klusbabes 23 !!!

jacqy: balen dat je oog nog niet is verbeterd maar gelukkig dat je bazen er geen probleem van maakte dat je zelf een recptje hebt uitgegeschreven haha

happy: je gaat weer foetsie hahaahah

xxx linda

Fijn dat mooie weer, hoef je niet zoveel bij te lezen haha

Heeft sterretje zich al gemeld???

Linda; ja, van die eisprong wist je al. Binnenkort dus flink bloedprikken.
Zie je er weer een beetje goed uit na bezoekje schoonheidsspec.?

Anouska; ja, de wereld zit af en toe lullig in elkaar. Wij klussen maar raak en t lukt niet, en de ander is binnen een scheet en een drol zwanger....
Enne je mag best zeggen dat je goed in tennis bent hoor, je kan beter jezelf maar een schouderklopje geven, een ander zal t toch niet doen...go girl!!

Weer zo een irri opmerking dat je er teveel mee bezig bent. Nou, dat zeiden mijn zus en vriendin ook al, en zie, het is gewoon een medisch probleem bij mij. Grr, heb ze dat ook even gezegd hoor. Domme opmerkingen altijd

Jacqy; gelukkig, je oog zit er nog in haha.
Enne ik wil ook zwanger worden!!

Happy; nog niet ongi. Ben je van plan snel te testen?
Fijn dat t zo goed gaat met je vader! En straks zelfs fietsen. Goed hoor

Vandaag lekker in t zonnetje gelegen. Dat doet mijn dag echt goed. Ik ben echt een zonmens. vriendje is nu aan t werk. geen idee hoe laat hij thuis is, maar morgen moet hij gewoon om 8.00 uur weer werken,
Morgen moet ik om 10 uur naar arts, eisprong controle. Krijg nu een ander, ben benieuwd. Ik ga wel even vragen of ik nu elke maand mijn eitje moet controleren, want op zich is dat altijd in orde en ik heb altijd een eisrprong. En ik ga toch nog even wat vragen stellen over de zuurte van baarmoederslijm. Er zijn me nog een aantal dingen niet helemaal duidelijk

Komt er nog wat leuks op tv???

Hee meiden,

Jacqy: Ik heb even gemist wat er met je oog aan de hand is maar ik hoop voor je dat het snel overgaat!

Happy: Gelukkig is alles goed met je vader.. En zoals jacqy ook al zei, liever te veel als te weinig zijn ze er teminste op tijd bij mocht er ergens weer wat zitten..

En ja ik was er weinig de afgelopen tijd maar ik heb nu mijn drukste weken van het jaar achter de rug.. zelfs kerstdagen zijn nog rustiger.. Maar ook mijn zusje is geopereerd vorige week.. precies op mijn enige vrije dag.. kon nog even van Rijswijk naar Hoofddorp in de spits.. nu nog dit weekend en dan wordt het weer wat rustiger..

Anouska: Ff lekker je hart lucht.. dat lucht op en je bent het even kwijt.. Hoop dat je   je snel weer wat beter voelt!!

Linda: Ongie zag ik.. vervelend.. en nog wel na dat goeie nieuws van je eisprong.. had het echt gehoopt voor je meid! Volgende ronde beter!

Rimke: De nacht een beetje doorgekomen? En beetje kunnen slapen hoop ik

Bieb: Morgen weer een afspraak.. ik hoop dat het goed gaat..

VOlgens mij heb ik iedereen nu gehad..

Hoe is het met sterretje? heeft ze zich al gemeld vandaag.. volgens mij kijk ik eroverheen.

Bij kluskippies waar ik ook meeklets zijn er gisteren 2 meiden positief getest.. en er zijn er 3 overtijd.. maar hun zijn ook pas in de eerste ronde's.. dus daar moeten er nog een paar regelmatiger gaan worden.. hoop dat dit gewoon het goede begin van mij is en dat wij ook aan de beurt zijn deze maand!

Meiden, de zomer begint net en ik begin alweer te zeuren over het weer..   HIer in huis is het niet te houden.. echt ontzettend warm.. ff kijken op de termomether.. hier is het 26 graden.. (binnen)

meiden.. ga nog ff bij de kluskippies kijken..

xxx Mamoetje

hey bieb: je hebt gelijk hoor dat je morgen bij de arts even een paar dingen gaat vragen dat kan nooit kwaad
en je bent lekker aan het zonnen geweest heerlijk he dit weertje

zo ik ben net een dik uur aan het strijken geweest en vanmorgen ook bij me pa  aan de strijk geweest, ik kan nu geen strijkbout meer zien ook hahahaha

sterretje: hoe is het???? zit de baby nog warm??

xxx linda

Ja daarom ben ik ook niet geweest als ik eens wat vrije tijd had.. even bijkomen en lekker niks doen.. moet ook weer ff wennen aan het reafgeren.. deed er wat langer over dat voor ik even weg was... hihi.. hoe is het met jou meid?

xxx Mamoetje

mamoetje; je hebt gelijk hoor meid, even lekker je rust zoeken, zou ik ook eens moeten doen hahaha
hier gaat alles goed, ik zie alles een stuk positiever in nu allemaal, ik moet ook wel want anders dan wordt ik helemaal gek, ik heb nu de instelling het komt allemaal goed haha

xxx linda

Terug
Bovenaan