Fijn dat mooie weer, hoef je niet zoveel bij te lezen haha
Heeft sterretje zich al gemeld???
Linda; ja, van die eisprong wist je al. Binnenkort dus flink bloedprikken.
Zie je er weer een beetje goed uit na bezoekje schoonheidsspec.?
Anouska; ja, de wereld zit af en toe lullig in elkaar. Wij klussen maar raak en t lukt niet, en de ander is binnen een scheet en een drol zwanger....
Enne je mag best zeggen dat je goed in tennis bent hoor, je kan beter jezelf maar een schouderklopje geven, een ander zal t toch niet doen...go girl!!
Weer zo een irri opmerking dat je er teveel mee bezig bent. Nou, dat zeiden mijn zus en vriendin ook al, en zie, het is gewoon een medisch probleem bij mij. Grr, heb ze dat ook even gezegd hoor. Domme opmerkingen altijd
Jacqy; gelukkig, je oog zit er nog in haha.
Enne ik wil ook zwanger worden!!
Happy; nog niet ongi. Ben je van plan snel te testen?
Fijn dat t zo goed gaat met je vader! En straks zelfs fietsen. Goed hoor
Vandaag lekker in t zonnetje gelegen. Dat doet mijn dag echt goed. Ik ben echt een zonmens. vriendje is nu aan t werk. geen idee hoe laat hij thuis is, maar morgen moet hij gewoon om 8.00 uur weer werken,
Morgen moet ik om 10 uur naar arts, eisprong controle. Krijg nu een ander, ben benieuwd. Ik ga wel even vragen of ik nu elke maand mijn eitje moet controleren, want op zich is dat altijd in orde en ik heb altijd een eisrprong. En ik ga toch nog even wat vragen stellen over de zuurte van baarmoederslijm. Er zijn me nog een aantal dingen niet helemaal duidelijk
Komt er nog wat leuks op tv???