Goeiemorgen meiden,
Allereerst jacqy, gefeliciteerd meid. Dat is een leuk vooruitzicht joh, ff aan iets anders denken. Nou heb je ook een heeeeeeel goed doel om af te vallen !!!
Buuf veel plezier vandaag meis. Sms je nog wel ff
Rimke, wat is je mannetje toch een schat, zo zie je ze niet veel meer. Vasthouden hoor !!!!
Meiden, sorry maar heb geen tijd moet nog douchen en moet om kwart voor acht beginnen pfff haasten weer he ........
Kruimeltje, waar zit je in godsnaam ??????????????????
Meiden, zit in een dip van hier tot aan jeruzalem wat het zwanger worden betreft. Ben er ff helemaal klaar mee. Ga me er ook niet mee bezighouden deze maand. Ik klus als ik zin heb en anders niet ........Ga echt proberen om mn gedachten ff te verzetten want op dit moment maakt dit me gestoord !!!!!! Ik blijf hier wel gewoon kletsen hoor maar, als ik er af en toe iets minder ben weten jullie de oorzaak. Ben alleen bang dat het niet gaat lukken om minder te komen haha..............
Hebben het er ook over gehad om naar de ha te gaan maar, op de een of andere manier voel ik me daar niet klaar voor, raar he. misschien ook teveel ziekenhuis gezien het afgelopen jaar ????? Weet echt niet ..........Ach die dip al wel over gaan maar, waarom lukt het nou bij een aantal van ons ook niet gewoon pfffff. Sorry voor mn gejammer meiden
Fijne dag
Knuf happy