klusbabes 22

joeppieee kruimels. een kloppend hartje. geweldig nieuws natuurlijk. nu zijn jullie natuurlijk nog blijer, want alles groeit hihihi. ga het fijn aan familie en vrienden vertellen en heerlijk genieten van het kleine mensje in je. want de tijd vliegt hahaha

dikke  x bambi

hee kruimel!!

Gelukkig was alles goed.. nu kan het genieten echt beginnen.. ben echt super blij voor jullie..

huisje is aan kant en wasmachine draait overuren.. hihi laat de visite maar komen..

bambI: Ik zit niet in een orkest maar in een fanfare/marchingband.. wij lopen alleen buiten.. en orkest alleen in een gebouw.. en zittend.. xxxx mamoetje

JOEHOE!!!
Das goed nieuws kruimeldief!!! Gelukkig! Wat een fantastisch gezicht he? En zo verbazingwekkend dat dat in je groeit!
Ga maar lekker rondbazuinen nu!

Wij komen net terug van de haptonome, was een intake gesprek dus hebben nog geen oefeningen mee gekregen..........helaas. Was wel een heel leuk gesprek en hebben er allebei veel zin in en ik hoop onze frutsel ook............hahahaha!

vanavond lekker makkelijk maar toch gezond maaltje: kant en klare lasagna met een lekkere groene salade..............maar dan wel met rode tomaten................heb nog een voorgerechtje met stokbrood en kruidenboter en geitenkaas in spekje..................mjammie (ja, die mag je als zwangere ook, want is gepasteuriseerde kaas!)

Bambi: dat festival klinkt echt ontzettend leuk! Nu hopen op droog weer, en het liefst ook zomers weer!
Mamoetje: fijn dat het huis aan kant is, heel veel plezier vanavond nogmaals!!!!
Jacq: daar was je weer meis, fijn he, dat het zo goed gaat met je oma!

Meiden, tot later!!!

he rimke,

klinkt weer heelijk dat eten van jou.
ik ga geb.aardappels eten met een geneden rauwkost en een wok gerecht met een vaag soort vis hahah weet de naam niet met div. wokgroenten oeh krijg helemaal trek. ga er zo ook eens aan beginnen hahhha

zeg wat houd dat haptome ofzo eigelijk in? en doe je dit met je partner en niet met een groep, heb me er eigelijk niet verdiept wat er allemaal kan. ik ga gewoon gymen hahah. ohnee ik ga cesar zwangerschapsgym doen, deze richt zich tovh meer op je rug en andere gewrichten. net als gewone cesartherapie.

xx bambi

weet 1 van jullie hoe ik een fotootje kan plaatsen hier? heb hem in mijn documenten staan maar kan hem niet kopieren zoals ik dat altijd met een tekst doe. alleen maar kopieren naar harde schijf of verwisselbare schijf ofzo.....
wil jullie de echo even laten zien.

@kruimels: super hé, die 1e echo, met hartje. Dan lijkt het toch alsof je het meer gaat beseffen. De foto moet je dan eerst in een online fotoalbum zetten en vandaar uit kun je hem kopieren. Zo heeft bieb het me eens uitgelegd.
@bambi: morgen pretecho. Bedoel je de 20-weken (medische echo) of echt de 3-d pretecho? Hoe dan ook beide zijn super om te zien. En nu goed tussen die benen kijken meid
@jacqy: ja, oefenweeen bestaan echt. Mijn vk nam het woord eerst in de mond, dus ik heb het niet verzonnen. Sommige vrouwen hebben er voor de geboorte meer last van dan anderen.

Zo even lekker bijgeslapen en nu de katten in hun kooitje en naar de dierenarts.

Hoi meiden,

Hier ben ik en ik ga ook gelijk weer . Ga lekker de stad in met mn vriendin. Kwam ff kijken hoe het met kruimeltje gegaan was !!!! Geweldig meisje, super voor jullie. Weer een zorg minder he .....geniet er maar lekker van. Bambi, veel plezier morgen met de echo meisje .........Meiden, luv you !!!!!

