klusbabes 23 !!!

Hallo dames, sorry ben te moe om op iedereen te reageren. Weet alleen nog dat Linda per ongeluk Joey heeft laten vallen en dat Bambi erg moe was, o volgens mij Rimke ook, of was t nou Kruimels??? haha alle zwangeren volgens mij
Over die meldingsplicht...heeft Sterretje zich vandaag al gemeld???

Vandaag lekker geshopt met vriendin, ben hartstikke moe. We wisten niet echt waar we naar op zoek waren, dus liepen als kip zonder kop rond. Toch nog een spijkerbroek, soort blousje en jurkje (kan over spijkerbroek) gekocht. Ook mooie trouwschoenen gezien, helaas niet in mijn maat (zal je altijd zien). Winkel hier niet in de buurt, dus komt wel weer een andere x.
Ben uur geleden thuis gekomen, even rustig wat gedronken, toen nog even grote berg onkruid in container gegooid, zat zo vol afgelopen week, kon er niet meer in. was gisteren geleegd, en de kattenbak verschoond. Van de week vergeten. Ook fijn hoor, volgens mij moest Xena hartstikke pissen, dus zat al in bak voor grind er in zat haha, maar ze heeft t nog kunnen redden, Kan ik alleen niet hebben, alles verschoond, gelijk weer vies haha. Kan ik ook niet tegen als ik net wc's heb gedaan en er gaat gelijk iemand op zitten, grrr.
Ben nu gewoon moe.
We hebben smiddags mac donalds gegeten dus ga nu maar paar boterhammen eten. vriendje niet thuis, is aan t werk. He ik heb nog aardbeien, hmm lekker op brood.
Morgen komen oudertjes op bezoek, dus heb lekker aardbeien vlaai gehaald, heb nu wel zin in stuk, maar doe maar niet.....

hoest eigenlijk met Mammoetje???

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 19 November 2008

April:
1)Bieb 6e ronde 1e kindje  (geen 1 april grap helaas)

2)Anoeska, 7de ronde, 1ste kindje
3)
4)
5)
6)
7)
8) Happy 8e ronde 1e kindje, We mogen weer !!!!!  
       Bambi VK controle.
9) Mamoetje, 5e ronde, 1ste kindje    (uitgegaan van 34 dagen)
10) Renee 8e ronde 1e kindje (onregelmatig uitgegaan van gemiddelde: 36 dagen)
          Renée ook eerste afspraak fertiliteitsverpleegkundige
          Pip afspraak fertiliteitsarts
11)
12) Bambi pret echo (27 wk)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)Jacqy84, 10e ronde
24)Phoebe   ronde 11
25)  
26)
27) anoeska 8e ronde
28) anoeska afspraak bij de gyn
29)Bieb 1e kindje, 7e ronde
30) Linda  ronde 13, ronde 5 met clomid 2de kindje (32 dagen uitgegaan)

Mei

1)
2)
3)
4)
5)
6) Happy, 9e ronde 1e kindje
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20) Phoebe ronde 12 1ste kindje  
             Jacqy 11 ronde, 1e kindje
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

Hallo allemaal,
Gisteren deed de pc het plots niet meer. Vanmorgen had ik een bericht ingetoetst en een tekentje ingevoegd en ik maar klikken op allow, staat die net op het knopje: "max profiel" dus hele bericht weg

Kijken of ik het nog weet.
@bambi: het klinkt als bekkenklachten. Lage rugpijn hoort daarbij (had ik zelf niet) Wel had ik last van pijn die naar mijn linkerbeen doortrok en pijn bij het draaien in bed of bij de gym. Zodra je er last van hebt ga je nog meer waggelen. De fysio heeft op zich al veel geholpen. Ik mag ze de 2e week na de bevalling bellen voor fysio thuis om het weer sterker te maken. Men zegt dat als je bekkenklachten hebt bij de 1e, dit de volgende keer ook zo zal zijn.
@april: ik heb een roze zeil van 2 bij 2m van plastic. Maar we hebben al een idee. We leggen het op het bed met eroverheen nog een slaapzak. Hopelijk gaat dat het gekraak en gezweet tegen. De slaapzak kan ook zo de wasmachine in.

@april en rimke: ik heb het boek ook thuis liggen. Ik was er al vroeg aan begonnen en heb het weer weggelegd. Gisteren heb ik het er maar weer bij genomen.
@rimke: een meisje, wat leuk. Ik had ook een jongen verwacht. Ik moest laatst lachen van het verhaal van jaqcy. Dat ze iemand had gezien die haar aan jou deed denken. Je vroeg toen waarom. Ik dacht: misschien had ze een rode broek aan, hihihi.
@bieb: Heerlijk lekker al een kleurtje van de laatste dagen, de haren gedaan, etc. Hebben jullie nog foto's gemaakt??? Wat krijgt je man zijn pak al vroeg mee? Wij kregen het pas 1 à 2 weken vooraf mee. Bij mij iets eerder.

@phoebe: klinkt erg leuk dat uitstapje. Ik kan me voorstellen dat het erg confronterend is. Weet behalve je man iemand anders in je omgeving dat jullie bezig zijn? Het kan soms opluchten.
@bambi: pijn aan de liezen had ik ook. Dat is.... Shit, ik kom niet meer op het woord. Het hoort er in ieder geval bij net als harde buiken.

@bambi: En dan zeg je dat ik nesteldrang heb. Kom meissie, laat de boel de boel en rust uit. Probeer het bukken en tillen vooral te vermijden, want die zijn funest voor je bekken.
@linda: jée, wat zullen jullie geschrokken zijn. Gelukkig is het alleen een schaafwond.
@happy: leuk gefeest lees ik. Ik ben ook wel benieuwd hoe het geweest is.

Meldingsplicht: hahahaha. Als iemand mij zegt, doe dit of dat dan doe ik het net niet. . Ik heb verlof en ben al elke dag hier. Om mij hoeven jullie je geen zorgen te maken. Ik moet alleen maar bevallen. Ik vind dat de anderen meldingsplicht moeten krijgen. Waar is Renee? Ik maak me echt zorgen om haar. En pip, is alles verder in orde? Ik snap dat sommigen soms geen tijd hebben, maar bedenk wel dat anderen ongerust zijn als het langer rustig blijft.

@bambi: bandenpijn dat was het.
@rimke: goed dat je bent gaan zitten.
@linda: de pc wil niet doen wat jij wilt.
@bieb: zo te horen was je weer druk bezig. Een van onze katten is trouwens altijd als eerste erbij als de bak schoon is. Ben je net klaar, heb je je nog nioet omgedraaid en psssssssss.

Vandaag lekker uitgeslapen en samen met mijn man de stad in geweest. weer thuis en weer een machine was er in. En Hallelujah alle was is eindelijk gestreken. En nu ben ik best moe, ik ga voor de tv liggen met een tijdschriftje.

Terug
Bovenaan