klusbabes 22

he meiden ,

indd lekekr rustig hier vandaag. pff ben echt moe, snap niet goed hoe dat kan, heb alleen boodschappen gedaan vandaag en kwam erpas 10.15 uit. maar slaap wel slecht de afgelopen dagen.

rimke, gelukkig was het bandenpijn en nniks ernstigs, maar dat wil niet zeggen dat een prettig is natuurlijk. en de 17e de 20 wk echo, altijd spannend.

april over 2 wk weer een echo voor de niertjes, ik hoop dat dan alles in orde is hoor.

linda vervelend dat je zelf nu zo beroerd ben en ook vervelend dat joey maandag weer meot prikken. en we hopen dat jij eind van de maand dan ook goed nieuws heb hoor.

phoebe leuk cerimoniemeester en fotograaf, komt je cursus mooi van pas hoor.

bieb, zat toch wel een beetje te huiveren bij je verhaal hoor, gratis een maine coon meekrijgen gebeurt niet vaak, dus hoop dat ze verder niks mankeert en dat het wel een volledige main coon is, want tegewoordig beweert iedereen maar wat en vragen ze voor een kruising al 300 euro, kan het weten want me moeder zit in het wereldje van langharen. je bent ondertussen al bij de da geweest, en hoop echt dat alles oke is hoor. en dat wennen met de andere poest komt vast wel goed, dat heeft een paar weken nodig, maar miss maar een paar dagen. succes ermee.

heb net me brief van me werkgever al binnengehad en is een duidelijke brief met alles wat ik erin wilde hebben, dus al hem snel tekenen en terugsturen.
vanaaf lekker tv kijken. en morgen een drukke dag. eerst schoonmaken bleggg en dan s'middags en sávoonds een huisje vol. pffff.

xxx bambi

Hallo leedies!

Oef, Linda, ben jij even ziek zeg! Heeft Joey je aangestoken? Hij moest toch ook overgeven? En bloedgeprikt. Balen dat ie nog een keer moet....arme kabouter...

Rimke, bandenpijn. Heb inderdaad ook gehoord dat dat echt heel vervelend is. GElukkig heb je meteen even gebeld en weet je dat het "erbij hoort".

Bieb, Xena is er, wat leuk! Ben benieuwd wat de dierenarts van haar zei!

Kruimels, hoe ging het werken vandaag?

Vanavond all you need is love kijken!!! MOest net al bijna huilen bij de voorstukjes tijd rtl boulevard hahaha

Pfffffffffffffffffffff, zie ik een zwangere MAN op tv! Gatver!!! Wat een vrouw maar wil man zijn en slikt daar hormonen voor en heeft nu met zijn vroeg via de spermabank een kind in z'n vrouw!! GATVER GATVER! hahahaha

bieb, wat leuk dat Xena nu bij jullie in huis is, gezellig he zo'n poezebeest!
en die andere trekt wel bij, die moet gewoon even wennen.

linda, meis nou Joey had het en nu was jij dus aan de beurt, ppffff. wat kun je je dan leeg voelen he als alles eruit is.
en gelukkig ging het redelijk met het bloedprikken van Joey, shit dat je maandag toch weer heen moet. was er te weinig  bloed dan om te testen?

rimke, dat was idd even schrikken zeg zo'n pijn in je onderbuik.
dan denk je natuurlijk ook gelijk het ergste, rrrrr. en was het bandenpijn, haha.
zal ik ooit nog worden afgevoerd met loeiende sirene? whaha.

god ik ben het alweer kwijt.

zat vanmorgen ontzettend te twijfelen of ik wel naar m'n werk zou gaan, maar heb toch doorgezet en voelde me eigenlijk erg goed vandaag!
wel ontzettend moe nu!!!!!!
net lekker mediteraanse macaroni gehad, vriendje had gekookt, mjam was lekker!
morgen moet ik nog 1 dagje van 9:30 tot 17:00 werken en dan zondag heerlijk vrij, mmmmmmm.
maandag middag moet ik dan weer aan de bak.
heb zo'n zin in volgende week, erg spannend allemaal. die vriendin die net een kleine heeft, heeft dinsdag een gesprek bij haar vorige werkgever of ze weer kan komen werken.
m'n collega heeft woensdag een afspraak bij de notaris, is waarschijnlijk vanaf dan alles financieel opgelost tussen haar en haar ex, ze hadden toen de tijd samen een huis gekocht en moest elke maand nog vet hoge huur betalen.
en vrijdag is dan DE DAG, onze echo, waarop er een hartje te zien is.
en dan een mega druk, maar leuk weekend er achteraan om het de rest te vertellen.
zal ook blij zijn dat ik op m'n werk niet meer zo hoef te toneelspelen, dat valt niet mee geloof mij!

