klusbabes 23 !!!

Ik ben zelf ook benieuwd. Trouwens op nl 1 is vanavond praatjesmakers in curacao, dus ik ga zo even kijken. Ik hoop dat ze wat omgeving laten zien. En laat ons straks weten hoe het was, hè. Trouwens je vertrekt de 23e toch? Ik hoop dat je daar ook online kunt anders mis je de bevalling.

Ik ben zelf ook benieuwd. Trouwens op nl 1 is vanavond praatjesmakers in curacao, dus ik ga zo even kijken. Ik hoop dat ze wat omgeving laten zien. En laat ons straks weten hoe het was, hè. Trouwens je vertrekt de 23e toch? Ik hoop dat je daar ook online kunt anders mis je de bevalling.

klopt, we gaan de 23ste weg, en de laptop gaat mee hoor!
Ik weet dat we een van de draadloze verbinding gebruik kunnen maken daar, als het goed is bij de receptie.
We hopen ook een verbinding te kunnen vinden in de kamer, maar er is in ieder geval een mogelijkheid om alles te volgen.
Je bent toch de 17de uitgerekend?

Nou ga mn mandje in meiden ..........haha het houdt ons ff bezig die onzekerheid !!! Pfffff ben trouwens kaarten voor tarzan aan het boeken en mu ligt het hele betalingssysteem eruit , echt leuk. ......... Slaap lekker lieverds

Liefs happy

Terug
Bovenaan