he meiden,
happy oooh wat spannend nog geen rd. nou zou niet kunnen wachten hoor tot zaterdag. werkse meid en we hopen met je mee hoor.
mamoetje druk druk de laatste tijd. gelukkig is het hier ook niet heel druk met het mooie weer zitten we toch liever buiten hihih
bieb ben je al bij de gyn geweest. je bent nu toch ook aan het spoelen, hoe werkt dat ?
sterretje, ja indd als april al aan het bevallen gaat en jij loopt overtijd. hihihi
linda beter geslapen dus vanacht. werkse nog ff
april waar hang jij uit ?
kruimels ????? hoest met jou en je uk ?
anoeska, pffff schoonouders, ik baal er af en toe ook zo van, gelukkig hangen die er maar bij en vind het verder niet zo boeiend wat hun mening is.
jacqy vervelend dat je oog nog geen verbetering aangeeft. hoop niet dat je daardoor niet werken kan. fijn dat het lijnen werkt meid.
sorry voor wie ik vergeet, maar dacht iedereen gehad te hebben,.
hier hangt me 1e babywas buiten, nouja babywas, het zijn de dekentjes en lakentjes en hoeslakens enzo, maar goed het begin is er.
ga zo ff stofzuigen en wou vanmiddag ff buurten bij me tante op de boerderij. ben daar al maanden niet geweest en ze heeft zoveel andere paarden nu, dat ik echt ff moet gaan kijken. beloof steeds langs te komen, maar dan komt er niks van. dus hb mezelf voorgenonem straks te gaan. moet alleen ff kijken wat ik aan trek, want wil geen goede kleren aan, maar pas een heleboel niet hahaha. mhh dilemma
kom zo nog ff buurten ga ff stofzuigen, meer niet hoor, veel te warm, maarja stofzuigen moet elke dag met die hond hahaha
xxx bambi