klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

goeiemorgen meiden

Phoebe: heel veel plezier vandaag meid

iedereen een hele fijne dag vandaag, en ik kom vanmiddag nog wel eventjes kijken

xxx linda

Goeiemorgen meiden,

Allereerst jacqy, gefeliciteerd meid. Dat is een leuk vooruitzicht joh, ff aan iets anders denken. Nou heb je ook een heeeeeeel goed doel om af te vallen !!!

Buuf veel plezier vandaag meis. Sms je nog wel ff

Rimke, wat is je mannetje toch een schat, zo zie je ze niet veel meer. Vasthouden hoor !!!!  

Meiden, sorry maar heb geen tijd moet nog douchen en moet om kwart voor acht beginnen pfff haasten weer he ........

Kruimeltje, waar zit je in godsnaam ??????????????????

Meiden, zit in een dip van hier tot aan jeruzalem wat het zwanger worden betreft. Ben er ff helemaal klaar mee. Ga me er ook niet mee bezighouden deze maand. Ik klus als ik zin heb en anders niet ........Ga echt proberen om mn gedachten ff te verzetten want op dit moment maakt dit me gestoord !!!!!! Ik blijf hier wel gewoon kletsen hoor maar, als ik er af en toe iets minder ben weten jullie de oorzaak. Ben alleen bang dat het niet gaat lukken om minder te komen haha..............

Hebben het er ook over gehad om naar de ha te gaan maar, op de een of andere manier voel ik me daar niet klaar voor, raar he. misschien ook teveel ziekenhuis gezien het afgelopen jaar ????? Weet echt niet ..........Ach die dip al wel over gaan maar, waarom lukt het nou bij een aantal van ons ook niet gewoon pfffff. Sorry voor mn gejammer meiden

Fijne dag
Knuf happy

Hey meiden,

Happy; Jeetje meid het klinkt misschien afgezaagd, maar ik kan me voorstellen dat je nu in een dip zit. Hoe langer het duurt, hoe moeilijker het wordt om positief te blijven denken he!
Jij gebruikt toch ook al ovu testen, of heb ik het mis? Als je dat nog niet doet is dat misschien een aanrader, dat gaf mij toen in ieder geval een prettig gevoel. Tja en wat de medische molen betreft, daar moet je denk ik echt aan toe zijn, dus als dat nog niet zo is, zou ik daar ook mee wachten.

Ik hoop dat je je snel wat beter voelt, sterkte.
Liefs April

Linda; Wat zielig, exceem voor de kleine Joey. Maar de zomer is dus een 'goede' tijd ivm de zon! Heb je enig idee wat de arts dan wel had gedaan als de exceem er nu was geweest? En is die zalf voor als het weer opkomt?

Rimke; Hoe voel je je als 31 jarige?

Sterretje; Alles rustig?

Bieb; Al iets gehoord van de makelaar?

April

Hey meiden,

Ik heb net nog even gekeken en Kruimels is nu al een week niet meer op het forum geweest! Vorige week donderdag schreef ze nog:

ga lekker slapen nu, jullie horen morgen wel hoe het op het werk ging.
ben wel een beetje gespannen, raar he. ik de angsthaas!

Maar ze heeft de volgende dag dus ook al niks laten horen. Ik hoop dat het met haar gezondheid wel goed gaat, want ze was toch niet zo lekker geworden op haar werk?

April

@phoebe: nou, meid, dat moet vandaag wel een mooie dag worden. Het zal in ieder geval niet aan jou liggen, want je hebt er alle moeite in gestoken.
@april: wat stom van de echoscopist. Maar gelukkig nu even wat onbezorgder genieten. Dus de tip van Rimke hielp? Je bedoelt die van het alles afdrogen na afloop?
@bieb: Ik zei dat van je broer. Ik bedoelde meer dat gezien jij zijn zus bent je niet persé op zijn verjaardag hoeft te wachten. Maar ja, als het 2 uur rijden is, moet je dat idd toch echt inplannen.
En binnenkort om de tafel met de ceremoniemeesters.

Hey Sterretje; Ben je er nog? En een beetje geslapen afgelopen nacht?

@bieb: ik ben benieuwd hoe het makelaarskantoor reageert. En oh ja, de vk's zijn die dozen denk ik ook wel gewend en anders is het het risico van het vak
@rimke: gezonde spanning? Ja, dat kun je wel zeggen. Zit ik gisteren achter de pc en opeens een steek door mijn rug. Echter daar bleef het bij. 's nachts in bed opeens een rugpijn, maar verder niets. Gek wordt je ervan. En we weten idd het geslacht.
@linda: groeten terug aan Tom.
En kan me voorstellen dat je op het moment supreme helemaal niet bezig bent met je doos. Hihihihi, die zin klinkt stom.

Terug
Bovenaan