klusbabes 22

Hey meiden,

Zo visite is weer weg. Was wel ff gezellie !!!!!

Anoes, jammer idd dat je het vond tegenvallen. Wij wilde met de meiden ook gaan maar, nu twijfel ik haha

Bambi, huisje glad ......nu lekker rustig aan he lieverd !!!!!

Bieb, heb net dat topic gelezen, belachelijk zeg. Sorry hoor maar zo dwing je die mensen toch om ja te zeggen. ...... pffff ga er niet eens op reageren want kan ik vast weer niet zo tactisch doen

Liefs happy

Buuf, reageer trouwens ff bij dat topic over ....waar woon jij !!!! Ff zuid-holland omhoog helpen haha

Kussssssssss

Happy; dus je hebt een gezellige verjaardag gehad?? Nu alleen de troep opruimen haha

Volgens mij heb ik redelijk tactisch gereageerd toch? echt belachelijk, je dwingt gewoon om die mensen te laten oppassen. Tuurlijk zal t voor sommige mensen een probleem zijn, en ze doet alsof er ze er goed over nadenken, maar dit vindt ik een beetje overtrokken....

Hey biebje,

Vind dat je duidelijk maar zeker netjes je mening hebt gegeven. Vind het echt belachelijk zeg. Het krijgen van een tweede kindje hangt toch niet af van je schoonouders. ZIjn toch ook wel andere oplossingen voor. ZIe al dat ik het zo tegen mn schoonouders zou zegge, die mensen zouden geen nee durven zeggen, je dwingt ze gewoon zo !!! Vind het maar belachelijk tegenwoordig dat iedereen er maar vanuit gaat dat je ouders of schoonouders gaan oppassen. Als die het leuk vinden en er geen problemen mee hebben prima maar, het lijkt tegenwoordig wel vanzelfsprekend. Mijn schoonmoeder past ook 1 dag op die kleine van mn schoonzus maar, dat doet ze omdat ze het leuk vind. Ze heeft ook duidelijk aangegeven dat ze het maar 1 dag wil doen omdat et haar anders teveel wordt. Nou das toch prima dan. Zij kiezen toch niet voor een kind ........Snap best dat sommige ouders het niet willen. Die hebben hun taak van grootbrengen en opvoeden er al op zitten toch ?. Mijn schoonmoeder heeft tegen mij ook gezegd dat als er bij ons een kleintje zou komen ze 1 dag op wil passen want dat vind ze leuk maar meer niet. Mijn ouders denken er ook zo over en vind dat prima. mijn moeder zegt altijd , 1 dag is goed en met ziektes en feestjes ed is ook altijd goed. ....... Tjonge wat een verhaal geworden hahaha

Liefs happy

hallooo...

Ten eerste gefeliciteerd aan de jarige..!!!!!!!!
Leuk he, je eigen verjaardaag vieren, vind er nooit een bal aan.. dat geren de hele
dag voor je bezoek, vreselijk!!!

volgens mij vroeg sterretje in welke ronde we zitten.. nou ik heb zo'n onregelmatige cyclus.. daar snap je niets meer van, we zijn vanaf vorig jaar juni bezig..

Dus toch al een tijdje..wil nog niet echt lukken.
als het in augustus nog niets is worden we doorgestuurd naar de gyneacoloog, dat zei mijn arts in het ziekenhuis.. ( internest) i.v.m. crohn.

maar ja we zullen zien..

nou meiden..ik wip wel weer eens langs om te zien hoe het met jullie gaat..
hopelijk allemaal rond en gezond!!! WHAHAHA...

tot weer..
liefs kleintje!!

@pip: waar ben je??? Ik had je idd ook al gemist.
@april: had jij ook nog visite vanavond. (je vroeg waarom ik denk te weten waar je woont. Nou, in nl zijn maar  in bepaalde gebieden zand. En als het goed is heeft het vandaag maar op bepaalde plaatsen geregend. Hierdoor worden bepaalde regio's uitgesloten)
@bambi: ook flinke nesteldrang.
@happy: En was het gezellig? morgen zeker weer wieberen na een dag thuis met visite of niet?

Ik weet niet wie het zei over dat topic: ik heb het gelezen en degene die het topic heeft geplaatst zou het zelf nog eens goed moeten herlezen, wat een onzin. Neem verantwoordelijkheid voor je eigen daden.

Terug
Bovenaan