Ik heb net ook even bij kruimels op Hyves gekeken, maar er staat niets vermeld dat er wat gebeurd is ofzo, laatste reactie ergens april. hmm vreemd. Of is ze met vakantie?
Jacqy; leuk vooruitzicht jan of febr,. Wel leuk in de Efteling! ja, sparen, haha weet er alles van. Alles is natuurlijk duurder. Onee, het feest is goedkoper dan we hadden gedacht. Hou je nog rekening met een evt,. zwangerschap?
Phoebe; ik moet ook maar eens met de dames om de tafel zitten ivm de bruiloft. maar bijv,. lintjes voor de autos, zorg ik ervoor dat ze aanwezig zijn, of zorg de cer.meester daarvoor.
Veel plezier alvast!
Voor alle zwangeren; de vk;s zullen toch wel meer bejaarde ehh behaarde dozen hebben gezien haha. Maar goed, ik snap wat jullie bedoelen, ik ben ook van t bijscheren. Nu ook elke keer met dat inwendig, ik zorg er wel beetje voor dat t er fatsoenlijk uitziet haha. Misschien de mannetjes laten proberen?
April; dus nu klinkt t toch al wat beter ivm de niertjes, toch? moet eigenlijk niet kunnen zo een verkeerde voorlichting
Oja, wie zei dat nou over mijn broerte dat ik altijd wel langs kon gaan??? wilde ik toch even op reagerern. het is niet dat ik niet naar mijn broertje wil hoor, maar hij woont van 2 uur rijden, dus het is niet zo even in te plannen. Hij kan ook wel eens niet, en zaterdag komt niet goed uit. Maarja, nu is dit weer gebeurd, dus misschien wel leuk als ik toch kom.
Nou, vanmiddag naar makelaar geweest. Beginnen 1 juni, maar ze gaat navragen of t evt eerder kan. Ze gaf aan dat ik ook wel 32 uur kon werken, dus daar ga ik even over nadenken. Alleen nu komt t. Ik had salarisindicatie voor 36 uur doorgegeven, toen zei ze al iets van, oke dat is wel goed . Nu gaf ze een salaris aan van 40 uur, toen zeiden we beiden als je dat omrekent naar 36 dan komt dat overeen met wat ik vroeg,. Dus ik ga t thuis nog eens uitrekenen, en het komt dus helemaal niet overeen! ga er dan zelfs 140 euro bruto op achteruit! Ja, ik ben geen gekke henkie. Dus ik heb haar toch even een mailtje gestuurd en dit uitgelegd. ben benieuwd wat ze er over zeggen, misschien is het gewoon even uitproberen van hun kant uit. En als ik dan 32 uur ga werken, ga ik er natuurlijk helemaal op achteruit. Wel fijn moet ik zeggen hoor 32 uur. Maar goed, dus eerst dit even afwachten en dan is het wat mij betreft definitief. heb verder ook nog niks getekend hoor.
Heb alleen t gevoel dat ze t niet omhoog gooien, dus weet dan niet wat ik ga doen.....
vanavond ook naar opticien geweest, heb nu sinds 1,5 zachte lenzen ipv harde., Maar sterkte was niet goed. Dus nu weer nieuwe lenzen. Heb er nog niet voor betaald hoor
Nu ga ik stoppen, lekker tv kijken