klusbabes 23 !!!

Goedemorgen meiden!

Sterretje: maar weer lekker uitrusten in je bedje! En 5 weken meldingsplicht is wel heel lang............
April: wat een takkezooi die babykamer...............hou je rustig he? Is niet lekker voor je kind...............whahahahaha!!!
Jacq: fijn dat je weer een beetje tot rust bent gekomen! Werkze vandaag!
Kruimeldiefje: daar was je weer eventjes!

Ik ga zo aan het werk, om 14.15 zit ik in de auto...........heb niet zo veel zin. Heb een beetje last van mijn buik vandaag, komt vast omdat hij zo hard groeit ofzo. Beetje trekkerig gevoel en af en toe steekjes..............als ik zit gaat het wel.
Hoop dus dat het rustig is op het werk wat reanimeren en opnames zie ik nu niet echt zitten.........

Rimke; Oh bah je moet zometeen weer gaan werken, succes en doe inderdaad als het kan maar rustig aan.

Ik ben hier vandaag ook echt niet vooruit te branden, heb echt nergens zin in maar verveel me daarom ook enorm.

Is er eigenlijk nog iemand?
April

Ik ben er nog hoor!!
Das minder, dat je je verveelt. Kun je niet even lekker iets leuks gaan kopen voor je kleintje...........geld uitgeven is altijd goed als je je verveelt................weet ik uit ervaring.

ik ga ook rustig aan doen hoor, op het werk. Alleen frutsel wil er nog even niets van weten, die is mijn buik aan het verbouwen, en in mijn lies aan het kietelen. Ligt altijd heel laag te etteren, in mijn blaas aan het springen enzo.............wel gezellig trouwens maar soms behoorlijk vervelend gevoel....

Ha ha die kleine van jullie heeft het dus prima naar zijn zin. Had jij zelf eigenlijk het geslacht bij jullie goed gependeld?

Tja, ik heb de laatste tijd al erg veel geld uit gegeven, dus maar even rustig aan doen vrees ik.

Dit is zo'n dag dat je te moe bent om iets te doen en te fit om te slapen, ha ha ken je dat?
Maar goed ik moet niet zeuren, ben lekker vrij. Ik ga zometeen maar een goed boek lezen denk ik

Hahahaha, ook te leuke spulletjes he?
Wat ben je aan het lezen?
 Ik heb gister toevallig inbakeren en regelmaat van Ria Blom besteld, veilig bevallen van Beatrijs Smulders en duik in je weeen...................dus ik heb de komende maanden genoeg leesvoer........................
Mocht je je eigen boeken dus uit hebben kun je deze wel van me lenen!

Ennuh, nee, ik had het geslacht van ons eigen frutseltje niet goed...........................en nu verklap ik denk ik alles al..........hahahaha!!!!

Terug
Bovenaan