Phoebe; jij ook al ongi, jammer meis
Jacqy; kan me voorstellen dat je je toch ef klote hebt gevoeld, toch weer elke maand die hoop
Linda; waarschijnlijk toch je ei gehad! toppie meis
April; kamertje nog steeds niet op voorraad. Misschien toch maar kijken voor een ander kamertje, wie weet staat er wat leuks tussen. En vooral extra korting vragen! go girl!
Mamoetje; al meer bekend?
En verder vooral gezellig gebabbel tussen de zwangere dames. Ik vindt t in ieder geval niet erg, vindt t wel leuk. Steken wij ook misschien nog wat van op haha
Gister een super gezellige dag gehad! eerst het trouwpak van mijn a.s. man gehaald (klinkt nog steeds grappig haha). Ging wel moeilijk, want we hadden er blouse en stropdas bij laten hangen en die hingen er niet meer. En kregen gratis manchetknopen en was ook nergens bekend, Die vent die ons hielp was er gister niet. Nouja, uiteindelijk wel opgelost, en toch de gratis manchetknopen gekregen. Daarna onze ringen opgehaald. Ook supermooi, daarna lekker geluncht en toen in ondertrouw, binnen kwartier klaar haha. Even de raadszaal laten zien. We krijgen nog wel gesprek met ambtenaar binnenkort. Daarna naar huis, nog even van t zonnetje genoten en toen lekker uit eten geweest bij ons in t dorp bij de Italiaan. Dat is een erg goeie. Dus als iemand in de buurt van Roermond ooit eens komt, dan raadt ik die aan. Dan zal ik tzt wel zeggen wel dorp ik woon haha. En thuis nog filmpje gekeken. Wel leuk,dan kom je thuis en liggen er felicitatie kaarten in bus, en bloemetje van zijn broer en schoonzus gekregen
Alles bij elkaar heeft t wel handen met geld gister gekost haha
Vandaag al beetje huishouden gedaan, straks om half 2 naar kapper. Die doen ook mijn bruidskapsel en make-up
Oja, ik heb trouwens woensdagavond toch met auto naar beauty salon moeten gaan (zie het weer nieuws van sterretje), ik wilde net weggaan toen begon t toch te plonsen. Was wel erg fijn trouwens. En de dokter zei toen tegen mij dat ik acne voor volwassenen had, maar volgens haar is t geen acne. Misschien is toch omdat ik met pil ben gestopt, dat t er nu allemaal uitkomt. Of toch op eten letten. Maar goed, gelijk afspraak voor juni gemaakt
Mijn NOD is maandag geloof ik. Ook weer spannend dus.