klusbabes 23 !!!

goeiemorgen meidne

happy: hoe is het met je?? zijn er al rd's ?? ik hoop het niet hoor ik ga verder duimen haha

hier voor de rest geen nieuws ik heb heerlijk geslapen maar was wel om 5 uur wakker maar goed dat maakt niet uit, ik ben om half 6 nog eventjes in slaap gevallen

meiden ik ga zometeen naar me werk toe, iedereen een fijne dag en tot vanmiddag

xxx linda

Goedemorgen meiden,

Zag dat mamoetje ook weer terecht was haha en dat de dames op sterretje zaten te wachten whahaha !!!! Kruimeltje waar zit je toch meis. Begin me echt een soort van zorgen te maken ook omdat je gisteren je twaalf weken echo had !!!!! Hier alles goed, nog geen rd s pffffff ben altijd zo regelmatig dan is dit helemaal raar dus of, mn cyclus laat me in de steek of het is raak ......haha duidelijk he. Afwachten maar weer en dt is niet happy s sterkste kant he. Mn gevoel zegt dat het niet raak is maar je gaat toch twijfelen he. Ik kan altijd redelijk voor mezelf nuchter blijven. Denk niet bij iedere pijntje van o misschien is het wel raak maar, nu ik overtijd ben ga je toch meer hoop krijgen en is de teleurstelling veeeeeel groter als het niet zo is. Meiden ga ff douchen....kijk zo hier nog ff.....

Kus happy

Ja is vandaag dus ze zal vanavond wel komen toch???? Ik hoop het wel.. want zoals je al zegt begin me wel zorgen te maken..

meiden ga ff verder met werken..

xxx Mamoetje

O ja mamoetje je hebt helemaal gelijk, dat is vandaag, ik dacht gisteren dus vond ik het helemaal al vreemd dat ze hier niet geweest was !!!!! Werkse meid ..........

Meiden ga ook naar mn werk. Mijn werkwerk begint nu ook weer hihi

Fijne dag allemaal en tot vanavond. O ja als de rd s niet komen wil ik zaterdag gaan testen maar, denk eigenlijk dat ik dat niet ga vol houden hoor whahaha. Hou jullie op de hoogte

Dikke kus happy

he meiden,

happy oooh wat spannend nog geen rd. nou zou niet kunnen wachten hoor tot zaterdag. werkse meid en we hopen met je mee hoor.

mamoetje druk druk de laatste tijd. gelukkig is het hier ook niet heel druk met het mooie weer zitten we toch liever buiten hihih

bieb ben je al bij de gyn geweest. je bent nu toch ook aan het spoelen, hoe werkt dat ?

sterretje, ja indd als april al aan het bevallen gaat en jij loopt overtijd. hihihi

linda beter geslapen dus vanacht. werkse nog ff

april waar hang jij uit ?
kruimels ????? hoest met jou en je uk ?

anoeska, pffff schoonouders, ik baal er af en toe ook zo van, gelukkig hangen die er maar bij en vind het verder niet zo boeiend wat hun mening is.

jacqy vervelend dat je oog nog geen verbetering aangeeft. hoop niet dat je daardoor niet werken kan. fijn dat het lijnen werkt meid.

sorry voor wie ik vergeet, maar dacht iedereen gehad te hebben,.

hier hangt me 1e babywas buiten, nouja babywas, het zijn de dekentjes en lakentjes en hoeslakens enzo, maar goed het begin is er.
ga zo ff stofzuigen en wou vanmiddag ff buurten bij me tante op de boerderij. ben daar al maanden niet geweest en ze heeft zoveel andere paarden nu, dat ik echt ff moet gaan kijken. beloof steeds langs te komen, maar dan komt er niks van. dus hb mezelf voorgenonem straks te gaan. moet alleen ff kijken wat ik aan trek, want wil geen goede kleren aan, maar pas een heleboel niet hahaha. mhh dilemma

kom zo nog ff buurten ga ff stofzuigen, meer niet hoor, veel te warm, maarja stofzuigen moet elke dag met die hond hahaha

