klusbabes 23 !!!

O, is het wat dat boek?? Ik heb, omdat ik niet naar een pufcursus ga, wel zoiets dat ik me wel goed wil inlezen................dus vandaar alle aanschaf van literatuur.................of ik er heel veel blijer van wordt.................ik weet het niet! We gaan het merken.......hahahaha!

Ik ga me even psychisch voorbereiden op mijn werk................make-up op doen, haartjes in model en hopen dat mijn koppijn wat gaat zakken..................bleh!!!!

Zat het net op te zoeken ja....
Als ik geen miskraam gehad zou hebben, zouden we tegelijkertijd opgelopen zijn...........was op 6 juni uitgerekend..........toch een rare gedachte, maar ontzettend dankbaar dat het zo snel weer raak is geweest bij ons.............
ik moet echt even aan de slag! geniet van je dag en ga lekker lezen inderdaad.........................dikke kus!!!

April en Rimke lekker aan de klets vanmiddag

al thuis van boodschappen en kappertje. haartjes weer fijn in model, zij gaan ook bruidskapsel doen dus gelijk al even bepraat wat we nu t beste konden doen. Niet veel eraf doen, alleen even in model knippen

Heb ik trouwens al verteld dat ik maandag op soll.gesprek mag bij een makelaar als assistent office manager. Is alleen vanaf juni voor een half jaar. Zal wel vervanging van zw.schap zijn ofzo. Hoor ik maandag allemaal wel
Ben nog niet teruggebeld door dat uitz.bureau of ze me nu willen of niet. Ik ga vandaag zelf nog niet bellen, ik wacht wel tot maandag
Wel van 2 uitz.bureaus reacties op externe vacatures, helaas beiden al vervuld. Nu heb ik dus niet veel meer lopen, 2 dingen dus nog.

Morgen shoppen met vriendin. gezellie. Wil alleen niet te veel uitgeven maar of dat lukt?? dit ivm werkeloosheid en bruiloft. Heb wel al heel leuke (zomer)laarzen gezien van stof, maar toch weer 60,- euries. Ach ik zie morgen wel

Heb ook recept opgehaald, 6 potjes voor spoeling te maken en zo een halve liter fles met zo een ding om in je vagina te stoppen, en dan spoelen maar. Kleine wasjes grote wasjes....
wie weet heb ik t helemaal niet meer nodig,. er is natuurlijk nog een kansje dat t toch gelukt is

Oja, vergeet ik ook bijna. Ik heb vandaag gebeld voor uitslag waarde progesteron, die was 35,7 (vorige x 24) erg goed dus. Maar goed, verder zegt dit natuurlijk niets ivm evt zw.schap. Eisprong was in ieder geval goed, toch weer een lichtpuntje

ik ga maar s de kattenbak verschonen, jaja wel met handschoenen aan...

hoi meiden,

wat een gezellig geklets vandaag, lekker keutelen over be kleintjes in onze buik hihihi

rimke, jij had dacht ik een jongen voor jezelf gependeld hahah, dus miss heb je nu wel heel veel verklapt, maar niks zeggen hoor, we blijven gissen hahaha
sterretje een jongen en jij een meid. hihih
april, wat denk jij dat je krijgt ? soms zegt mijn gevoel dat het een meid word, maar dan komt me man weer aan met hoesdt met me zoon hahaha, weer in verwaring gebracht.
rot dat je kamertje   nog steeds niet komt.

bieb wat een leuke dag geweest gisteren en maandag weer een soll. leuk hoor. recptje binnen en een ei gehad, ik hoop toch dat het spoelen niet nodig is en dat er deze maand een zaadje is door gekomen.

hier een bambi met een vervelend gevoel rond me heupen, met uitstaling naar me linker been. lage rugpijn ook, en met lopen zeer vervelend, ga ik nog meer waggelen. was met boodschappen doen helemaal verot.en stilstaan gaf helemaal zon zeur gevoel. lig nu lekker op bed en ga zo ff proberen te slapen, maar heb ook sinds vanacht zuur aavallen belgg. ging net zo goed de afgelopen dagen en nu voel ik me dus helemaal brak.
ga dinsdag wel aan de vk vragen of deze pijn wel goed is, nou ja niet dat het me bekken is ofzo?
sterretje wat voel jij presies met je bekken?
ook snachts met draaien das echt klote gevoel.
nou morgen 2 verjaardagen dus kom miss vanaaf nog buurten en anders zien jullie me wel weer verscheinen.

oh wat betreft de meldplicht vanaf 37 wk, ben ik wel voor maar dan om de dag ofzo, want merk zelf dat je soms gewoon geen tijd heb vor het forum en dan is elke dag wel veel. we kijken wel of we er uit komen hahahah

xx bambi

Bieb; Fijn dat je een ei hebt gehad! En je haartjes weer mooi in de plooi, klinkt goed. Ik moet eigenlijk ook echt naar de kapper, maar nog maar even uitstellen denk ik.

Bambi; Vervelend die pijn, inderdaad maar even aan de VK vragen en wat rustig aan doen.  En dat zuur, tja vervelend he ik heb ook weer aardig wat last van mijn maag.

Nou verder hier weinig nieuws, ik heb echt bijna niks gedaan vandaag.........

April

Terug
Bovenaan