klusbabes 22

hey meiden

bieb; hahaah dat gesprek ging lekker moest er wel om lachen, en goed dat xena geen kuurtje meer nodig heeft

jacqy: we vinden je wel lief hoor haha

bambi: klinkt gezellig dat festival bij jullie en nu maar hopen dat je dan nog mobiel bent

sterretje; oefenweeen noemen wij voorweeen maar je kan ze niet echt gaan vergelijken met het echte werk, ik had ze ook

happy: veel plezier vanavond met de meiden

rimke; aan de gezonde lasange las ik en wat is een haptonome als ik vragen mag

ik ben bezig met de aardappeltjes aan het bakken en me man is gelukkig weer helemaal beter die zit nu even voor in het zonnetjes , echt heerlijk weerjte   vandaag

meiden ik ben er strakas weer even

xxx linda

mamoetje: veel plezier met je verjaardag vieren en wanneer ga je testen??

kruimels; helemaal top meid de echo, en veel plezier met het vertellen dit weekend

xxx linda

jippie gelukt!!!!

jullie moeten even scrollen onderin want hij is een beetje groot de foto.
hij/zij (haha) ligt met het hoofdje rechts, dus de rechterhelft is het hoofdje en de linkerhelft het lijfje. en hij ligt met het hoofdje naar boven.
als je goed kijkt zie je ook wat de armpjes en beentjes zijn.
een heel mensje al he?!
nou ik ga weer lieverds, doei doei

Hahaha, kruimeltje, bij mij is niets te zien hoor!

Haptonomie heeft een hoop te maken met voelen, je lijf voelen, je kindje voelen enzovoorts, en dan daarmee leren spelen. Het is een heel interactief gebeuren waarbij de zwangere mag liggen en de man bezig is...........is dus heel leuk voor mannen.
Wat we gaan leren is ontspannen voor mij, bewust met mijn buik bezig zijn, leren interactief zijn met het kindje in mijn buik door de handen op bepaalde manier op mijn buik te plaatsen en ook fons leert dit. Het is dus eigenlijk een manier om kennis te maken met ons kindje en een band op te bouwen, terwijl hij nog bij mij in mijn buik zit.
Als het kindje dan eenmaal geboren is ken je elkaar al een beetje en is de gewennings periode kleiner.
Ook leert fons bepaalde grepen in mijn bovenbeen, ?????, zodat het voor mij makkelijker wordt om de weeen op te vangen.
Kan me voorstellen dat het wat vaag klinkt, maar vooral het interactieve, niet standaard gebeuren trekt ons erg aan.

Hee meiden,

Ik weet neit meer wie het vroeg hoe ik het uithield zonder te testen.. hou ik niet uit (normaal.. maar ik heb maandag al getest.. me hoofd sloeg ineens op hol.. wat nou al dit weer een cyclus was van de maand ervoor.. dan kan ik vandaag al negatief testen..) en die was negatief..

Nu hou ik me dus netjes aan zondag.. dan xijn we alweer een weekie verder.. mannetje moet wel opschieten anders hebben we nog niet gegeten als de visite komt.. ga er weer vandoor spreek jullie mrogen weer.. xxx Mamoetje

Ps. bij mij is ook neits te zien kruimels..

kruimels; bij mij is ook niks te zien van de echo

rimke; het klinkt wel leuk dat haptonomie

ik ga morgenochtend met joey winkelen in purmerend gaan we gezellig met z'n tweeen met de bus

xx xlinda

Hey meiden,

Ik voel me een beetje murwm, bleh, kennen jullie dat?
Ik kreeg vanmiddag nog een smsje van me vriendin, had nog een test gedaan omdat de test van de week een heel licht streepje gaf, maar de test van vandaag zei ook zwanger. Ik heb haar gelijk verteld dat ik het van de week moeilijk had na haar telefoontje. Ze zei dat ze dat al wist ( ze kent me wel een beetje, we zijn al 15 jaar beste vriendinnen). Ze zei ook dat ze getwijfeld had of ze het mij wel al gelijk moest vertellen... nou ik zou alleen maar boos zijn als ze dat niet gedaan had.
Ze reageerde wel heel lief gelukkig, dus ik ben wel blij dat ik het verteld heb.
Ik voel me een beetje boos zeg maar, niet op haar ofzo, maar meer op de situatie.
Misschien moet ik het een beetje los gaan laten, maar dat is haast een onmogelijk opgave....
Ik ga me maar een beetje bezig houden met de vakantie denk ik, want als alles loopt zijn we over 6 weekjes weg, heerlijk idee is dat wel.
Komt ook weer gelijk de twijfel..... stel nou dat ik zwaner ben, ben ik als we op vakantie gaan dus 8 weken en misschien kots misselijk.... wel of niet al boeken.... maar aan de andere kant denk ik ook, het zal wel weer niet....

Jeetje, als ik me eigen berichtje terug lees denk ik wat een zeikberichtje zeg hahaha

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan