klusbabes 22

@linda: werk ze meid.

Ik ga denk ik een ontbijtje voor manlief maken.

Ola meiden,

Hier ben ik ook weer ff haha. Ga zo lekker weer werken, heb er zin in. Eerst nog ff taart halen. heb zaterdag ook al taart gehaald voor op de zaak maar, toen was niet iedereen er, dus vandaag nog maar een keer  vervelend hoor hihi.

Linnie, jeetje kan me daar helemaal niks bij voorstellen joh, om s middags warm te eten !!! Heb het ook nooit gedaan hoor haha. Hoe was het kaarten, beetje gezellie ????

Buuf, van harte meisje !!!!!! Sms je zo nog wel ff maar, hier ook maar ff he .......Gezellige dag. Vier je het ook vandaag?

Bambi, veel plezier vandaag,redelijk vol programma he hah

Rimke, gelukt met het vroege opstaan? Pffff wat een tijd he

Bieb, succes met de sollicitatie meid en bij de dokter, ben benieuwd wat die nu gaat doen. Vervelend joh dat je nog niet kon spoelen ....

Sterretje, haha het lijkt idd of ik niet veel werk maar het is toch minimaal 32 uur. Het is ook gewoon heel gezellig, zie het eigenlijk niet als werk, raar he haha. Heb je een beetje geslapen ? Las dat je toch ook onmisbaar bent op je werk, toch een fijn gevoel he  

April, alles goed met je ?

Anoes, tja ik heb een wereldbaan. Het is mn tweede huis zeg ik altijd haha

Pipje, waar zit je toch liever. Alles toch wel goed?

Reneetje, hoe is het b ij jou meis ?

Kruimels, ook al een tijdje niet gezien. Is helemaal niet kruimels .....haha. Gaat het wel ?

Meiden moet vliegen, tot later en een fijne dag allemaal
Kussssss happy

phoebe: vandaag is jouw verjaardag toch?? van harte gefeliciteerd meid en een hele gezellig dag, 28 jaar hahaha   dat gaat wel snel

xxx linda

Phoebe; ben je vandaag jarig?? gefeliciteerd!!!

auwwwww Xena op mijn hoofd aan mij haren te plukken.....
gister was ik aan t stofzuigen, en dan blijft ze gewoon op mijn schouders zitten. Oke, dit was even tussendoor

Linda; wat nou als je weer geen eitje hebt,en t blijft de komende maanden zo? gaan ze dan dosis verhogen, of is er nog andere remedie?

Bambi; gym was beetje saai dus, volgende x misschien leuker
en je hebt t er maar druk mee vandaag op de fiets

Happy is gewoon een feestbeest. Ik dacht dat je in cafe werkte, maar het is voor 32 uur, wat doe je dan precies?

Sterretje; zo vroeg al aan de poets! ja, je moet wat als je niet meer kan slapen, vervelend als je niet kan liggen als je wilt. Nouja, het is voor een goed doel hihi

Hier al een hele wereldreis achter de rug.
Eerst naar ziekenhuis. Eitje is dus gesprongen, heeft nu ook geen zin meer om te spoelen, dus das jammer.
Heb nog gevraagd of ik het nu altijd te zuur blijft, ja in principe wel, maar ze gaf aan (had vandaag andere arts), dat het een test is en dat kan elke keer anders zijn, dus ene keer minder erg ofzo. En dit hoeft ook niet DE reden te zijn dat ik nog niet zwanger ben. Het spoelen is ook een hulpmiddel, en   dat hoeft ook niet te helpen.
Nouja, we gaan t   volgende maand gewoon proberen, dan zien we wel verder. Houdt niet in dat ik deze maand niet hoop hoor, hoop evengoed zwanger te raken deze keer.
Volgende week dinsdag weer prikken voor waarde eisprong

daarna naar soll. gesprek. Ging wel goed volgens mij. De functie was dus niet zo saai als ik dacht, maar nu achteraf na t gesprek denk ook niet DE functie voor mij. Het is evengoed toch routine, en ik zoek een functie waar ik echt allround ben. En toch t rijden, ik denk dat mij dat op den duur toch gaat tegenstaan. Maar goed, het is nu zeker tot eind van het jaar, misschien iets langer, maarja als ik tussendoor ander werk vindt dan ben ik toch weg. En zij geven toch aan dat het echt de bedoeling is dat ze investeren in iemand, en dat ze hopen dat diegene tot t eind blijft. Uren wat ik wil werken was verder geen probleem,mag je ook zelf indelen, vakantie ook niet. Vanmiddag beslissen ze al, dus ik zie wel, misschien kiezen ze niet eens voor mij.
Starten zou vanaf 5-5 zijn ivm feestdagen enzo, geen probleem, daar had ik juist op gehoopt

daarna door naar CWI, dus weer terug naar stad, en alles ingeleverd. Verwerking duurt ong 4 weken.