Liefs happy

zo heb even bijgelezen, wat lief dat jullie allemala zo meeleven, dank jullie wel!

sterretje, je bent al druk bezig met de kaartjes meid, leuk joh!
en volgende week al een proefdruk, jippie. je bent vast benieuwd.
even een goeie tip meid, mijn vriendin heeft het kaartje niet goed doorgelezen/gecontroleert en er zat bij haar een klein foutje in het gedichtje wat ze op het kaartje had, dus check het even goed meid, das anders zo zonde. een foutje is helaas menselijk.
kun je ons niet allemaal een kaartje sturen als die kleine boef geboren is?

jaq, ben je weer lekker thuis meid, je was het werken even zat he.
heerlijk weekend nu, jippie!

rimke, hoe was het vandaag bij de haptonoom, heb je er wat aan gehad of hebben ze nog niet zoveel gedaan en alleen maar gepraat...

anoeska, wat leuk zeg motorrijles, hoop dat je snel slaagt, kun je lekker deze zomer crossen, haha.

mamoetje, pppffff spannend maak jij het zeg. zondag pas testen, wat een geduld heb jij ik had het allang opgegeven, hihi.
en heel veel plezier vanavond meid met het nogmaals vieren van je verjaardag, gezellig!

bieb, ga je je nog opgeven voor gtst met Xena? haha
gelukkig was het allemaal goed bij de fertiliteitsarts, maandag dus weer heen, hopen dat er dan een bijna knappend eitje te zien is, dan kunnen jullie mooi klussen.
straks zijn jullie ook binnen no time zwanger omdat je nu in het ziekenhuis loopt, als dat tenminste net zo gaat als bij ons.

nou, heb net een poos zitten puzzelen hoe ik die foto erop krijg, maar snap er echt helemaal niks van.
hoop dat een van jullie me het uit kan leggen.
trouwens de zus van die vriendin van mij (die net dat kindje heeft) is vanochtend bevallen van een meisje. ze heet Emily.
ik vind het op zich wel een leuke naam, alleen past het niet bij de rest van het gezinnetje. zij heet Annemiek, hij Patrick en hun zoontje van 3 jaar Daan, vind Emily dan iets te engels, jullie dan?
wel erg leuk dat ze een meisje erbij hebben nu, geweldig toch, een jongen en een meisje. nu is het gezin vast compleet!

we zijn vanochtend na de echo naar kennissen van ons geweest, om het nieuws te vertellen. alleen de vrouw was eerst thuis en die reageerde heel apart.
feliciteerde ons en praatte zo over iemand anders verder die ook papa word, nou ja.
roelof vond het ook een rare reactie, maar later trok ze wel bij, denk dat ze het even moest laten bezinken. denk dat iedereen het ook anders beleeft en daarom ook anders reageert als je soms verwacht.
de man kwam later ook nog thuis en die was helemaal dolblij, haha.
vanavond gaan we naar roelof zijn oma (ik heb helaas geen oma's meer) en daarna of naar een tante (oudere vrouw) of naar vrienden, moeten we nog even bekijken hoeveel tijd we over hebben.
en dan gaan we dit weekend nog naar nog een tante en oom van roelof en dan nog een paar vrienden en dan hebben we de mensen gehad die we het persoonlijk wilden vertellen. de rest komt er ook wel achter via via of van ons als ze toevallig langskomen. we hebben genoeg volk hier om het huis de hele dag, dus genoeg te praten, haha.
ben wel erg benieuwd tegen wie het allemaal al is verteld door onze ouders, die stonden ook te popelen om te vertellen dat ze opa en oma gaan worden, hihi.

had gisteren avond zo'n lekker recept weer eens gemaakt, wat ik altijd maakte.
Gehaktrol met appel, vriendje was ook helemaal blij, dat is lang geleden zei hij.
heb me netjes aan de hoeveelheid gehouden, ondanks dat ik wel meer luste, want anders krijg ik er zo'n last van....
komt gisteravond net voordat ik naar bed wilde de helft er weer uit, bah.
raar hoor, want ik voelde me de hele dag zo goed!
echt een bakerpraatje "ochtendmisselijkheid" , niks ervan, in de avond kan het zoineens weer opspelen.
moet zeggen dat ik wel een beetje angstig ben  voor het avond eten, heb geen zin om weer alles eruit te kotsen.
we eten vanavond iets van de afhaal, waarschijnlijk shoarma, omdat het zo druk is op het land en we hulp hebben. op zaterdag eten we meestal patat.
als ik weet dat we zoals nu 2 dagen geen groente  enzo eten, dan neem ik altijd rauwe worteltjes  overdag om op te peuzelen, of een salade  of een grote bak fruit.
krijg ik toch mijn vitamientjes binnen.
heb wel moeite om mijn vocht op tijd te nemen,  ben al niet zo'n drinker en vergeet het gewoon.  pas als ik dorst krijg drink ik wat, en dan ben je eigenlijk al net iets te laat.
dus iedere keer glas drinken op tafel zetten, dan vergeet ik het niet.
nou, heb wel weer genoeg gekletst in m'n eentje of niet? haha.
ga weer effe wat doen, moet nog stofzuigen, bende hier!
xxxxx kruimels  

Terug
Bovenaan