klusbabes 22

he he,

rimke dat klinkt wel mooi hoor, dat interactieve met je kind. ik hoop dat jij en je man en jullie frummel er veel baat bij hebben.

linda leuk morgen met joey winkelen.veel plezier.

happy ook veel plezier vanaaf. je zoefde weer voobij.

kruimels kan de foto ook niet zien. hellaas.

phoebe ik zou zeggen lekker boeken. rimke zei het al weer helemaal goed. we weten toch niet hoe het gaat in het leven, en we hebben niks aan als/als he. goed dat je er met je vriendin over heb gehad.

mamoetje ooh je had al stiekem een week te vroeg getest hahaah. nou ben benieuwd hoor zondag.

sterretje nee dit is echt een pret echo die 20 wk echo is al weer 7 weken geleden hahah. wat vliegt de tijd he. en de poesjes ingegent. de hond is vorige week nog geweest en mijn katten moeten in juni weer, doen we dan braaf net voor de kleine komt alles weer geent. van de week nog ff een ontwormingskuurtje, heb ik ook al liggen.

rimke jij heb hem maandag toch? de 20 wk echo. toch wel weer spannend.

april hoe gaat ie vandaag?

emh sorry rest ben ik ff kwijt.
heteten was heerlijk, jammer dat me man er anders over dacht, maar dat vis/wok gerecht was jammie. ga zo gtst kijken. en daarna holland got talent.

xx bambi

He bambi!

Lekker op de bank hangen dus! heerlijk hoor!
Succes morgen bij de echo! Pret echo toch?!?!
Veel plezier!

Liefs Jacqy

Ik ga er weer even  vandoor! Kom strakjes nog even buurten!

Liefs Jacqy

jeetje, er is helemaal niets bijgekletst!

Ik ben lekker all you need is love aan het kijken! heerlijk! haha

hallo meiden,

ff snel heb het druk.....
maar was benieuws naar kruimels en mamoetje en natuurlijk ook naar de rest hoor!!!!
KRUIMELS: wat geweldig dat je echo goed was. weet niet of het aan mij lag maar kon hem niet zien hier op het forum..... en als ik mijn moter rijbewijs heb dan kom ik wel een keertje voorbij gecrost... haha

MAMOETJE: wat spannend he maar had je nu een regelmatige cycles? en een week te vroeg getest dat is pas ongeduldig haha heb dat ook weleens hoor maar als ik het van de andere goed begrepen heb heb je daar speciale testen voor...

BAMBI: heb je vorige week ook holland gots talent gezien met dat nederlands slange meisje echt geweldig joh zat met open mond te kiijken....

PHOEBE: boeken die vakantie als je straks een kleine hebt kun je zomaar niet ff weg dus geniet er nog lekker van meid....

voor de rest weet ik het ff niet......
morgen gaan we eindelijk bij het huis kijken vind het zo spannend........... om 12 uur maar daarvoor en daarna moet ik werken... dus jullie horen het later... morgen avond ook verjaardag en zondag     ga ik naar DIRTY DANCING jippie ook zin in leuk weekend voor de boeg....

iedereen al vast weltrusten ga weer stoppen

liefs anoeska

Jeetje meiden, rustig hier zeg....
Ik ga ook lekker bankhangen, ben vanacht alleen dus ik kan lekker breed uit slapen hahaha

Liefs Phoebe

hier nog even een foto van mijn buikje, en mij erbij................( vergeef me de paars/rood combi, was mijn broek even helemaal zat...........................deze knelt nergens vooralsnog)

Had ik nu maar niets gezegd..........de rode broek staat er niet op, whahahaha!!!!

Terug
Bovenaan