Als ik een paar weken uitkering heb, is niet zo erg, daar is nog wel over heen te komen. Dus ik wil eigenlijk ook pas na 5-5 ergens beginnen, ivm feestdagen enzo, maar ga volgende week ook in ondertrouw. Eerst dat allemaal en dan lekker werken.
Hoop natuurljjk niet te lang een uitkering te trekken, max een maand, en dan vindt ik t weer welletjes.
En nu is t ook wel handig met al die ziekenhuisbezoeken tussendoor, hoef ik ook geen smoesje elke x te bedenken.
Zie je, alles heeft ook zijn positieve punten....

Hoest nu met Pipstip en Mamoetje????

Heb een stukje van internet afgehaald van dat zuur slijm. En Linda, ik heb dus gezocht op vijdandig baarmoederslijm, en daar vindt ik wel van alles op. Maar voel me wel wat minder bang nu ikonderstaand stukje lees

Beste Christine,
Vijandig baarmoederslijm oftewel een cervixfactor is de diagnose die je
krijgt als er bij herhaling een negatieve samenlevingstest is. Nou
lijkt het alsof dat baarmoederslijm de oorzaak is. Toch is niets minder
waar. Het enihe dat het zegt is dat de spermacellen niet lang overleven
in het baarmoederslijm, maar dat kan dus evengoed aan het slijm als aan
de spermacellen liggen of.... aan de combinatie van die twee.

Die samenlevingstest is overigens wel omstreden. Op http://www.freya.nl
bij Medisch en dan Artikelen/voordachten en dan de samenlevingstest
staat hierover een interessant artikel. Het komt er op neer dat het de
enige test is waarbij ze kunnen zien hoe het er in de praktijk aan toe
gaat, in elk geval in het cervixslijm. Alleen.... ook al zijn er geen
levende cellen bij de baarmoedermond te vinden, dat zegt niet alles over
hoeveel er naar boven zijn doorgezwommen. Uit onderzoek blijkt dat bij
6 van de 8 vrouwen waarbij geen levende spermacellen bij de
baarmoedermond te vinden waren, er wel degelijk levende spermacellen
hogerop te vinden zijn.

Dus... kun je zwanger worden met een negatieve samenlevingstest: JA.
Zegt het dan helemaal niets: NEE. De uitslag kan in elk geval een
indicatie zijn dat er iets niet helemaal normaal verloopt. Als er geen
verklaringen zijn, noemen ze dat een cervixfactor. Nog geen ramp, want
met IUI's kunnen ze dat cervixslijm omzeilen en kun je je kansen in elk
geval vergroten. Verder kun je dat niet beinvloeden...

hey bieb: nou dat wordt dan spannend met de solliciatie als ze vandaag al een besluit nemen, en je eitje was al gesprongen zag ik, nou dan maar spoelen voor de volgende maand er zit niks anders op
en als ik nu geen eisprong heb zal ik een dinsdag wel effe zeggen dat ik niet van plan ben om weer een maand voor jan doedel clomid te gaan slikken en vragen wat zijn plannen zijn, maar misschien dat me eitje nog komt alles kan haha

en dat stukje wat je neer hebt gezet scheeft de burger toch weer een beetje moed hahaa

ik ben er vandoor ik ga me pa zijn eten opzetten die komt hier bij me eten en dan ga ik de spaarzegeltjes rondbrengen wat ik altijd op woensdagmiddag doe
ik ben er later weer

xxx linda

@bieb: hé, spannend in ondertrouw. Wel lekker dat je daar nu alle tijd voor hebt. En morgen al bericht over je sollicitatie. En dat internetbericht geeft weer hoop.
@linda: ik lees vaker dat je spaarzegels rondbrengt. Wat houdt dat eigenlijk in? Wat het eten betreft weet ik dat men in de zuid-europese landen ook meer warm eet tussen de middag. Voor sommige mensen daar is het vreemd dat wij dan een boterham eten. Ik denk dat als ik warm kon eten op het werk ik dat zou doen, maar dan meer zodat ik niet hoef te koken.
@happy: dat bedoelde ik anouska ook uit te leggen. En ja soms kan ik balen van mijn werk, maar soms kan ik het ook erg missen zoals nu
@mammoet: en nog geen ongi te bekennen?
@renee, pip en kruimels: jullie krijgen nog 24 uur voordat jullie als vermist worden opgegeven.
@bambi: lekker druk bezig vandaag. Ik hoop dat je je amuseert.

Hier vanmorgen weer lekker terug mijn bed in gekropen. De proefdrukken van t geboortekaartje zijn afgehaald, dus vanavond gaan we kiezen. Het sterretje in de voorruit is gerepareerd. Vanavond weer partnerles met de  gym. Ben nu aan het twijfelen wat ik ga doen. Ik denk eerst lekker douchen en dan lekker lezen in bed en misschien val ik weer in slaap. Ik zit nu totaal aan 5 uur slaap van vannacht en vanmorgen, is wat weinig.

@phoebe: gefeliciteerd met je verjaardag.
@linda: Ik zou daar de deur niet meer uitgaan voordat die gyneacoloog je precies vertelt/uitgelegd heeft wat je wilt weten. Die Z...K. Hij heeft makkelijk praten  gezien het niet zijn lichaam is, maar hormonen toedienen is idd niet iets waar je lichtzinnig over moet doen.

Terug
Bovenaan