klusbabes 22

Sterretje; Hoezo denk je dat je het al weet???
Nou je valt dan natuurlijk wel af he voor de nijlpaard competitie, 11 kilo, dat is echt te weinig hoor, ha ha. Ik ben gewoon jaloers vrees ik....

Jacqy; Ik hoop dat jullie het geld dan snel uit kunnen geven, dat zou een goed teken zijn, toch?

Nou ik ga er ook weer vandoor, even een wasje ophangen. Ha ha met onze twee poetsvrouwen Sterretje en Linda moet ik toch ook nog het idee hebben dat ik iets doe......

Rimke; Geniet van je m&m's, jij koopt die zeker in groot verpakking..........

Fijne avond allemaal!

WHAHAHAHAHAHA!!!!
Zonder nootjes!!! Zakken gaan er doorheen, gelukkig heb ik nog een nieuwe liggen........want deze is weer leeg......
Zijn jullie er nu al uit!?
Volgens mij wonen jullie bij happy en phoebe in de buurt, is me ooit bijgebleven volgens mij....................???

Ennuh, ik heb al wel hydrofiele washandjes..........hier in Velp is er niets aan de hand..........tip: je kan ook via internet (www.hema.nl) bestellen................hebben ze vaak nogwel een voorraadje..........

Jacq: wat fijn dat het is bij gelegd................zijn zulke nare dingen, ruzie in de familie. Zeker om zoiets stoms als geld!
Mooi doel toch, het gebruiken voor de uitzet van de baby!

hey meiden

sterretje en april wonen dichtbij elkaar, zeg het nou maar gewoon dan kunnen jullie ook bij elkaar op de koffie zometeen met de kids haha

april: van harte gefeliciteerd meid, je hebt helemaal niks gezegd

Rimke; de kleine wil zich niet van zijn beste kant laten zien hahaha, maar gelukkig was alles goed

bieb: zuur slijm jeetje he dat is effe balen en hopelijk is het recept morgen klaar dan zijn jullie misschien nog op tijd,
ik moet een dinsdag naar de gyn toe en dan ga ik ook vragen of daar soms even naar kan worden gekeken of mijn slijm de zaadjes wel accepteerd, maar dan zal de gyn wel weer zeggen dat dat niet nodig is ofzo grrr

ik weet niet wie het nou zei over de hartslag van de baby met een hoge een meisje en een lage een jongentje maar in mijn geval klopte dat niet hoor want joey had een hoge hartslag haahaha

meiden ik ben er weer vandoor ik heb zometeen yoga les, ik heb er gewoon zin in hahaha, iedereen een fijne avond en morgenochtend dan lees ik alles bij

xxx linda

jacqy: gelukkig is het meningsverschil met je pa weer opgelost, en het wegleggen voor de baby is heel gezamelijk hahaah

xx

anoeska; jammer dat de mucical een beejte tegenviel, en wat die pijn bij mijn eisprong betrefd, ik voel die nu zo goed omdat ik natuurlijk die clomid slik dat bevordert het allemaal, want toen ik zwanger van joey was heb ik het nooit gevoeld en nu door die troep wel

nu ben ik echt weg hoor haha

xxx linda

Terug
Bovenaan