klusbabes 22

goeiemorgen meiden

rimke; wat een ontzettende mooie buik meid,

bambi: heel veel plezier straks met de 3d echo, dat zal wel heel mooi zijn om te zien

kruimels; jij heel veel plezier dit weekend met het vertellen van je zwangerschap

phoebe; gewoon lekker je vakantie bestellen meid, dat verzet misschien je gedachten een beetje , en goed dat je met je vriendin je gevoelens hebt kunnen bespreken

jacqy: hoelang ben je in curaqua geweest hahaah ik weet niet hoe je dat schrijft haha

mamoetje: heb je ondertussen al getest?? ik ben zo erg benieuwd

zo gisteravond nog eventjes geklust. me temp was vanmorgen iets lager dus morgen gaan we nog een keertje klussen vandaag niet, want we krijgen een logee vanavond, en ik ga niet meer elke dag, ik zie het allemaal wel hoor

xx linda

Goedemorgen dames,

Mamoetje, wat maak je t ons toch spannend!! en jezelf ook hihi

Vannacht werd ik wakker van Xena en maakte me toch een beetje ongerust. Het klonk of haar neusje dicht zat en nieste ook weer. Ben met haar de huiskamer ingegaan, even kijken hoe ze eruit zag   en of ze geen koorts had ofzo. Nou, ze was nog wel speels en zag er goed uit verder. Ze heeft nu ook   een schoon   neusje en heldere ogen , en erg speels. Mijn vriend zei al, misschien komt het er nog een beetje uit door die inenting. Dat kan natuurlijk. Nu heeft ze er weer minder last van dan vannacht. Nouja, even in gaten houden anders maandag de dierenarts weer bellen. En ze moet vooral wel blijven drinken

Vriendje alweer aan t werk, komt waarschijnlijk rond 2 uur thuis. Dus ik ga zo alvast boodschappen doen. Ik zei al tegen vriendin als vriendje moest werken, dat ik wel weer kwam helpen. Maar ik ga toch liever eerst mijn eigen ding doen, en als mijn mannetje op tijd is, ga ik toch wat met hem doen,. Zie m al zo weinig. We hebben wel al weer vannacht en vanmorgen geklust haha. Gisteravond eigenlijk geen zin, maarja moet niet altijd mijn zin doen hihi. Vanmorgen deed t wel beetje pijn, was beetje ruw van binnen zeg maar

(haha Xena zit naar de bewegende letters te kijken, wil ze elke keer pakken)

Oja, dat heb ik volgens mij nog niet verteld. Woensdag mag ik op gesprek bij de Rabobank. Alleen ben er nog niet zeker van. Ik had de functieomschrijving gekregen, en is beetje saai volgens mij, en reizen ook verder. Nouja. ik ga er wel heen en dan zie ik dan wel. Misschien valt t allemaal wel mee

dames tot later!

Een goedemorgen meiden!

Zo, heerlijk geslapen! en lekker geklust! hihi

Mamoetje, was dus gezellig! mooi zo! En vandaag de rotzooi opruimen!

Linda, geklust en een iets lagere temp! hm... hopelijk komt je eitje !! ik heb 6 maanden op curacao gezeten. Heerlijk!

Bieb,  misschien had xena inderdaad last van de injectie! maar goed in de gaten houden hoor! Wel weer erg leuk zo'n klein poesje lijkt me!

Sterretje, morgen ga je dus lekker nix doen! lekker hoor!

Ik ga zo even boodschapjes doen!

Liefs Jacqy

Jacqy: Vanavond wordt er pas echt opgeruimt.. want eerst komt de familie nog vandaag..
Linda: Morgen ga ik testen.. (wou dat het al morgen was.. ben ook zo benieuwd:)) Vel plezier met je logee

Bieb: Hoop niet dat het terug komt.. maar gelukkig kunnen ze het goed behandelen.. zelf als die z'n laatste inenting al heeft gehad..

Rimke: Mooie buik.. en wat die combinatie betreft.. ik loop ook wel eens in pyama's dat je heb van daar wil je niet in gezien worden (de kleuren cmobi dan) denk dat iedereen dat wel heeft!!

Phoebe : Ik zal die vakantie gewoon boeken.. Je weet nooit hoe het zal gaan lopen!!

Ahh, net toen ik wakker werd zat vriendjelief een tijdje over me buik te  aaien... hihi.. zo lief..

Nou, al ik moe ben leef ik echt een beetje in me eigen wereldje.. Nou was ik gisteren avond ook ontzettend meo.. Kan me neit meer herinneren dat ik dat berichtje heb geplaatst:) hihi.. agjah gelukkig stond er niks geks in.. hihi..

Ga nog even me mannetje opzoeken!!

FIjn weekend meiden!

xxxx Mamoetje

hey meiden

jacqy: 6 maanden weggeweest dat is wel een behoorlijke tijd zeg,

bieb; hopelijk is het niks met xena en gaat dat niezen vandaag weer weg, maar inderdaad eventjes in de gaten houden, en ik las dat je een woensdag op gesprek mag bij die rabobank nou wie weet zeg

mamoetje: dan was je inderdaad wel erg moe vannacht dat je je niet meer herinnert dat je een berichtje hebt geplaatst haha, en zo spannend meid morgen testen

zo ik ben voor joey geslaagd met winkelen, maar we waren zo weer terug want mijn kabouterjte heeft niet zoveel geduld, en kleren passen doet ie al helemaal niet, Hij moest even 1 broek voor me passen omdat ik twijfelde of ie die aan kon nou moord en brand in die winkel hahaah, en zijn thirtjes heb ik allemaal een maat groter genomen dan kan ie de hele zomer ze aan hebben,

nou ik ga weer stoppen ik ben er straks nog wel eventjes

xxx linda

Ja als ik  moe ben leef ik in een soort eigen wereld.. hihi.. bepaalde dingen weet ik ook nie meer van gisteren avond.. en toch gen druppel alocohol op. hihi dus daar kan eht niet aan liggen.. hihi..

xxx mamoetje

Hey meiden,

ik heb heerlijk geslapen in dag grote bed helemaal voor mezelf alleen.
Vriendje belde, hij is onderwg naar huis, volgens mij heeft hij het wel naar zijn zin gehad.
Misschien gaan we zo even de stad in om mijn verjaardagskadootje te kopen....
Daarna de boodschappen doen, heb ik die ook maar binnen.
Morgen gaan we ons huisje soppen, is die ook weer lekker fris.

Ik ga zo eerst maar even douche, ben ik klaar als hij thuis kom.

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan