klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

Ik ga ook even wat eten en languit liggen. Hmmm... heerlijk, nu mag het (ben benieuwd of ik dat over een paar weken nog zet ;))
Fijn om te horen dat het met de bijna uitgerekende damens ook nog goed gaat!! Heel erg veel sterkte met de laatste daagjes sterretje! Geniet ervan als het eenmaal zo ver is.
Misschien tot straks! April, ik ben trouwens 22 weken op het moment.

oow, dat laatste vroeg sterretje. Nou ja...
Maar goed, ben er nu ook echt weg van.

Jeetje!
Wat een gezelligheid hier!

Sterretje: slaap de laatste nachten inenen wonderbaarlijk wel! Ben vannacht niet eens wakker geweest, werd om 7.30 voor het eerst wakker...........dus met mijn hoofdpijn gaat het wel wat beter op het moment, het is alleen nog niet weg.............maar niet zo heftig meer dus.
Fons is zo thuis, alweer op de weg terug. hij vertrekt donderdagavond voor 9 (!!!!!!!) dagen naar Kuala Lumpur.........en nu Davey er niet meer is wordt dat wel even lastig voor mij denk ik, helemaal alleen in bed. Ach, misschien ziet Jack nu een kans........komt die me gezellig vergezellen!

April: een kindje met lange beentjes! Bij ons was het bovenbeentje wat kort, maar Fons heeft een wat meer gedrongen postuur........ik daarentegen heb wel lange benen......
Ben benieuwd hoor, wat er uiteindelijk uitkomt!

Linda2: Gezellig dat je er eventjes was meid! ook alweer 22 weken zwanger.......tjeetje! En ook zo moe, ik had ook gehoopt dat dat over zou gaan maar ik word teigenlijk ook alleen maar vermoeider..... Doe maar rustig aan met werken.

Bieb: 1 juni alweer beginnen, gaat ook inenen hard he? Geniet van het zonnetje!

Meiden, volgens mij gaat iedereen een middag dutje doen..........ik ben er net uit dus ik wacht nog eventjes, welterusten en succes met alle kut klusjes...........whahahaha!

he dames,

rimke, gelukkig slaap je beter en daardoor voel je gelijk iets beter. hopenlijk houd dat aan.

happy leuk joh die kostuums van jullie. ben er 2x geweest en vond het toen wel welletjes, ze gaan toch wat meer rihting hoempapa muziek en het echte is nu wel vanaf.

april en sterretje zijn weer wezen buurten. hahah ,tja die meldingsplicht he.
fijn dat jullie je nog goed voelen.

linda, woh wat een heftig iets hoor dat medium. weet niet of ik dast zo nuchter kan bekijken. vooral niet al je kinda para begaafd blijkt. daar schijnen kinderen het wel moeilijk en zwaar mee te hebben . hopenlijk gaat alles gewoon oke.

linda2 he fijn dat je weer eens komt buurten. heel leuk. en jee 22 weken alweer. het gaat allemaal zo hard vind je ook niet. nog 7.5 week en dan ben ik ook uitgerekend. pfff krijg het bijna op me heupen ervan hahahah

ehm rest ben ik ff kwijt.
ohnee bieb ook gezien. klinkt wel lekker dat eten van jou.

hier toch weer het huis geboend alleen dweilen overgeslagen, als ik me ogen dicht doe dan kan het nog wel ff mee hahaha. het stofzuigen was zwaar genoeg en heb nog een was gevouwen en een babywas gewassen. echt leuk alle kleertjes op een rekje hahaha. dus ga zo maar eens omkleden,want moet nog ff wat boodschappen doen, gelukkig met me moeder. en het word weer behoorlijk warm heb er nu al last van.
ga ook ff me aardappelen schillen en me bonen doppen.

miss tot zo.

xx bambi

hey meiden

ik heb wel gelezen maar ben het ook alweer kwijt sorry

rimke; die andere poes zal inderdaad nog wel eventjes gaan zoeken aar de andere, maar het gaat alweer iets beter met je las ik, en veel plezier met kindje kijken vandaag

april: weer last van je rug las ik dat is balen meid maar voor de rest is wel alles aan kant zag ik dat is fijn, mijn buurman wordt morgen begraven vanavond moeten we condoleren

sterretje: een inwendig onderzoek, misschien helpt het je  weet maar nooit, en heb je nog eventjes geslapen vanmorgen

bambi: toch nog aan de schoonmaak geweest vanmorgen las ik rustig aan he

linda: was je er weer eveentjes meid en alles gaat goed met je heerlijk

happy: nou jullie zullen er fraai uitzien een zaterdag hahahaha ik wou dat ik dat kon zien hahaha

meiden ik ga weer stoppen en sorry voor degene die ik ben vergeten, maar me pa komt zo eten en dan moet ik de spaarzegels weer doen, ik ben er vanmiddag nog wel eventjes

xx xlinda

Hallo Meisjes

Ik zag dat jullie je ongerust maakten, nergens voor nodig hoor! Het gaat goed hier.

