klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

Anoeska; Al een reactie gehad op jullie bod? Spannend hoor, ik ben benieuwd.

Happy; Ha ha zeterdag naar de toppers, daar ben ik 2 jaar geleden ook geweest, leuk hoor. Enne jullie outfit klinkt goed, maar ben wel benieuwd, een foto???

Bieb; Ben je er nu uit met je nieuwe werkgever, ik heb het geloof ik een beetje gemist, sorry

April

Ha meiden!!!

April: balen dat je rug weer op speelt meisje! Doe idd maar rustig, en dat kan nu ook want alles staat...........dat is wel een heel fijn gevoel he? Is alles toch optijd klaar gekomen!
hihihihi, we krijgen dus te maken met een reusje? Ach, ik heb wel gehoord dat ze er zo naast kunnen zitten met die schattingen!

Bieb: dieren schrikdraad? Dat ken ik niet? We hebben toen de hele tuin afgezet met kippengaas, en dan naar binnen hellend zeg maar, maar Jack kon dus toch ontsnappen door de kleinste gaatjes.........

Phoebe gaat volgens mij de 23ste weg, maar daar kan ik me in vergissen! Lekker vooruitzicht!!!!!

Ik moet even douchen, dan ben ik weer terug!

Zo April, een 8 ponder! toe maar, goed gewerkt hoor haha
Alles gelukkig goed.
En t kamertje ook al klaar. Laat maar komen de baby!
heb je gezien dat we voor jou ook een polletje hebben gemaakt?

Ik heb gisteren op een forum gezeten voor mensen die zelf (bruids) taarten maken. Heb een oproep geplaatst voor mezelf. Heb al paar reacties gekregen. Sjonge, zij maken echt mooie taarten.
Nu nog iemand die bruidsboeket kan maken. Mijn schoonzus wist misschien   nog wel iemand, dus even afwachten.

Hier t eten al half voorbereid. vanavond aard met rozemarijn in oven, witlof met ham/kaas omwikkeld in oven, en slavinken (vindt ik niet echt lekker maar oke)

hier schijnt t zonnetje weer heerlijk, dus ga straks lekker in zonnetje zitten
Maar eerst straks een bakkie soep eten. Ik had echt een pan voor een weeshuis gemaakt. dus als iemand nog wil!! echt heerlijke chinese tomatensoep....

vanavond ga ik met mijn mannetje weer fitnessen. Ik ben blij dat hij nu weer wat doet. Hij kan nog niet te zwaar tillen ivm oog, maar hij doet nu tenminste weer wat

even kijken of er nog verder nieuws is....

April; bijna geregeld met werkgever. Contract krijg ik denk vandaag per post. En heb t schema gekregen met werkdagen, maar zijn   nog niet uit over welke dagen ik vrij heb (ivm 36 uur en op zaterdag werken)
Begin in ieder geval 1 juni

Rimke; dat schrikdraad (of schrikkeldraad?? zeg t altijd verkeerd haha). is speciaal voor dieren weg te houden. Dus ook niet zo een hoog voltage. Je ziet t ook bijna niet, dus het is niet storend. ben even de naam vergeten van de winkel, die zit bij ons in Budel, maar misschien heeft die nog andere vestigingen in Nl.

Hey meiden,

Weer een keer een berichtje van mij. Bambi heeft gisteren een berichtje op hyves gezet dat wij ook een keer hier wat van ons moeten laten weten. Ik zal eerst vertellen waarom ik niks meer laat weten hier: Op het werk kan ik wel op hyves inloggen, maar niet op deze site. Op gegegeven moment was ik na het werk zo moe en had ik zoveel andere dingen te doen dat ik het hier niet meer bij kon houden.
In de tussentijd zijn er ook al een heleboel meiden bijgekomen die ik niet ken en zij mij niet. Dus is best lastig om hier weer te komen omdat ik het gewoon niet meer volg. Maar vanaf deze week ga ik even vier dagen in de week werken, dus heb ik weer iets meer vrij.

Sterretje en april, echt super spannend nu voor jullie!! Hoe voelen jullie je op het moment?

Liefs Linda (2)

@happy: Zo zeg als jullie nou niet opvallen daar weet ik het ook niet.
Je vond het elke keer weer spannend, daarom reageer ik ook meteen 's ochtends .
Ik had trouwens bijna niets meer om aan te doen, maar na jou oranje-verhaal schoot me te binnen dat ik idd ook nog ergens een mega-oranje t-shirt heb liggen. Kan ik die lekker binnen aan doen. thx.

Ik weet niet wie het vroeg, maar de baby is maandag heel rustig geweest, gisteren best beweeglijk en vandaag meld hij zich steeds na het eten.

ben Wéér de helft kwijt. En ik kan ook niet meer auto rijden. Ik laat hem afslaan, kan niet fatsoenlijk meer inpakeren en heb er afgelopen week een deuk ingereden.

phoebe gaat de 23e naar curacao

@rimke: wel fijn dat je nu samen met Fons vrij hebt. Straks een lekker bakkie thee doen. Trouwens heb jij nog goed bijgeslapen? Ik hoop dat de hoofdpijn weg is.
@april: een mininijlpaard. Ik las gisteren dat het nijlpaard afstamt van het varken, hihi. Maar waar baseren ze het gewicht op? Ik heb gehoord dat je kind met 40 weken gemiddeld 3400 gram weegt en 50 cm lang is.
Morgen zou ook een mooie datum zijn. Weer een ander sterrenbeeld.
@bieb: hé, dat is slim geregeld met die bruidstaart. Nu nog iemand voor de bloemen.

Terug
Bovenaan