hehe,
sterretje, lekker geslapen dus, das mooi en ik denk dat je uk ook nog ff blijft zitten hahaha
rimke. woh 7.5 uur achter elkaar. dat heb ik al maanden niet meer gedaan. vooral vanacht weer een ware hel zeg. om het uur wakker en 4x gestoken door een mug. normaal pakken ze me man, maar heb nu zeker lekker bloed ofzo. hoe was de controle
april, komt je kamertje morgen ?
mamoetje, wat vreemd van dat bloederig slijm. zou het toch ff laten checken hoor.
bieb., lachen een tweeling jongen. zou leuk zijn he. mijn man zei indd nu heb ik me zoon verwekt en bleek wel degelijk toen zwanger geraakt. of het een jongen word dat moeten we nog ff afwachten,
linda, jij zegt altijd in de bank he? zal wel iets volendams zijn hahaha. vanaaf weer reikie, doe maar goed ontspannen ha
happy, vanaaf en morgen maar ff rustig aan. je bent weer veel te veel aan het rennen en vliegen
anoeska, jammer dat jullie nog een week moeten wachten om een bod te doen. als je iets heel grtaag wil dan duurt elke minuut te lang, net als zwanger willen worden.
kruimels fijn dat je nu bij je ha onder controle mag. vraag het van de bv indd nog maar na. je kan indd beter voorbereid zijn. gaat het al wat beter nu de warmte wat wegebt ?
hier vandaag niet zo veel gedaan. alvast wat boodschappen en morgen de rest. ga zo maar eens aan het eten beginnen. ohja zaterdag de kinderwagen ophalen. leuk leuk.
xx bambi