Met mijn vader gaat het steeds beter!! Hij loopt nu al behoorlijke stukken met een wandelstok. Wel moet hij bij alles wat hij doet goed nadeken anders gaat het mis. En er zijn geregeld dagen dat het niet goed gaat en alles misgaat maar dan moet hij zich goed concentreren op wat hij doet. Hij is nu druk aan het oefenen met de fijne motoriek en hij lispelt nog een beetje bij het praten en dat gaat met logopedie al een stuk beter!
Al met al erg goed! Gelukkig!!

Omdat ik nog steeds niet helemal zeker weet of dat ik op mijn werk kan blijven heb ik al wat gesolliciteerd en afgelopen donderdag en gesprek gehad. Jammer genoeg heb ik de baan niet gekregen omdat ik uitwerktijd had en de ander kandidaat direct kon beginnen. Wel was ze van me gecharmeerd en probeerde ze te regelen dat ik vanaf augustus mogelijk op een ander afdeling terecht kan en dan als ze plaats heeft door kan stromen naar haar afdeling. Nu werd ik gisteren gebeld en heb morgen sollicitatie op een ander afdeling in dat huis. Ze klonk aan de lijn erg dominant en streng...Ik heb er ook niet veel zin in maar ga toch maar om een goede indruk achter te laten...

Verder ben ik vandaag bij de gyn geweest voor de uitslagen en het zaad was goed! jippie!! Bloed uitslagen waren ook goed. Wel was de prolactine wat verhoogd en moest ik vandaag opnieuw prikken. Heb ik nrt ff op google gekeken en als die verhoogd is kan dat een eisprong onderdrukken. Als ik binnen 14 dagen niet ongesteld wordt moet ik een nieuwe afspraak maken en wordt ik ingesteld op medicatie om een eisprong op te wekken. Wordt ik wel ongestel dat gaan ze me een cyclus volgen met inwendige echo ´s om te kijken of ik een eisprong heb.
Het gaat niet zo snel maar er wordt aan gewerkt!

Verder heb ik wel regelmatig gelezen omdat ik nieuwsgierig ben naar sterretje en april en de ukkies!! Succes meiden!
Happy veel plezier bij de toppers, Linda Gecondoleerd met het verlies van je buurman, Bieb veel plezier op je nieuwe werkplek. Rimke en Bambi doe rustig aan!!! Kruimels slaap maar lekker veel! Jacqy en Phoebe...What can I say....Phoebe veel plezier op vakantie, Verder ben ik blanco....

Meiden een mooie woensdag!
XX

Linda2; ja cranenbroeck bedoel ik. Nee, woon zelf niet in Budel maar
wel ong 25 min er vanaf. Dorpje naast Roermond. Waar woon jij dan?
omdat je weet dat het om cranenrbroeck ging.

Leuk trouwens dat je hier weer eens komt buurten. Ik wist dat je niet op deze site kon, soms kwam ik even buurten op Hyves.

Ben blij dat t goed met je gaat. Wel een dagje minder werken, maar dat is ook wel prettig

april; dan moet ik mijn pol maar snel aanpassen naar een jongen, haha. Nee laat t lekker zo staan.

Ik wil graag op huwelijksreis, maar even kijken wat de financiën doen.
Wil dan een weekje en t liefst naar Italie, ben ik ook nog nooit
geweest.

Nog niet helemaal klaar met bepaalde dingen, maar het belangrijkste gelukkig wel. Komt allemaal goed!

Bambi; toch weer flink wat gedaan thuis.Ik doe ook wel eens mijn ogen dicht als ik moet dweilen haha, volgende x beter

Renee; en jij ook hier! leuk dat je weer eens voorbij komt fietsen. Fijn dat t beter gaat met je vader!

En die vrouw die zo streng klonk, misschien hoef je niet onder haar te
werken, ik zou gewoon heen gaan. Misschien is t wel wat. Succes alvast

En nog steeds druk onder controle bij de gyn. Zaadjes in ieder geval
goed. Ik hoop dat jij ook snel zwanger raakt. Hier is de afgelopen niet
veel gebeurd helaas. IK heb as dinsdag mijn NOD, dus ook weer spannend.
Dit keer moest ik spoelen omdat slijm te zuur was, dus zaadjes konden
er niet door. Hopen dat t heeft geholpen...

Anouska; heb je vandaag al bod gedaan op huis?

lag net lekker in zonnetje, maar ben maar weer naar binnen gegaan.. het
is elke keer bewolkt. Nou, dan ga ik zo maar film kijken ofzo

Net contract gehad van makelaar, zo maar eens goed doorlezen. Er stond al iets van 40 uur, maar ik ga dus 36 uur werken.

weet je waar ik zin in heb, om mijn trouwjurk te passen. maar ik
verwacht pas dat die half juni binnen komt.pfff duurt zo lang nog. Het
hele leven bestaat uit wachten, op mijn NOD, op de jurk enz enz haha

doeii tot later

quote: bieb1408 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-05-2008 09:59:08'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

April; uitgerekend 10 juni

Bieb - 8 juni/ meisje
Jacqy -  
Bambi :  
Phoebe -  
Linda  -  
Happy -  
Rimke -  
Anoeska Kruimel   -   9 Juni / Jongen

Terug