klusbabes 22

Volgens mij wonen die in de buurt van het westland, in iedergeval bij rotterdam in de buurt want allebei fan van Feyenoord.............

Linnie, veel plezier met yoga les............lekker ontspannen meis.

Rimke; Ja je hebt gelijk, wonen ze niet in capelle a/d ijssel?
Linda; Fijne yogales, lekker ontspannen he!
En ik zei dat van die hartslag, is ook geen gerantie, maar normaal heb je natuurlijk 50% kans en hiermee zeg maar 70%   of zo. Maar goed dan moet die kleine dus ook wel rustig zijn, anders is de hartslag zowieso al hoger.

jullie zijn lekker aan de klets zeg!
Linda, fijne yoga les! En je kan het altijd vragen aan je gyn of ie daar ook even naar wil kijken!

Even snel dan eten en dan ga ik reageren.. Dag 39 van cyclus.. nog geen tekenen van ongie.. voel vanalles maar niets is terug te koppelen aan een evenuele ongie/zwangerschap.. hihi

Ze zeggen ook dat als je voor draagt het een jongetje word en meer over de hele voorkant/zijkant dan een meisje..
xxx Mamoetje

Hoi schatten .....

Jeetje, bedankt voor alle felicitaties zeg, echt lief !!!!!! Allereerst april, van harte meisje.........wat leuk joh dat we op dezelfde dag jarig zijn !!!!! Ook al boven de 30 he pfffff ouwe soepkippen hier bijelkaar whahaha.

Linnie, o ja jij was 30 geworden ...oeps vergeten sorry hihi

Bieb, logisch dat je baalt. Je ziet het dan toch weer als een verloren ronde he. Ik had er echt nog nooit van gehoord joh.......Laten we hopen dat er 1 supersnel en eigenwijs zaadje tussen zit he deze maand...

April en sterretje, tjonge, jullie maken me wel heeeeeeeel nieuwsgierig zeg. Phoebe en ik wonen in schiedam, vlakbij rotterdam. Ah, kleine hint nog .......

Meiden, moet weer opschieten want, krijg zo toch nog wat visite. O ja mn verjaardag vieren vrijdag gaat niet door want, krijg net een kaart van al mn vriendinnen dat ik 25 april nooit meer naar huis ga omdat we dan mn verjaardag gaan vieren en ze wat leuks voor me in petto hebben.......aaaaahhhhhhh, daar ben ik veel te nieuwsgierig voor en dat duurt nog zoooooooo lang !!!! Wel super lief van ze ......ik heb de beste vriendinnen van de heeeeeele wereld !!!!!!!!!! Tot morgen en fijne avond allemaal

Liefs happy

O ja rimke, das mooi meisje dat alles er goed uit zag......Felicitatie waard he ........

Kusssssss

hoi hoi,

allereerst, Happy en April van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag. hoop dat jullie een gezellige dag hebben gehad. leuke verassing happy van je vriendinnen. april foei hoor om niks te zeggen hahah

bieb wat rot van dat zuur. ik hoop dat ze morgen dat recept kunnen leveren en dat je dan nog niet te laat ben

rimke fijn dat alles oke was met de echo, ja wij hebben ook van die vage foto's hahah en leuk toch die verassing als het geboren word. wij hebben ook echt geen idee

kleintje leuk dat je ff kwam buurten.
jac fijn dat het is opgelost
anoeska, jammer dat je de musical vond tegen vallen, maar denk dat ik hem uoer ga vinden hoor, ben dirty dancing verslaafd. vanmiddag nog de cd gedraaid

sterretje woont toch ook in zuidholland, dus kan ze indd vlakbij phoebe en happy wonen of vlakbij mij, want woon er ook niet ver vandaan. dacht dat dat ooit ergens te spraken was gekomen. maar meiden jullie zijn beide hoogzwanger, waarom die geheimen, we gaan heus niet stalken hoor haghahah, echt ben zo nieuwschierig.

hier ook heel me huis gepoets, slecht idee want heb nu mega rugpijn en veel maagzuur. pffff maar goed is het huis weer glad.
ga ff gtst afkijken, want heb drie kwart gemist doordat ik jullie chatsessie moest lezen hahah en daarna ff topmodel kijken.

xx bambi

Linda; die test kunnen ze alleen zien als je in je vruchtbare periode zit. Heb je nog nooit een samenlevingstest trouwens gehad?

vergeet ik helemaal; met ogen vriendje gaat t goed! Eerst moest hij druppelen en daar zagen ze dat zijn andere oog wat eerder geopereerd was, iets slechter was geworden,maar heel minimaal. Hij mag dus nu weer lenzen dragen, en over half jaar weer terug

Hebben jullie dat topic gelezen; schoonouders voor t zeggen.
Sorry hoor echt belachelijk. Lees t eerst maar, ben benieuwd naar jullie reacties

Terug
Bovenaan