Hoi schatten .....
Jeetje, bedankt voor alle felicitaties zeg, echt lief !!!!!! Allereerst april, van harte meisje.........wat leuk joh dat we op dezelfde dag jarig zijn !!!!! Ook al boven de 30 he pfffff ouwe soepkippen hier bijelkaar whahaha.
Linnie, o ja jij was 30 geworden ...oeps vergeten sorry hihi
Bieb, logisch dat je baalt. Je ziet het dan toch weer als een verloren ronde he. Ik had er echt nog nooit van gehoord joh.......Laten we hopen dat er 1 supersnel en eigenwijs zaadje tussen zit he deze maand...
April en sterretje, tjonge, jullie maken me wel heeeeeeeel nieuwsgierig zeg. Phoebe en ik wonen in schiedam, vlakbij rotterdam. Ah, kleine hint nog .......
Meiden, moet weer opschieten want, krijg zo toch nog wat visite. O ja mn verjaardag vieren vrijdag gaat niet door want, krijg net een kaart van al mn vriendinnen dat ik 25 april nooit meer naar huis ga omdat we dan mn verjaardag gaan vieren en ze wat leuks voor me in petto hebben.......aaaaahhhhhhh, daar ben ik veel te nieuwsgierig voor en dat duurt nog zoooooooo lang !!!! Wel super lief van ze ......ik heb de beste vriendinnen van de heeeeeele wereld !!!!!!!!!! Tot morgen en fijne avond allemaal
Liefs happy