klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

Hee meiden,

Rimke: Hopelijk voel je je al wat beter! Vind het echt zo rot voor je, en hier heb ik weer een extra reden om ze binnen te houden! Hopelijk gaat het morgen weer een beetje beter!

Bieb: Soms heb je echt het idee dat als je het zo wilt niemand je begrijpt.. Maar ik begrijp je wel hoor.. week 1 ma di woe (do of vrij vrij) zat en week 2 di woe (donderdag of vrijdag).. groot gelijk!!

Linda: Hoe was het bij het medium. ga ik ook elk jaar heen! dit weekend is het hier weer in de darling market.. wil er wel heen gaan!

Jacqy en Phoebe: Ongesteld geworden!! wat vervelend zeg.. En inderdad phoebe we vertrouwen gewoon op rimke.. En veel succes de volgende ronde!

Bambi: Hoe was het bij de VK?

Sterretje: Ja tuurlijk geef ik af en toe een teken van leven.. maar moet even uitkijken dat ik mezelf neit voorbij loop!

Nou meiden, zou nu ongeveer wel mijn eisprong gehad moeten hebben.. gisteren wel die bekende kramp (alweer?) van de eisprong maar nog geen cervixslijm te bekennen.. wordt denk ik weer eennhele lange cyclus..

Maar ff kijken bij Kluskippies ben ik ook al weer ff niet geweest.. Der heeft er een een miskraam gehad.. Hopelijk gaat het voor haar snelgoed..

xxxx Mamoetje

goeiemorgen   meiden

Bambi: als de vk zegt dat het goed is allemaal moet je er maar opvertrouwen, maar doe het wel rustiger aan i.v.m je bloeddruk meid

rimke: hoe gaat het nu meis? wat een lieve poezebeesten, en maar 2 jaar geworden en tuurlijk mag je daar verdriet om hebben, en je stuurt geen egoberichtjes hier kunnen we lief en leed met elkaar delen meid, sterkte en doe rustig aan

anoeska: een bod uitgebracht las ik spannend spannend, hoor, hoe was het bij de kapper?

jacqy en phoebe: balen balen meiden dat jullie ongi zijn geworden, Phoebe jullie komen gewoon met z'n drieeen terug van vakantie

happy: bij het alexandrium geweest las ik, ik  ben er nog nooit geweest hahaha te ver weg haha

mamoetje: was je er weer, en je denkt dat je eisprong gaat komen, hopelijk wordt het niet zo'n lange cyclus meid

nou gistern dus bij het medium geweest en dat was weer heel leuk, me moeder was er gelijk, en me oma kwam ook effe dat vond ik ook helemaal top, het schijnt dat joey ook dingen ziet en voelt en dat vermoeden had ik al, want joey zit soms wel eens een heel verhaal tegen de muur te vertellen en dan vraag ik tegen wie hij nu praat en dan zegt ie tegen oma, en hij noemt ook wel eens dingen die hij niet meer weten kan van me moeder dus dat is wel grappig, ze zei ook dat me moeder veel met hem bezig is, en dat me moeder ook heel veel bij mij is maar dat ze zich niet ongerust maakt over me, want ik red me wel, ze maakt zich wel zorgen over me pa en zijn gezondheid en over me broer
ook zei ze dat me hartkloppingen allemaal zenuwen en stress zijn en dat het geen kwaad kan
ik ben heel blij dat ik ben gegaan ik heb een hoop rust in me hoofd gekregen
Op de school was het ook wel interresant, ze vertelde over hoe ze te werk gaan en we hebben een rondleiding gehad, ik had nooit verwacht dat die school zo groot zou zijn, dat zie je er aan de buitenkant helemaal niet vanaf, maar goed,
Meiden iedereen een fijne dag ik ga me klaarmaken om te gaan werken,

xxx linda

sterretje: heb je nog een beetje geslapen vannacht?? en ik kan erin komen dat je een inwendige echo wil laten maken donderdag omdat je weinig leven meer voelt, heel logisch, maar ik hoop dat dat niet meer nodig is omdat je vandaag gaat bevallen hahaah en dat zeg ik nu gewoon elke dag

