klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

He meiden!

Rimke, fijn dat het weer ietsjes beter met je gaat. Maar snap goed dat het een groot gemis is! Moet er echt niet aan denken! Als je je hart wil luchten, gooi t er maar uit hoor!!

Bambi, naar de vk geweest. Jammer dat je nu niet precies weet hoe en wat. Wat die bloeddruk betreft, ik zou de laagste aanhouden. Zo heb ik het geleerd. Het kan inderdaad verschillen per arm... Als ik een hele hoge bloeddruk bij iemand hoor, meet ik hem nog een keer op de andere arm, en als die lager is dan is dat fijn!
Wel raar van die suiker in de urine...

Sterretje, je bent dus flink aan t aankomen! Maar je moet maar zo denken, zodra het kindje eruit is, ben je alweer een groot gedeelte kwijt!
Over je vraag of ik daarna nog doorkan leren, ja, daarna ga ik verder met managment. Altijd blijven leren! haha

April, ook naar de vk geweest, en alles was goed. En het kamertje is zo goed als af! Fijn hoor!

Happy, tja, afvallen... ik ben zo goed bezig! Maar het gaat ZZZZZZZZOOOOOOOOOOO verschrikkelijk langzaam! Volhouden!!!

Linda, bijzonder zeg wat dat medium allemaal zegt! Wel fijn dat wat ze allemaal gezegd heeft! En die school waar je bent wezen kijken, is dat voor de babisschool van joey?

Phoebe, als ik je niet meer spreek. FIJNE VAKANTIE!! en goed klussen daar he!

Zo, vandaag een lekkere werkdag gehad! Strakjes weer even sporten.. ben goed bezig!!
Weten jullie wat ik echt helemaal kut vind. Mijn volgende nod is dag 2 van mijn vakantie! Zit ik in mijn vakantie met die stomme duivels! (of met een positieve test!!) maar daar ga ik maar niet meer vanuit... Ben bang dat het daarna consultje huisarts word!
Mannetje is weer aan t werk. Heeft onwijs veel weekend en avonddiensten de laatste tijd! Ongezellig!

Fijne avond meiden!

Liefs Jacqy

oeps, was een pagina vergeten te lezen! hahah Ga gewoon nog even verder!

Linda2, fijn weer wat van je te horen, en helemaal super te horen dat het goed gaat met je! Houden zo!

Renee, ook fijn dat jij er weer bent! fijn dat het met je vader een stuk beter gaat zeg! Gelukkig maar! En bij de gyn geweest, zaad goed! jippie!! en nog een keer bloed laten prikken, fijn dat ze er mee bezig zijn!

Anouska, GEFELICITEERD met jullie nieuwe huisje!! Fijn hoor! Eetse!

Mamoetje, fijn dat je waarschijnlijk je eisprong hebt gehad! heb je wat meer vastigheid!

Kruimels, hoe gaat t met je? iets minder beroerd?

hallo meiden,

STERRETJE: wij hebben ook lasanga op... maar hoe voel je je? zag dat je je baby minder voelt? mijn vriendin was bijna een week overtijd en die heeft haar eigen laten strippen van onder.... misschien kunnen ze dat bij jou ook?

shit net alles gelezen entoen moest ik naar de wc nu weet ik het niet meer.... zit natuurlijk zo vol van ons huis, en mijn man heeft vandaag zijn bijzondere verrichtingen gehaald voor zijn motor....

O ja
LINDA: naar het medium geweest, wat spannend zeg maar toch ook raar. maar toch fijn.... heb je dat al vaker gedaan....

voor de rest heb ik even een black out......

April; uitgerekend 10 juni

Bieb - 8 juni/ meisje
Jacqy -    
Bambi- 17 juni / meisje
Phoebe -  
Linda  -   14 juni, jongen
Happy -  
Rimke -  
Anoeska 12 juni/jongen
Mamoetje 15 juni / meisje  Sterretje    15 juni/ meisje
 Kruimels - 9 juni, jongen

weet niet of je het kunt zien maar dir is de voorkant ff kijken wat ik nog meer kan doen.

groetjes anoeska

April; uitgerekend 10 juni

Bieb - 8 juni/ meisje
Jacqy -    9 juni/ meisje
Bambi- 17 juni / meisje
Phoebe -  
Linda  -   14 juni, jongen
Happy -  
Rimke -  
Anoeska 12 juni/jongen
Mamoetje 15 juni / meisje  Sterretje    15 juni/ meisje
 Kruimels - 9 juni, jongen