weten jullie trouwens dat vanavond All you need is lover er weer op komt..... leuk!!!!
gisteren trouwens dat programma ik hou van Holland afgekeken, errug leuk hoor!
had er nog nooit naar gekeken maar hoorde er veel positieve dingen over.
en na all you need is love is dat muziek programma erop, singing bee ofzo. die kijk ik lekker op de bank met m'n vriendje.
vriendje is nu een stukje aan het lopen met de doggies, vinden ze zo geweldig!

ach die ene zwerver uit de gouden kooi, gaat vandaag weg, die gaat nu op zichzelf wonen en heeft voor iedere bewoner een zilveren armbandje met hun naam erop gekocht, wat lief! terwijl de rest niet eens fatsoenlijk een afschiedsfeestje heeft georganiseert voor hem, sneu!
weet iemand nou hoe dat gaat aflopen met de gouden kooi? ik weet dat het programma stopt per mei, maar wint er nog iemand wat? of hebben ze daar nou al die tijd voor niks gezeten? dan stap je toch gewoon nu op.........

ga even een kopje thee en koffie zetten, en dan zometeen gtst kijken en daarna all you need is lover en daarna singing bee, whaha druk tv avondje.
ik kom misschien tussendoor in de reclames nog wel even kijken en anders morgenavond.
dag lieverds
xxxx kruimels

hallo hallo,

waar zit iedereen toch?
ik ga lekker zo gtst kijken en dan naar dat hollands got talent, vanaaf komt ook singing bee, maar die neem ik op .

pip snapte niks van je verhaal hahha een zwangere man, maar was een vrouw ? hoe mkan dat ?

Hey Kruimeltje!

Het ging vandaag op zich dus wel goed, gelukkig maar! Nog een weekje volhouden en dan mag je het van de daken schreeuwen!

Ik ga vanavond ook all you need kijken, heerlijk. Mannetje is weg en ik lekker in m'n nieuwe trainingsbroek op de bank hahaha.

Mijn konijn heeft op z'n wc gepoept vandaag!! Had een soort mini kattenbakje voor hem gekocht. DAt is serieus een toilet voor in konijnenhokken. Hij gooide en smeet hem tot nu toe alleen maar door z'n hok maar nu ik hem heb vastgezet in de hoek van z'n hok en zijn eigen keutels er in heb gedaan gaat ie er echt op zitten poepen en plassen. Ziet er zoooooo grappig uit! hahaha

Hey Kruimeltje!

Het ging vandaag op zich dus wel goed, gelukkig maar! Nog een weekje volhouden en dan mag je het van de daken schreeuwen!

Ik ga vanavond ook all you need kijken, heerlijk. Mannetje is weg en ik lekker in m'n nieuwe trainingsbroek op de bank hahaha.

Mijn konijn heeft op z'n wc gepoept vandaag!! Had een soort mini kattenbakje voor hem gekocht. DAt is serieus een toilet voor in konijnenhokken. Hij gooide en smeet hem tot nu toe alleen maar door z'n hok maar nu ik hem heb vastgezet in de hoek van z'n hok en zijn eigen keutels er in heb gedaan gaat ie er echt op zitten poepen en plassen. Ziet er zoooooo grappig uit! hahaha

Hey Kruimeltje!

hahaha, het was een transsexueel. Lichamelijk een vrouw maar uiterlijk een man (borsten weg laten halen alleen de vagina e.d. laten zitten). Hij was juridisch gezien al man (paspoort) maar had nog een baarmoeder en vagina en was zwanger geworden! hahaha, zag er niet uit!

Terug
Bovenaan