klusbabes 22

Man vijf maanden zwanger

AMSTERDAM  -  

Wat ooit al in een film gebeurde, is werkelijkheid geworden. Een Amerikaanse man is vijf maanden zwanger...

Natuurlijk kan iemand die als man geboren is niet zwanger worden, maar Thomas Beatie zit middenin het proces om van een vrouw in een man te veranderen, meldt het homo-magazine The Advocate.
Als vrouw zijnde wilde Thomas man worden en volgde hij de testosterontherapie. Ook heeft hij zijn borsten laten weghalen, maar verdere operaties heeft hij nog niet ondergaan... Wel is hij officieel al een man en ondertussen ook getrouwd met Nancy.
Kinderwens
Thomas en Nancy besloten, toen ze tien jaar een relatie hadden, dat ze een kind wilde hebben, maar Nancy kon geen kinderen krijgen. Daarom besloot het stel dat Thomas de baby zou dragen.
Hij stopte tijdelijk met het slikken van hormonen en werd met behulp van een spermadonor zwanger. Thomas vindt het 'ongelooflijk'. "Ondanks dat mijn buik groeit, voel ik me nog steeds volledig man..."
Bekijk hier de foto van de zwangere Beatie!

ieeeehwwww pip das echt vaag, gatsie, brrrr kan je je toh niet voorstellen.

forum deed weer eens traag.

kruimel , nog een week en dan mag je het uitschreeuwen. joh die week vliegt voorbij en dan hebben we een blije kruimels hihih. gelukkig dat je beroerdheid in de loop van de dag wegebt.

iedereen veel tv kijk plezier hoor.

xx bambi

hallo meiden,

hoe is het hier.....
RIMKE: wat vervelend bandenpijn en ik kan me helemaal voorstellen dat je na een miskraam helemaal ieder pijntje vervelend vind en denkt zal het wel goed zijn.... maar bijna weer een echo.

KRUIMELS: leuk he al you need is love, alleen mijn man houd niet zo van dat gezwimel denk ik.... be nu ook ondertussen gtst te kijken, kijkt je misschien ook nog as the world turns is ook helemaal geweldig..

PIPSTIP: je konijn op een poepdoos wat geweldig haha nog nooit van gehoord... zal wel ietrs zijn van boven uit het land.... of niet mangs haha

BAMBI: lekker thuis nu, bevalt het je goed? en hopelijk krijg je van iedereen een plantje want ja ben niet uitgenodigd he dus ook geen plantje van mij haha

APRIL: hoe is het met je rug....

BIEB: eindelijk de kater opgehaald en wat zei de dierenarts? wel super dat je hem voor niks hebt, weer extra centjes voor de bruiloft toch....

PHOEBE: ceremoniemeester dat ben ik bij mijn zus ook geweest was ook getuige maar vond het echt best een zware opgave want je moet van alles regelen, nou gaat me beste vriendin volgend jaar trouwen en dan ben ik ook weer ceremoniemeester dus kan ook weer aan de slag... wat heb jij allemaal gedaan?

voor de rest weet ik het ff niet meer...

ben net eerst ff weer naar die bloemenzaak geweest heb een super mooi stuk besteld met kaarsen erin en word helemaal opgemaakt met vetplantjes en zeesterren en parels en glitters... super mooi ben zo blij...
net met me man een moterjas wezen kopen was nu een zaakje hier in de buurt gaat weg en alles was de helft van de prijs nu,,, jas v an 550 nu voor 225 is toch mooi meegenomen he, dames hadeen ze niet zoveel en ben aan het lijnen dus als het goed is word het dan te groot en dat is ook zonde

nou ga zo ff douche.

groetjes anoeska

Nou hier al tranen met tuiten hoor tijdens all you need...hahaha

Rimke; nou dat was schrikken zeg die pijn, gelukkig maar bandenpijn hihi

Linda; waait er een virusje bij jullie?

