hoi meiden,
wat een gezellig geklets vandaag, lekker keutelen over be kleintjes in onze buik hihihi
rimke, jij had dacht ik een jongen voor jezelf gependeld hahah, dus miss heb je nu wel heel veel verklapt, maar niks zeggen hoor, we blijven gissen hahaha
sterretje een jongen en jij een meid. hihih
april, wat denk jij dat je krijgt ? soms zegt mijn gevoel dat het een meid word, maar dan komt me man weer aan met hoesdt met me zoon hahaha, weer in verwaring gebracht.
rot dat je kamertje nog steeds niet komt.
bieb wat een leuke dag geweest gisteren en maandag weer een soll. leuk hoor. recptje binnen en een ei gehad, ik hoop toch dat het spoelen niet nodig is en dat er deze maand een zaadje is door gekomen.
hier een bambi met een vervelend gevoel rond me heupen, met uitstaling naar me linker been. lage rugpijn ook, en met lopen zeer vervelend, ga ik nog meer waggelen. was met boodschappen doen helemaal verot.en stilstaan gaf helemaal zon zeur gevoel. lig nu lekker op bed en ga zo ff proberen te slapen, maar heb ook sinds vanacht zuur aavallen belgg. ging net zo goed de afgelopen dagen en nu voel ik me dus helemaal brak.
ga dinsdag wel aan de vk vragen of deze pijn wel goed is, nou ja niet dat het me bekken is ofzo?
sterretje wat voel jij presies met je bekken?
ook snachts met draaien das echt klote gevoel.
nou morgen 2 verjaardagen dus kom miss vanaaf nog buurten en anders zien jullie me wel weer verscheinen.
oh wat betreft de meldplicht vanaf 37 wk, ben ik wel voor maar dan om de dag ofzo, want merk zelf dat je soms gewoon geen tijd heb vor het forum en dan is elke dag wel veel. we kijken wel of we er uit komen hahahah
xx bambi