klusbabes 22

Hallo allemaal,
Weer even de stad in voor de laatste dingen hebben ze potjandorie geen maxi-maandverband bij het kruidvat en geen hydrofiele washandjes bij de Hema. Kan ik nog eens terug. Tja, dat verband moest ik toch een stuk of 4/5 pakken van hebben. Heb in mijn kraampakket al halve matrassen-verband (hihihi) en kraamverband en kraamzorg adviseerde dit ook nog aan te schaffen.
Ik heb meteen bij de drukker alles geregeld dus nu slechts wachten op de proefdruk volgende week. Ik ga dus langzaamaan de adressen op de computer invoeren. Als we de proefdruk accepteren krijg ik komende week meteen de enveloppen en wordt het stikkers en postzegels plakken.

@bieb: bracht je me op t idee om de katen in te enten, vind ik hun boekjes niet .
Je vroeg over die oefenweeen, die bestaan echt. Of ze voelen als de echte??? Ik neem aan dat ze voelen als de eerste weeen. Eerlijk gezegd voelde het alsof ik pijn aan mijn darmen had.
Jij bent ook een, hihihihi. Ik hoop dat je toch een oproep krijgt voor die baan. Hier was het trouwens ook mooi weer. Helaas is de zon aan het verdwijnen.
@rimke: Ik ben idd blij dat het indalen nu al gedeeltelijk begonnen is.
@mammoet: Poeh zeg, dus straks heb je je verjaardag 3 keer gevierd?

@rimke: wat rot dat je niet goed hebt geslapen. Ik hoop dat je er vanavond geen last van hebt. Het zal misschien aan de liggeing van de baby liggen.
@anouska: lekker motorrijden. Heb ik ook altijd willen doen. Is er tot op heden niet van gekomen.

Oh ja, gisteren nog hb-gehalte geprikt (in de vinger) en hij was 6,9 en de grens is 6,3.
Ik ga denk ik een middagdutje doen, misschien tot straks.

nee 2 keeR:) had op me verjaardag zelf ook mensen uitgenodigd.. maar er was er maar 1 gekomen,, had iedereen pas de dag zelf uitgenodigd toen.. dus eigenlijk maar echt 2 keer.. maar alles in 1 keer past zeker niet in mijn huis.. en ik dnek dat mijn vrienden en familie niet echt met elkaar op kunnen schieten.. 2 totzaal verschillende mensen.. xxxx

He meiden!

Even stiekem vanaf het werk! hihi

Bieb, hoop dat ze je toch aan willen nemen op t uitzendbureau! Duimen! hihi fijn dat alles goed was bij de gyn. Dinsdag weer. Hoe gaat het trouwens met je mannetje zijn oog?

Linda, hoe was de uitslag van de ha ivm joey?

Sterretje, oefenweeen... hmmm... nog nooit van gehoord! hihi

Mamoetje, veel plezier vanavond! en wat maak jij het spannend zeg! ben benieuwd! Dat jij het vol houd tot zondag om niet te testen! hihi Ik blijf duimen!

Ik ga weer even verder, kom vanavond nog buurten!

Liefs Jacqy

ben er weer even stiekem! ben zo benieuwd hoe het met kruimeltje is!

Het is hier echt veel te rustig! Nog een uurtje en dan mag ik naar huis! jippie!!

Liefs Jacqy

hm... altijd als ik hier overdag ben, ben ik helemaal alleen!!

Vinden jullie me niet meer aardig??

hihi

goedemiddag meiden,

ja ben ook zo benieuwd hoe de echo van kruimel was. joe hoe meid laat ff weten.

bieb wat fijn dat ze van die duidelijke stappen ondernemen bij de gyn. maandag dus weer.

sterretje al aan het indalen. woh. nu gaat het echt bijna gebeuren he,=. ja ik moet mijn cursus contacnt afrekenen dinsdag. maar het kan ook dat je cursus vergoed word door je ziekenfonds. was bij mij ook zo alleen had ik een adere moeten nemen maar die was in een andere plaats, ja daaag daar heb ik geen zin in hahah. dan betaal ik hem wel zelf. deze kost 60 euro.

jacwy bijna weekend ? lekker hoor. fijn dat je oma weer terug is het ziekenhuis wat wat minder ver was. hopen dat er snel een plekje vrij komt in een verzorgingstehuis, dat zal vast dichter bij huis zijn.

mamoetje heel veel plezier met het vieren van je verjaardag hoor en oh oh waar haal de kracht vandaan om niet te testen. knap hoor. en het nummer van pirates is indd erg mooi . vind dat echt zon night of the promes nummer. met een compleet orkest ahaha zie het al helemaal voor me.

wij hebben hier in juni het baggerfestival. wij zijn een baggerdorp en om de 2 jaar is het dan 2 dagen feest. zo proberen ze altijd leuke artiesten te scoren in ons leuke dorp. 2 jaar terug hadden we op vrijdag b.v k3 voor de kleintjes maar ook rene frorger.
ook waren the crayzy piano's er en toen zat van velzen daar nog bij. hahaha wij hebben hem gezien voordat ie beroemd werd. en op zaterdag hadden we toen geer en goor.

dit jaar is het dus weer en we hebben weer een mooie line up. geloof dat jamai komt. maaike en tessa van popstars. nikkie en natalie van idols en we hebben krezip en dat vind ik echt tof.
op zaterdag avond id het hollandse avond en krijgen we jeroen van de boom. ik hoop dat ik nog een beetje mobiel ben ben dan bijna 8 maanden hahaha. maar ik kan altijd nog vanuit me raam luisteren want me wonen 50 meter bij alle festiviteiten vandaan. ideaal.

zit hier lekker een zak popcorn te veroberen jammie. moet nu wel stoppen want anders lus ik me eten niet meer . vanaaf lekker bank hangen, morgen voreg op om 9 uur pret echo .

xx bambi

he meiden,

ik heb nog helemaal niks bijgelezen, maar wilde jullie even gauw laten weten dat alles goed was in het ziekenhuis!!!!
we moesten een dik uur wachten voordat we aan de beurt waren, maar ons geduld werd beloond, een heel mooi mensje waarvan je het hoofd duidelijk kon onderscheiden van het lijfje en de uitstulpingen wat armpjes en beentjes zijn.
en natuurlijk het belangrijkste, het hartje klopte!!!!
wat een geweldig gezicht!!!!!!
we waren helemaal ontroerd, haha. wat een klein mensje.
het echo apparaat heeft als uitgerekende datum gezegd: 16 November.
had zelf de 19de uitgerekent, maar deze datum kan natuurlijk nog wel bijgesteld worden door de volgende echo's. maar zeg maar half November.
zo leuk!!!!!!
probeer een foto te maken van de echo en het hier te plaatsen, maar weet niet precies hoe dat moet, haha. ik ga m'n best doen.
dag aller liefste schatten van de wereld, ooohhh ik ben zo blij!!!!
xxx kruimels

Terug
Bovenaan