klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

Linda 2; Wat leuk dat je er weer bent! Hoe is het met je, verloopt de zwangerschap goed? En je gaat 1 dag minder werken lees ik, wordt het te zwaar?

Sterretje; Oeps een deuk, dat is niet zo mooi. Blijf maar rondom huis, auto rijden is dus niet meer verstandig. Bieb en ik hebben ingezet op morgen, dus nog even en je bent mama...... Ha ha ben benieuwd hoor.

Bieb; Ja ik heb de pool gezien, super leuk maar ik zie dat bijna iedereen denkt dat ik een meisje krijg, ik denk zelf eigenlijk een jongen. Nou ja we zullen het zien. Au hij/zij trapt echt super hard, ik kan soms gewoon een hieltje pakken, dus het wordt vast een voetballer..............
Tof dat je mooie taarten hebt gevonden, nu nog het boeket, zijn jullei verder klaar? En gaan jullie eigenlijk nog op huwelijksreis?

April

Sterretje; Ik heb vorige week een echo gehad, dus daar zagen ze iets langere benen dan gemiddeld en qua hij/zij was ook iets groter dan gemiddeld dus vandaar. Vandaag met het voelen (bij de VK) dacht zij ook wel dat hij/zij iets groter is dan gem. Maar goed ik was zelf ook een 8 ponder bij mijn geboorte en mijn man een 7,5 pond, dus het past wel bij ons.

Ha ha stamt een nijlpaard af van een varken, nou wat een compliment...........

April

@bieb: oeps, foutje bedankt.
Trouwens ik maak het niet spannend, maar die kleine.
@linda84: ha linda, ik las er even overheen. Pas na het lezen van hetbericht dacht ik dat is lin2. Wat de nieuwe mensen betreft valt het wel mee. Dat zijn Phoebe, anouska en mammoet. De rest is uiteindelijk niet meer blijven hangen. Hoe het hier is, nou alles goed. Ik ben in staat van paraatheid, hahaha. Leuk dat je af en toe weer langs komt. Happy, april en ik hebben nl. geen hyves, dus kregen we van jou en essy eigenlijk niets meer mee. Hoever ben jij nu in je zwangerschap?

ok meiden, ik heb mijn klusjes gedaan. Het wordt tijd voor een middagdutje en dan straks........(april, daar komt ie:) ADMIN.     Dus weer foto's inplakken of scannen.

Wahaha Sterretje; ik kan het woord ADM niet meer horen/lezen. Hier ligt ook nog een stapel maar ik stel het steeds uit geloof ik.

Slaap ze! Ik ga ook maar eens even plat liggen, met een goed boek.

April

@april: dat wordt interessant, die van ons heeft ook lange benen. Trouwens dat nijlpaard gebruikte ik ook ivm mijn enkels. Ze worden trouwens nauwelijks smaller. Na een nacht is het minder, maar na een half uur zijn ze weer dik.

ben er nu echt vandoor

ik ook, maar met tijdschrift.
En wat admin. betreft, als je net zo lang als mij moet wachten ga je het vanzelf wel doen.

Hey april,
Wilde je bij de echo niet weten of het een jongen of een meisje was of konden jullie het niet zien?
Met mijn zwangerschap gaat het eigenlijk heel goed. Heb nergens last van gehad, ook niet de eerste drie maanden, en begin de baby nu goed te voelen. Alleen ben ik behoorlijk moe. Had gehoopt dat dat na drie maanden wel weg zou gaan maar helaas. Ach ja... ik had nog genoeg vakantiedagen, dus dan maar even vier dagen in de week gaan werken. Kan ik 1 dagje bij tanken.
Hebben jullie alles al klaar voor de bevalling? Wordt het een thuis of een ziekenhuisbevalling?

Terug
Bovenaan