Bambi; Kan me voorstellen dat je schrikt hoor, en ik heb ook erg lopen twijfelen of we hier weer een maine coon moesten halen. Hier hadden we Timba en Puma ook vandaan, PUma is wel ziek geworden, maar een aantal andere kennissen hadden toen ook hier de katjes vandaan en niks mis mee. Toen hebben we ook gewoon betaald. Alhoewel dit niet zo een serieuze fokker is hoor,Maar we hadden wel stamboom
Alleen we zijn op zich niet echt slim geweest, de dierenarts zegt dat ze gewoon de niesziekte heeft. Sja, en t kan dus ook besmettelijk zijn voor Timba, Ik had gewoon moeten wachten tot de kuur klaar was, en daarna de inenting en dan pas halen,. maarja, ik wilde zo graag. Maar goed, de kuur maakt ze af, en dan hopen dat t niet te lang duurt. Het ziet er niet zo erg uit gelukkig. Ik had gistermiddag gewoon eerst de dierenarts moeten bellen, zijn raad vragen en dan pas beslissen om te halen of niet, Nouja, we hebben haar nu, en we gaan er goed voor zorgen, ziekjes of niet. Eigen schuld dikke bult. En dat ze gratis was, was ook vanwege Puma hoor.

Mijn vriendin was er net, en ze lag al gelijk bij haar te slapen, zo lief

foto;s doe ik morgen wel , nu geen zin meer

Pipstip; haha een konijnenwc, lache joh. Wel makkelijk met schoonmaken

bieb,

agossie de niesziekte. arme kleine. hoop dat ze indd je andere poes niet aansteekt anders kan je daar ook een kuur voor halen. heeft xena wel een stamboom. oke ik snap hem nu dat je ivm pumu nu haar gratis heb gekregen. hahaha ik schrok al. het komt vast goed hoor. miss dat ze nu wel sneller beter word, jij hebt minder ziekte kiemen in je huis. waar ze vandaan komt hebben ze denk ik iets meer beesten lopen als ik jou verhaal zo hoorde. succes ermee.

anoeska hahah nee indd had je niet uitgenodigd dus ook geen bloempie hahaah.

nou meiden ik ben pleite.
morgen denk   niet aanwezig te druk hier.
fijn weekend.

xxx bambi

goeiemorgen meiden

pfff ik voel me een stuk beter dan gisteren ik lag gisteravond om 7 uur op bed tot vanmorgen half 8, en ik voel me wel net een dweil maar goed,

Bieb: xena is er en ze heeft de niesziekte, hopelijk gaat het snel over

phoebe: ceremoniemeester bij je vriendin was het toch? wat leuk zeg, wel een taak maar wel leuk haha

bambi; je was moe las ik het kan ook gewoon zijn dat al je spanningen eruit komen in de vorm van moe zijn, en ik zou zeggen geef er lekker aan toe en ga in de middag een dutje doen want dan heb je het gewoon nodig, En je hebt alle papieren van je werkgever al gehad, dat is ook snel haha maar goed dan ben je nu overal vanaf

pip: hahaha je konijn op een konijnenwc dat zal inderdaad een gek gezicht zijn hahaha

Kruimels: nog steeds neit lekker meid, hopelijk gaat het snel beter en nog een paar daagjes dan kan je aan iedereen vertellen dat je zwanger bent

rimke; o jee meid bandenpijn, dat kan inderdaad heel erg zeer doen, doe maar rustig aan meid

ik hoop dat ik nu een beetje bij ben met reageren sorry anders maar me hoofd doet het nog niet helemaal goed, Ik ga lekker nu in bad liggen heerlijk daar ben ik aan toe haha
vanavond heb ik een verjaardag hoe of ik me nou voel ga ik wel heen maar ik wacht vanmiddag nog wel eventjes af, Gisteravond begon joey in ene ook weer te kotsen maar gelukkig maar 1 keer,
Morgen hebben we 2 communiecantjes alle twee van zijn zussen, en de eerste kerkmis begint om 8 uur s'ochtends en de andere om half 10 's ochtends, daarna moeten we om 12 uur naar zijn ene zus zijn en om half 4 in de middag naar zijn andere zus dus dat wordt me het dagje wel

meiden ik ga in bad, ik ben er misschien vanmiddag nog eventjes, en vandaag me laatste clomidpillen, het zal mij benieuwen hahaha

xxxx linda

Terug
Bovenaan