he meiden,
linda ben je niet zo lekker meid, misselijk en vanacht al hartkloppingen en joey gevallen. doe rustig aan he, veel te warm om je druk te maken.
sterretje, mijn werkegever heeft met mij afgesproken dat ie mijn verlof aanvraagd maar dat zei gaan uitkeren aan mij, dus niet via me werk. het komt goed, bel vrijdag gewoon weer. vertrouw erop dat het goed komt, wil alleen graag alles geregeld hebben. he
Jij bent weer lekker bezig geweest, niet te veel doen hoor met dit weer.
april vroege vogel, ja de kaarten zijn wel uitgezocht, maar nog neit besteld hoor. we moeten nog uitzoeken hoeveel en wat we erop willen, maar hoe heb jij dat gedaan ? met een proefdruk de jongensnaam of de meidennaam laten proefdrukken hahah, ik weet niet hoor.
anoeska lekker aan het tenissen dan zijn die kilo's erzo af
jacqy een oogontsteking brrr, hoop dat de druppels helpen anders ff de arts vragen hahaha
rimke ben je de nacht een beetje doorgekomen ?
bieb gefeli met je nieuwe baan, komt vast goed en met die directeur heb je vast niet al te veel te maken. en wie weet is het wel een droombaan. ik hoef me WW nog niet aan te vragen. heb net cwi gebeld voor de afspraak bevestiging en vertelde dat ww niet lukte maar i.v.m met zwangerschap hoef ik me ww pas aan te vragen 3 weken voordat me verlof eindigd. dus das een zord minder.. Jij ook al lekker een kleurtje voor het trouwen pas wel op bandjes he, dat die niet verkeerd lopen met hoe je trouwjurk is. Dat had ik best erg, heb de hele zomer halter truitjes gedragen voor dat ik trouwde hahah, maar was wel mooi bruin ( we hadden een goede zomer en ik had geen werk toen)
happy vandaag je nod , ook ikhoop het zo. was alles goed met de controle van je pa
phoebe jammer van het lied, vrijdag dus de bruiloft, moet een hele mooie dag worden met dat heelijke weer.
ehm sorry voorwie ik vergeet maar ben het kwijt.
ga straks die boeken van de kaarten terug brengen en ff een paar boodschappen doen, verders niet zo veel. huisje is al glad. vanavond ff haar knippen.
gisteren aaf nog ff bij het vuurwerk wezen kijken en verders kan en doe ik niet zo veel.
als het goed is komt de babyfoon vandaag binnen, maar dan moet de post wel opschieten anders ben ik weer niet thuis.
ga weer.
xxx bambi