@rimke: hahaha, meid, is die kleine je reserves op aan het eten, ivm je ronde billen. Wel fijn dat de kinderwagen schoon is. Ik zou hetzelfde hebben gedaan. Hé, je lijkt totaal niet meer op je hyves-foto van eerst. Dit kapsel staat je wel heel leuk.
@bambi: aha, 3-d, oh ik ben benieuwd wat je ervan vind. Ik was echt verbaasd over de goede kwaliteit. Ik moest de katten in juni weer laten inenten, maar komt me niet zo gelegen uit. Ik moet toch volgende week weer terug, want eentje liet zich niet vangen, dus mag manlief mee.
@phoebe: ah heerlijk curaçao. Ik zou zo mee willen. Ik ken Aruba en wil volgend jaar ook naar curaçao, maar dan met een dagtrip Aruba erbij. Ik zal aan je denken.
@jacqy: heerlijk zeg dat je daar stage hebt gelopen. Ben je ooit nog terug gegaan?
@kruimels: thx, voor de info over het geboortekaartje. Ik wilde idd goed alles controleren, want ik had een geschreven en geen getypte versie meegegeven, dus vertrouw het zelf niet helemaal.
Wat de ochtendmisselijkheid betreft, het is idd complete onzin. Ik had destijds hetzelfde. Ik weet niet of je ook oprispingen hebt. Eén tip, ga niet proberen mee te boeren, want dan ligt je maaltijd zoiezo al ernaast. Succes (trouwens je mag je tanden het eerste uur erna niet poetsen, wel moet je je mond met water omspoelen. Dit voor het behoud van je glazuur, zei mijn tandarts.)
@anouska: naar dirty dancing, ik ben benieuwd hoe de musical is. Ik vind dat altijd zo knap zoals die mensen kunnen dansen.
Nou, ik ben nog druk bezig geweest hier met het vouwen van de was en nieuwe was te draaien en wat opruimwerk. Morgen hoop ik wat energie te hebben om nog wat te doen en dan zondag even niks.