xxx linda

@anouska: oh, ik ben benieuwd of ze op het bod reageren, toch spannend zeg.
@jacqy en Phoebe: ygygghg7re4stesx. Maar goed we richten ons op de volgende ronde. En Phoebe, een vakantie schijnt wel eens goed te doen, dus wie weet.
@jacqy: oh ja, er staat me vaag iets bij dat je idd senior wilde worden.  Maar dat is dan ook het hoogst haalbare of kun je dan nog verder leren?
@bambi: Wat vaag van die suiker. Ik moet het geloof ik nog eens lezen, want ik snap het niet helemaal.
@linda: whahaha, dus je had beter naar joey kunnen gaan, die had je hetzelfde kunnen vertellen.  Wel apart, maar ze zeggen dat kinderen dit hebben en naarmate ze ouder worden meestal deze gave verliezen. Maar gelukkig heb je nu voor jouw gevoel weer even rust.
Ik heb trouwens geen inwendige echo, maar inwendig onderzoek om te kijken of er al iets te zien is aan de baarmoedermond. En dat was omdat ik anders pas weer aan het eind van week 41 daar kom. Dus als er niets te zien was wilden ze het een beetje stimuleren (niet strippen)
@rimke: hoe is het ermee meid?
@bieb: ik ben idd met de site van de Hema begonnen, maar die is hetzelfde als die van tnt. Ik kom er niet in verder. Ik installeer het en hij geeft een scherm en vervolgens reageert ie nergens op. Maar in ieder geval bedankt.

Volgens mij heb ik iedereen gehad.
Hier vannacht weer goed geslapen. Beetje vroeg op, maar goed. Ik wil in de ochtend nog heel even de deur uit, even wat kleine dingen regelen. Vanavond heb ik ook nog een afspraak opstaan. Verder wordt het lekker lezen, tv kijken en niets doen. Ik was gisteren wel begonnen met de foto's inplakken en doe dat nu steeds tussendoor met en met.
Trouwens degene die zich zorgen maakten om het feit dat ze niet bijkomen, niet doen. Elke week komt er nu gemiddeld 1 kilo bij. Ik zit nu al op 15,2 kilo extra. Tot week 12 kwam ik niets bij en vervolgens was het steeds heel weinig.

Ola meiden,

Ff snel voordat ik naar mn werk ga !!! Zaterdag gaan we natuurlijk naar de toppers en bij ons in de kroeg noemen ze ons altijd ( de meiden ) ANGELS haha. Nu hebben we zwarte polo s gekocht en daar hebben we met roze letters angesl op laten drukken. Nu heb ik gisteren voor alle meiden roze schoenen gekocht en we hebben roze oogschaduw en lippenstift en zilverenglitter eyeliner hahaha. Zal een mooi soepzooitje worden.....

Sterretje, gelukkig goed geslapen meis ........vind het iedere keer weer spannend of ik je hier voorbij zie komen !!!!

Rimke, hoe gaat het lieverd ? X

April, alles goed met jou ?????????

Linnie, bijzonder he dat medium. Zeker heeel fijn dat je rust in je hoofd hebt gekregen meisje ....

BAmbi. let je op je bloeddruk, hahah weet er alles van   !!! vind dat van die suiker ook een raar verhaal maar ze zullen het wel weten he .....

Bieb, hahaha moest het wel een paar keer lezen hoor van je vrije dagen maar, snap hem nu !!!!!!

Jacqy, moeilijk he dat afvallen pffff ben het ook alweer zat. MAar, we gaan dapper door en als je ongie bent vind ik het idd ook heeeeeel moeilijk

Mamoetje, he daar was je weer.....hoop voor jou dat je niet weer zo n lange cyclus krijgt !!!!

Meiden, fijne dag en tot vanavond

Kussssss happy         toedels

goedemorgen meiden!

Linda: was dus leuk bij het medium? Lijkt mij ook wel eens interessant! En wat goed dat de toekomstige school van Joey goed beviel!

