klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

sterretje, fijn dat het communiceren met de baby al goed gaat! haha fijn dat je vandaag een actieve dag hebt! Het word inderdaad al wat koeler!

Bieb, je leuk he een datum! Ik wacht nu op de offerte van de efteling, en daarna kan ik andere dingen gaan regelen. Maar tips zijn altijd welkom!!

Ik heb de voorspelling over wanneer de baby van sterretje komt blauw gemaakt! (babyblauw) zullen we er ook achter zetten wat het gaat worden??

Ben benieuwd wie er dan gelijk krijgt!

Liefs Jacqy

Wanneer komt de baby van Sterretje:

Bieb: 22 mei
Jacqy: 21 mei/ jongen

Wanneer komt de baby van Sterretje:

Bieb: 22 mei
Jacqy: 21 mei/ jongen
Bambi : 24 mei/ jongen

sorry jacqy, maar vond die andere kleur bijna niet leesbaar. zat er helemaal naar te turen, wat staat daar nou hahaha.

he leuk de datum staat dus. gefeliciteerd hoor. mocht je zwanger raken dan pas je hem nog wel aan neem ik aan.

ga ff de rest lezen.

xx bambi

hehe,

sterretje, lekker geslapen dus, das mooi en ik denk dat je uk ook nog ff blijft zitten hahaha

rimke. woh 7.5 uur achter elkaar. dat heb ik al maanden niet meer gedaan. vooral vanacht weer een ware hel zeg. om het uur wakker en 4x gestoken door een mug. normaal pakken ze me man, maar heb nu zeker lekker bloed ofzo. hoe was de controle

april, komt je kamertje morgen ?

mamoetje, wat vreemd van dat bloederig slijm. zou het toch ff laten checken hoor.

bieb., lachen een tweeling jongen. zou leuk zijn he. mijn man zei indd nu heb ik me zoon verwekt en bleek wel degelijk toen zwanger geraakt. of het een jongen word dat moeten we nog ff afwachten,

linda, jij zegt altijd in de bank he? zal wel iets volendams zijn hahaha. vanaaf weer reikie, doe maar goed ontspannen ha

happy, vanaaf en morgen maar ff rustig aan. je bent weer veel te veel aan het rennen en vliegen

anoeska, jammer dat jullie nog een week moeten wachten om een bod te doen. als je iets heel grtaag wil dan duurt elke minuut te lang, net als zwanger willen worden.

kruimels fijn dat je nu bij je ha onder controle mag. vraag het van de bv indd nog maar na. je kan indd beter voorbereid zijn. gaat het al wat beter nu de warmte wat wegebt ?

hier vandaag niet zo veel gedaan. alvast wat boodschappen en morgen de rest. ga zo maar eens aan het eten beginnen. ohja zaterdag de kinderwagen ophalen. leuk leuk.

xx bambi

Zo, dat hebben we ook weer gehad! Was druk op de weg, en heel harde regen.........kom ik thuis is het hartstikke droog geweest in Velp...........hebben hier dus geluk gehad!
Controle verloskundige was prima......volgende keer bloedprikken en een Rhesus injectie. Heb namelijk bloedgroep A-, en dan krijg je zo'n injectie, kreeg ik na mijn miskraam/curretage ook.........

Sterretje: kindje komt wanneer het komt hoor..........kiest zijn eigen tijd uit......
Bieb: lekker een klus-lijstje gemaakt, hoop dat je het nog redt voordat je weer aan de slag gaat!
JacQ: afvallen is afvallen, en te snel is ook niet goed voor je lijf..............16 april! Jeeeeh, een datum!
Linnie: lekker in de bank gelegen meisje..................whahahahaha!!!
Bambi: bij jou ook alles goed meis?

Tot later!

Zo, wat een rust hier zeg!
Heb net een gigantisch bord rucola salade met een speklapje weg gewerkt, ga zo even afwassen, thee zetten, chocola pakken en dan ben ik weer terug!
Dit is een foto van vorige week dinsdag trouwens......

Beetje klein maar wel te zien toch..............

Terug
Bovenaan