Phoebe; ben je vandaag jarig?? gefeliciteerd!!!
auwwwww Xena op mijn hoofd aan mij haren te plukken.....
gister was ik aan t stofzuigen, en dan blijft ze gewoon op mijn schouders zitten. Oke, dit was even tussendoor
Linda; wat nou als je weer geen eitje hebt,en t blijft de komende maanden zo? gaan ze dan dosis verhogen, of is er nog andere remedie?
Bambi; gym was beetje saai dus, volgende x misschien leuker
en je hebt t er maar druk mee vandaag op de fiets
Happy is gewoon een feestbeest. Ik dacht dat je in cafe werkte, maar het is voor 32 uur, wat doe je dan precies?
Sterretje; zo vroeg al aan de poets! ja, je moet wat als je niet meer kan slapen, vervelend als je niet kan liggen als je wilt. Nouja, het is voor een goed doel hihi
Hier al een hele wereldreis achter de rug.
Eerst naar ziekenhuis. Eitje is dus gesprongen, heeft nu ook geen zin meer om te spoelen, dus das jammer.
Heb nog gevraagd of ik het nu altijd te zuur blijft, ja in principe wel, maar ze gaf aan (had vandaag andere arts), dat het een test is en dat kan elke keer anders zijn, dus ene keer minder erg ofzo. En dit hoeft ook niet DE reden te zijn dat ik nog niet zwanger ben. Het spoelen is ook een hulpmiddel, en dat hoeft ook niet te helpen.
Nouja, we gaan t volgende maand gewoon proberen, dan zien we wel verder. Houdt niet in dat ik deze maand niet hoop hoor, hoop evengoed zwanger te raken deze keer.
Volgende week dinsdag weer prikken voor waarde eisprong
daarna naar soll. gesprek. Ging wel goed volgens mij. De functie was dus niet zo saai als ik dacht, maar nu achteraf na t gesprek denk ook niet DE functie voor mij. Het is evengoed toch routine, en ik zoek een functie waar ik echt allround ben. En toch t rijden, ik denk dat mij dat op den duur toch gaat tegenstaan. Maar goed, het is nu zeker tot eind van het jaar, misschien iets langer, maarja als ik tussendoor ander werk vindt dan ben ik toch weg. En zij geven toch aan dat het echt de bedoeling is dat ze investeren in iemand, en dat ze hopen dat diegene tot t eind blijft. Uren wat ik wil werken was verder geen probleem,mag je ook zelf indelen, vakantie ook niet. Vanmiddag beslissen ze al, dus ik zie wel, misschien kiezen ze niet eens voor mij.
Starten zou vanaf 5-5 zijn ivm feestdagen enzo, geen probleem, daar had ik juist op gehoopt
daarna door naar CWI, dus weer terug naar stad, en alles ingeleverd. Verwerking duurt ong 4 weken.
Als ik een paar weken uitkering heb, is niet zo erg, daar is nog wel over heen te komen. Dus ik wil eigenlijk ook pas na 5-5 ergens beginnen, ivm feestdagen enzo, maar ga volgende week ook in ondertrouw. Eerst dat allemaal en dan lekker werken.
Hoop natuurljjk niet te lang een uitkering te trekken, max een maand, en dan vindt ik t weer welletjes.
En nu is t ook wel handig met al die ziekenhuisbezoeken tussendoor, hoef ik ook geen smoesje elke x te bedenken.
Zie je, alles heeft ook zijn positieve punten....
Hoest nu met Pipstip en Mamoetje????