Sterretje: goede nacht gehad! Ook wel eens fijn! Wanneer moet je weer naar de VK? Voel je je ukkie weer goed, of houdt'ie zich gewoon heel rustig?

Happy: leuk, de toppers zaterdag! Klinkt heel hysterisch wat jullie met jullie uiterlijk gaan doen.............heel toepasselijk dus!

Anoeska: zolang je ze kan binnenhouden zou ik dat ook doen hoor! Maar hier braken ze de tent af, dus hadden we eerste de hele tuin afgezet, maar Jack kon toch ontsnappen op de een of andere manier, en Davey werd daar zo onrustig van dat hij moest achterblijven dat we hem ook maar naar "buiten" hebben gelaten.

Hier gaat het langzaam wel weer, het is gewoon heel stil zonder hem..........zijn broertje doet ook wat vreemd dus die moet er ook even aan wennen, wel zielig dus.
Fons is even op de motor naar Waalwijk om een laptop op te halen, en zometeen gaan we eventjes met zijn tweetjes naar vrienden die net een kindje gekregen hebben. Even kopje thee halen. Verder staat er vandaag niet zoveel op het programma.
Uitrusten, want ik ben natuurlijk niet naar mijn werk vandaag...........

Jacqy en Phoeb; Wat onwijs klote zeg dat jullie beide ongi zijn geworden! Tja ik weet eigenlijk niet echt wat ik er verder over moet zeggen, het wordt gewoon echt weer tijd voor een zwangere klusbabe en ik gun het jullie echt allemaal. Maar meiden wel proberen hoop te houden, hoe moeilijk dit ook is.....

Rimke; Oh nee, wat zielig zeg dat je lieve poes is overleden. Jeetje daar heb je zeker veel verdriet van. Huisdieren zijn toch heel bijzonder he. Gaat het weer een beetje beter met je?

Sterretje; Slim dat je deze ochtend nog wat kleine klusjes doet, want morgen ga je bevallen he . Succes alvast!

Linda; Hoe is het met je, vandaag de begrafenis van je buurman, sterkte!

Hier alles wel oke, wel weer meer last van mijn rug, dus ik ga het extra rustig aan doen. Verder is de kamer zo goed als klaar en de box staat inmiddels ook al. Deze ochtend bij de VK geweest en alles was prima. De kleine is al ingedaald en is er in principe helemaal klaar voor. De verwachting is wel dat het een 8 ponder gaat worden. Tja een mini nijlpaard baart natuurlijk ook geen muis he........ Ha ha mijn eigen ukkie nijlpaard.

April

Phoebe; wanneer ga je nu precies met vakantie?

Mamoetje; je eitje is waarsch weer op komst. Vervelend hoor als je cyclus elke x anders is

Happy; nou, jullie gaan als echte Toppers naar de Toppers haha. Ik wilde eigenlijk ook een keer heen. Zal er wel niet meer van komen. Ik heb t idee dat dit t laatste jaar is

Linda; alles ging gister goed met t medium. Van de week heb ik toevallig nog verhaal gelezen over kinderen die dingen kunnen zien en voelen. Vindt ik altijd wel interessant. Volgens mij stond t in de Jan

rimke; je andere kat zal Davey nog wel even zoeken denk. Timba deed dat ook toen Puma er niet meer was. Na een paar weken was dat over. Onze katten mogen alleen in de tuin, heb speciaal dieren schrikdraad op de schutting, alleen bij de poort niet. Ze hebben gelukkig nooit een poging gedaan om weg te klimmen, dan krijgen ze waarsch ook een schokje. Toch kijk ik regelmatig of ze er nog zijn...vooral die kleine hier die is nergens bang voor...

sterretje; nog steeds geen weeen op komst. Elke dag denk ik, zal sterretje wel of nog niet...je maakt t maar spannend!!!

Bambi; weer een zware gym gehad haha. Nog even doorzetten meid!

even lezen of ik nog mensen vergeten ben...

Terug
Bovenaan