xxx bambi

@happy: Blijf positief denken. Ik begrijp dat je jezelf wilt beschermen tegen teleurstelling, maar kom op klusbabes probeer positief te blijven. Happy, ik heb er een goed gevoel over.
@bambi: mag ik je 1 tip geven. Strijk eerst deze was voordat je aan de volgende begint. Ik had op een gegeven moment zo'n grote stapel.
Trouwens als je geen kleding hebt kom je nu toch wat bij aan het halen, want je moet nog tot juli. Haal anders 2 jurken zonder model. Kun je ze straks met riem toch aan doen. Of zouden ze binnenkort weer uitverkoop hebben bij h&m, c&a of prenatal? Oh ja, de 2e maandag van de maand krijg je bij prenatal altijd 10 procent korting op je aankopen.
@linda: als jij gaat werken weet ik dat het woensdag is. Morgen geloof ik de zegels hè, maar als het goed is wel mooi weer.
@rimke & april: hoe staat het met het boek "veilig bevallen"? Ik had het boek "veilig zwanger" in het begin  gelezen en ben deze week weer verder gegaan in die andere, maar ik heb het weggelegd. Al die houdingen, ik werd er gek van. Wat vinden jullie van t boek?
@mammoet: maar de alarmbellen gaan ook als iemand van jullie zomaar een weekje weg is. Trouwens kruimels was erg moe en misselijk de laatste tijd. Ze zou proberen te schrijven, maar volgens mij las ze wel steeds mee. Echter ben ik ook benieuwd of ze binnen nu en een week minder last heeft van de misselijkheid.

Nou, vandaag staat op de planning: administratie en administratie en tussendoor waarschijnlijk een dutje. Ik heb het nog eens nagelezen en  het vele slapen  zou normaal zijn in deze periode. En Rimke, je zei laatst over het vooruit slapen, maar het blijkt dus ook zo dat je vaak pas gaat bevallen als je echt niets meer te doen hebt. Kortom als je je kunt concentreren op je zwangerschap en bevalling. (  dat wordt pas week 42 of zo, ik wil niet stil zitten.)

Hey meiden,

Ik alles even snel gelezen, dus jullie moeten het even met een korte reactie doen, sorry!

Anoeska; Ja wat moet je nu met zo'n opmerking van je schoonmoeder! Dat is inderdaad het ergste wat iemand kan zeggen.... Maar ik denk echt dat iemand die dit zelf niet mee maakt zich niet voor kan stellen hoe het is om elke maand die teleurstelling te verwerken en de onzekerheid die daarbij komt. Meid, kop op, het is vast niet haar bedoeling om je te kwetsen, maar ze weet denk ik gewoon niet beter.

Happy; Oh spannend, jeetje ik weet niet of ik de spanning tot zaterdag aan kan hoor!!! Jij gebruikt toch ook ovu testen of niet? Zo ja, wanneer was je eisprong?

Bambi; Oh nee, nu al aan de was, ik heb nog niks gewassen . Ik zit hoop nl toch dat de kamer volgende week komt zodat ik dan kan gaan wassen en meteen inruimen. Ik heb net trouwens nog gebeld en ze gaan nog steeds van volgende week uit, dus alelmaal even voor ons duimen he!

Sterretje; Oh bah, ik moet ook nog aan de adm, maar daar heb ik dus echt een hekel aan!

Kruimels; Ben benieuwd hoe de echo was!

Oja, nu blijkt dat die vrouw die de echo bij ons heeft gemaakt naar de VK heeft gebeld om te zeggen dat ze ons verkeerd heeft voorgelicht. Het blijkt helemaal niet standaard te zijn dat ze antibiotica geven direct na de geboorte als de meting van de niertjes boven de 5mm is..... Nou ja lekker verhaal dus, maar wat dan wel het protocol is???? Maar goed we hebben morgen al een afspraak bij de kinderarts, dus die zullen we eens een aantal vragen gaan stellen.

Meiden, de groetjes weer en allemaal een fijne dag!
April

Terug
Bovenaan