klusbabes 23 !!!

@linda: ik heb gistermiddag idd tot 2 keer toe een dutje gedaan, uiteindelijk kwam ik daarmee toch aan mijn 8 uur slaap. En vannacht kon ik plots wel weer op die zij liggen. Ik denk dat de baby heeft liggen draaien, want het leek eerst alsof er iets in de weg zat, waardoor het niet lekker lag. Joey naar de creche vandaag. Het is mooi weer dus misschien iets voor jezelf doen?

@happy: het is ook veel te mooi weer om binnen te blijven. Jij zou tijdens je verlof volgens mij ook vaak genoeg in het café te vinden zijn. (ben ik blijkbaar toch niet de enige die naar zijn werk gaat)
@april: poetsen? Ik kan van de grond eten als ik zou willen, hahahaha. Nee, ik had enkele regeldingen op t programma staan en misschien even op vistite op mijn werk.
@phoebe: volgens mij heb ik t verkeerd gelezen. Ik lees uit de reacties dat je een laptop hebt gekregen en ik heb t over een statief voor de camera, heb je beiden gekregen of was ik weer aan t dementeren?
@bambi: veel plezier bij de sponsorloop, hihihi

Sterretje; Ja raar he om nu niet te werken. Ik moet wel zeggen dat ik nog regelmatig wordt gebeld door collega's, ook met vragen, dus voor mijn gevoel ben ik er nog wel mee bezig. Ik bedacht me gisteren wel dat ik nu 5 maanden niet werk, jeetje dat klinkt lang he!!!

Happy; Hebben jullie ook een terras bij die kroeg, want dat is natuurlijk wel leuk in de zomer.

Phoebe; Heerlijk zeg jullie vakantie plannen. Wanneer gaan jullie ook alweer?

@jacqy: dat geeft wel meer rust nu oma in het verzorgingstehuis ligt. En maandag NOD, spannend.
@mammoet: goed dat je ha hebt gebeld.
@linda: lekker sporten lees ik. Trouwens nogmaals: wat houdt het rondbrengen van die zegels eigenlijk in?

@anouska: lekker onder de zonnebank, las ik.
@bambi: mmet de visite zal t wel meevallen, en anders laat je haar t huis heel langzaam zien.
@kruimels: eerst lekker uitslapen voordat je gaat werken.

Nou dames, ik ga eens werk zoeken, al ben ik nu alweer aan het gapen en vanmorgen aan t niezen. Ik hoop niet dat ik iets onder de leden heb.

@april, sorry, ik lees t nu pas. Dat klopt, toen ik de laatste werkdag thuiskwam en wist dat ik tot september thuis zou zitten schrok ik me een hoedje. Maar goed, met baby vliegt die tijd om. Eerlijk gezegd mag die bevalling nu ook wel komen. Officieel mag ik pas vanaf volgend weekend thuis bevallen en dan hoop ik toch dat hij zich op tijd meldt. Ik ben t echt een beetje zat dat wachten.
Trouwens de zwangerschapsgym heeft me weinig opgeleverd. Al die voorbeelden lagen mij totaal niet. Ik adem anders, ik prefereer andere houdingen. En die massages hoeven van mij ook niet. Ik had echt zoiets van: "blijf van me af"

Terug
Bovenaan