klusbabes 23 !!!

hey meiden

sterretje: heeft zich gemeld hahahaah, lekker met je man de stad ingeweest vandaag, heerlijk want het was ook wel top weertje, hopelijk slaap je vannacht lekker meid, en Pip is dacht ik deze week op vakantie naar Denemarken dus vandaar dat ze er niet is en ze heeft het ook erg druk

bieb: ook aan het shoppen geweest las ik, en ja die trouwschoenen wat je zei zie je eindelijk mooiers niet in je maat dat is balen, en je hebt onkruid weggehaald al met al een bezig dagje geweest

jacqy: wat voor kleur krijgt je haar??

mamoetje; waar ben je?? hoe is het met ??

wat een weertje vanmiddag zeg we hebben heerlijk gewandeld en daarna nog even aan de schoonmaak geweest bij me pa, en daarna nog even lekker voor in de tuin gezeten met de buren en de kinderen waren heerlijk aan het buiten spelen, we zijn net om even voor half 10 naar binnen gegaan, toen werd het wel koud hoor haha, het schijnt morgen nog een mooie dag te worden en daarna wordt het weer minder
nou meiden iedereen nog een fijne avond en morgen lees ik alles weer bij

xxxx linda

@linda: zo te horen heb je een leuke dag gehad gisteren. Jammer dat het weer komende week weer wat minder wordt. Is pip al vertrokken???

Meldingsplicht voor mammoet en Renee

Zo eerst nog wat verplichtingen en vanmiddag denk ik even mijn bed in. Ik krijg wallen onder mijn ogen en dat kan niet de bedoeling zijn.

Meiden, hier alles goed !!! Moet zo de deur alweer uit, heb een kinderverjaardag. Ga lekker vroeg want vanaaf speelt mn cluppie de bekerfinale dus dat wil ik wel zien he !!!! Hopen dat ze winnen ga ik morgen met de meiden naar de coolsingel ......feesten. Een vriendin van mij belde gisteren. Die woont ook in schiedam en de straat achter haar was brand uitgebroken !!! Kindje van 4 jaar dood .....erg he. Zij stond erbij, ze is helemaal van slag. Meisje van 3 jaar kon nog gered worden. Die heeft zij opgevangen, Helemaal verbrabd dat meisje. Moeder ook helemaal verbrand. Vind het zooooo erg joh. Mn zvondje met de meiden vrijdag was erg leuk. Wezen bowlen ( haha gewonnen ) en steengrillen en daar na lekker dansen in de kroeg, heerlijk joh. Gisteren had een van de meiden een blinddate, had ik geregeld haha. Leuk joh, was echt een klik tussen die twee !!!!! Goed bezig geweest haha. Meiden moet opschieten. Zal morgen weer ff op iedereen reageren. ANous, succes morgen, hoe is tie met je nod ?   Fijne dag lieve schatten

Dikke kus happy

Hahahaha!! En nu gaat iedereen er vanuit dat ik een meisje krijg......................ik heb niets gezegd................we willen het voor iedereen geheim houden dus over jullie vermoedens alstublieft niets op mijn hyves................

Fijne dag allemaal, wij zijn zo ongeveer de hele dag weg.............geniet van het zonnetje!!!

goeie morgen allemaal,

er is gelukkig niet zoveel gekletst, kan ik het tenminste nog een beetje bijhouden, haha.

lin, wat zul je geschrokken zijn toen Joey viel, ach meid dat kan altijd gebeuren, en gelukkig is het goed afgelopen. het is een harde die boef!
en een lekkere dag gehad gisteren met het heerlijke weer.

anoeska, meis waar ben je? we zijn zo nieuwschierig hoe je je voelt.....
vandaag je nod en morgen naar de gyn, vertel vertel!

happy, jij hebt het gezellig gehad vrijdag met je vrienden.
en ook een blind date geregeld net als ik, leuk he als het dan blijkt te klikken, hihi.

bambi, je moet echt een stapje terug gaan doen hoor!
ik weet hoe het voelt dat je soms gewoon door wil gaan, maar dat gaat je echt opbreken!   luister goed naar je lichaam over een poosje kun je alles weer, maar nu gewoon even niet!

eeehh biebje, fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad met de ondertrouw.
zijn jullie er nu bijna helemaal klaar voor of moet je nog wat dingetjes regelen?

