klusbabes 23 !!!

Hey meiden,

Nou, het weekendje zit er weer op, het was echt super leuk.
Mijn vriendin heeft het helemaal naar haar zin gehad, en dat is toch het aller belangrijkst.

Ik heb het wel moeilijk gehad hoor met drie zwangeren ( 1 daarvan is mijn vriendin en die weet ook van mijn situatie) maar het lijkt ook wel of er nergens anders over gepraat kan worden. Opzich is dat het probleem ook niet, alleen om lastige vragen te voorkomen bemoei ik me ook niet met het gesprek. En me vriendin, heel lief, iedere keer haar best doen  om het gesprek op een ander onderwerp te krijgen. Ik weet zeker als1 van die meiden had gevraagd van wanneer wij van plan zijn aan kinderen te beginnen dat ik jankend was weg gerend. Ik begrijp wel hoor dat ze het er de hele tijd over hebben, ik kan het ze ook niet kwalijk nemen, want ze weten mijn situatie niet, maar het was wel lastig.
Maar ondanks dat was het echt een geslaagd weekend!

Liefs Phoebe

Anouska; balen, ook ongi geworden. Nu voor onderzoek, hopen dat t wat opleverd (niets slechts natuurlijk)

Ouders zijn vandaag op bezoek geweest, net weg. Was weer gezellig. Ben wel weer hartstikke moe, reageer ook even snel, want is nu reclame, ben gost whisperer aan te kijken

Volgens mij vroeg kruimels of ik nu alles geregeld had voor bruiloft? niet allles, maar t schiet op! belangrijkst is geregeld, moet nog bloemen, taart, schoenen, kaarten bestellen, ja zou ik al eerder doen, maar ga ik echt deze week doen

Iemand al wat van Mamoetje gehoord?

morgen op soll.gesprek, dan opticien dan CWI, dus ik spreek jullie denk s middags wel weer

ga er weer vandoor, kort maar krachtig haha

He meiden!

Even een snelle reactie van mij, heb geen tijd gehad om bij te lezen!

Alleen dit, anouska balen zeg dat je weer ongie bent geworden! Wel fijn dat jullie morgen al naar de gyn gaan, even alles uitzoeken! Heb je wel een regelmatige menstruatie?

Phoebe, fijn dat het weekend gezellig was! Wanneer ga je ook al weer op vakantie??

Fijne avond nog!

Liefs Jacqy

snotverdrie. had een heel verhaal getypt en op iedereen gereageerd en druk ik iets aan ofzo. grrr alles weg, nou heb ik geen zin en puf meer dus sorry dames, had aan iedreen gedacht.

niks gedaan vandaag. laat uit bed heerlijk buiten gezeten, vanmiddag nog ff geslapen en voor de rest weer niks hahaha. zie je ik kan het wel.
morgen weer met me pa naar het ziekenhuis voor zijn rug, dus ga dan ook niet veel in huis doen. kijk wel. dinsdag vk controle en weer gymen, zal bij de vk gelijk vragen over me klachten, die lijken erger te worden.

trouwens sterretje en april hebben jullie met dit warme weer ook een vocht probleem? lijk wel een kamerolifantje met me voeten. kan geen schoenen meer aan hahaah. echt dikke enkels had ik inneens. ook veel gezeten gisteren met die 2 verjaardagen natuurlijk, maar had gewoon teenslippers aan, dus weet het ook niet.

nou ga nu slapen.

xx bambi

goeiemorgen meiden

anoeska; balen meid dat je weer ongesteld bent geworden, hopelijk wordt je vandaag bij de gyn wat wijzer, succes

bieb; succes vandaag bij je sollicitatiegesprek het zal mij benieuwen

Bambi: je kan het altijd vragen aan de vk over je klachten, en met dat warme weer hebben de meeste zwangere last van vocht vast houden,

phoebe: fijn dat ondanks het zwangere gepraat je weekendje evengoed is geslaagd, ik kan erin komen dat het moeilijk voor je was,

happy: heb je nog genoten gisteren van de voetbal?

ik ga zo effe naar de slager en ik heb hier een dwarse joey die zijn broodje niet wil opeten en zijn zin niet krijgt en overal mee gaat smijten, af en toe haha

xxx linda

Terug
Bovenaan