klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

@linda: Rot dat je nu weer moet afspreken als het terug komt. Wel fijn dat Joey er bij mooi weer nu mooi vanaf is. Ik zie dat trouwens vaker bij kinderen zo'n uitslag om de lippen. Maar dat zijn oudere kinderen, dus dat kan echt niet van de speen zijn. Heb je nog naar je hand laten kijken?

AAArgh, ik ben het weer kwijt.

@happy: Ik kan me voorstellen dat je niet aan de mm toe bent. En het lijkt alsof je lang bezig bent, maar je lag destijds 2 rondes uit de roulatie. Daarnaast de blindedarmontsteking van je man en de je vader die ziek was. Misschien is al die stress echt niet bevordelijk. Als je zo gaat kijken heeft jacqy en Renee ook de nodige stress gehad afgelopen jaar. Misschien dat dat toch meespeelt? Ik hoop gewoon voor jou en de anderen dat jullie snel zwanger zijn.

@april: ik kan me voorstellen dat je druk maakt om kruimels. Misschien kan iemand via hyves proberen om contact met pip te maken. Pip heeft namelijk haar gegevens. Ze gaf toen aan wel even langs te komen, maar ze zou idd allang gereageerd hebben als ze dit had gelezen. Vakantie? Heb ik haar niet over gehoord. Nu hopen dat we ons zorgen om niets maken.

ja hoor, hier alles okidoki. Vanmorgen had ik enkels, maar die beginnen langzaam weer te muteren in olifantenpoten, hahahahahaa.

En met jou? Goed geslapen? Alles paletti?

Ja Sterretje, dat is een goed idee:

Meiden, kan iemand Pip proberen te bereiken, via hyves ofzo? Dan kan Pip wellicht contact opnemen met Kruimels, jeetje ik maak me echt zorgen!

April

Ik weet niet wat ik heb, ben echt super onrustig en slaap daardoor slecht...... Ik merk ook dat ik steeds met die kinderkamer bezig ben, ik word er gek van. Gisteren weer gebeld, en woensdag kan ik pas weer bellen, dan hopen ze meer te weten, grr.............

Tja, mijn enkels zijn gewoon steeds weg, ochtend of avond maakt niet uit, ha ha.

Hoever ben je nu eigenlijk, al 39 weken, of niet?

morgen 39 weken ja.
hé als je druk maakt om de kamer begin dan alvast met de andere dingen. Dan lig je door de kamer niet achter op schema. Daarnaast je hebt de wieg dat is t belangrijkste. Ontspan

Terug
Bovenaan