jongens pipje is dit weekend weg he, dus maak je geen zorgen. ze komt vast morgen of dinsdag weer even aanwaaien.

ik moest gisteren werken de hele dag, en we hadden ook nog late klanten dus kwamen pas om 17:30 de winkel uit, pppfffff.
daarna ben ik even naar 2 hondjes geweest die bij ons uit het eerste nest komen, dat wou ik al zolang en mijn vriendje zat toch nog op het land.
op zaterdag eten we ook vaak wat later, meestal uurtje of  half acht a acht uur.
we hebben patatje gehaald, heerlijk!
en daarna lekker niks, beetje tv gekeken en niet zo gek laat naar bedje toe gegaan.
vanochtend had ik mijn manntje gevraagd of hij misschien de paardjes in de wei wilde zetten, dan kon ik nog wat langer blijven liggen. ik vind het zo sneu als die beestjes met dit mooie weer zo lang op stal staan te koekeloeren.
dus hoorde op een gegeven moment hoefgekletter, en dacht.... shit!
even daarna ging de telefoon al, de paarden waren los gekomen en liepen zowat op straat. ik eruit en ze gevangen, haha. alles is weer goed gekomen, en m'n vriendje was aan het mopperen dat hij die stomme beesten nooit meer naar buiten doet, haha.
maar het voordeel was, dat ik ineens besefte dat ik niet misselijk was, en wat de reden is geweest weet ik natuurlijk niet maar het beviel goed!
ben ook niet weer in bed gekropen, want het was al 9:30 en veels te bang dat als ik wel weer was gaan liggen dat ik dan wel weer beroerd wakker zou worden.
dus heb lekker met m'n liefie koffie en thee gedronken en heb net stofgezogen, moet nog een klein stukje doen in de keuken, was helemaal kapot!
en dan nog even een blouse en een broek voor m'n mannetje strijken.
vanmiddag gaan we dus op visite naar die vriendin die net een kindje heeft gekregen.
mijn schoonmoeder en zusje en broertje zijn daar nog niet geweest, dus een soort van verlaat kraambezoek.
en daarna gaan we nog ergens wat eten met z'n vijfjes.
dus kom misschien vanavond nog even aanwaaien en anders morgen.
hele fijne dag iedereen, geniet van het mooie weer, want het wordt ietsje minder de aankomende dagen.
dikke knuffel kruimels

hey meiden

jeetje he wat een rust hier vandaag zeg,

happy: nou dat is vrijdag een geslaagde avond geweest zeg en ook nog gewonnen met bowlen hahaha, en jeetje he wat een drama bij je vriendin in de buurt met die brand zeg pfff je moet er toch niet aan denken wat ontzettend erg

sterretje; heb je nog lekker geslapen vandaag, en wanneeer ben jij nou uitgerekend ik vergeet dat steeds sorry

kruimels: de paarden los gelukkig heb je ze weer kunnen vangen zeg, en niet misselijk dat is helemaal top hopelijk blijft dat zo

nou meiden wij zitten al de hele middag heerlijk voor in de tuin en nu nog steeds,
iedereen nog een fijne avond en morgen dan lees ik weer bij

xxx linda

nou hier ben ik dan weer ff snel voorbij.

heb het ontzettend druk gehad dus bij mij die meldingsplicht zal niet uithalen denk ik,
vind het ook ff te veel om te lezen dus sorry dames.

maar ff snel over mij
ben weer ongesteld geworden moet zeggen baal er echt van net zo als iedereen waarsschijlijk maar heb er n u echt om moeten huilen.
gelukkig gaan we morgen naar de gyn. me man gaat mee, en hopelijk kunne ze snel onderzoeken of er iets is, jullie horen het wel. natuurlijk
we zijn   vandaag   met de markt wezen western games en steengrillen was 2e geworden toch best goed van de 13 dames he. mannen deden ook mee hoor maar andere groep
moest leserschieten, stier rijden kipvangen hamburger sjoelen en fietsen met een beker bier erop en dan kwam hij langzaam om en dan wie het snelst was echt lachen.

gaan jullie nog iets leuks doen woensdag en vrijdag?

nou ben weer weg.

sorry dat ik zo lang niet geweest was.

groetjes anoeska

Terug
Bovenaan