als iemand nog een rood/witte kater zoekt, ras Maine Coon. Echt hele mooie katten hoor. Zijn van 11 december.
Maar oke, nu niest ze dus nog, en heeft vieze oogjes door dat snot natuurlijk. Ik heb wel afspraak met onze eigen da gemaakt, dus daar kan ik om half 3 terecht. Even voor zekerheid, dat t niets ernstigs is ofzo
Uiteindelijk hebben we t poesje voor niets meegekregen. Ze vonden t zo leuk hoe wij met de beestjes omgingen, en ze weten dat ze t goed heeft bij ons. FTRGggggggggggggggggggggggggggg o sorry dat was Xena haha
Wilde ik eerst niets van weten, hebben toch kosten gemaakt, hoewel ik kosten van laatste inenting eraf wilde halen. Maar nee, mocht echt niets betalen. Heb wel klein bedrag achtergelaten, meer iets voor spaarpot kinderen ofzo. En had wat chocolaatjes voor ze meegenomen
Timba vindt t maar niets. Hij blaast en af toe grommen. Maar dat hadden ze al gezegd. Gister lagen ze wel even op bed trouwens samen, ik ga er vanuit dat t goedkomt. Maar als Xena ons even niet ziet gaat ze al mauwen haha.
Net was ik even 1,5 uur weg, vond ik wel eng.maar niets aan de hand verder
Ze is wel een lekkere knuffelkop hoor, heeft al bij me geslapen
Oke genoeg nu over Xena haha
Ook naar Start geweest voor vacature. En ze bieden me aan, dus hoop volgende week wat te horen. Salaris zelfs iets hoger dan wat ik nu had, niet veel, 25,- ofzo, maar beter iets dan niets
455555555 oeps weer Xena.
Oja, fotos volgen vanavond, kan alleen op laptop en die heeft vriend nu
Ga nu even naar vriendin haar keuken kijken
doeiii