klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

Ow wat lief rimke.. hihi.. weet jij nou ook al wat het wordt? Of dat nog niet.. ben trouwens nog steeds thuis want moest de garage eerst even bellen of er wel iemand was,. alleen werd er niet opgenomen.. zo nog maar een keertje bellen..

xxx Mamoetje

O ja buufje, ik weet niet of je hier morgen nog bent maar, hele fijne vakantie lieverd. Geniet er saampjes lekker van en doe je best he !!! hahaha......sms je nog wel maar toch hier ook maar ff...

Dikke kus happy

mamoetje; Rimke krijgt een meisje....

Rimke; beter een been uit je buik dan een been ergens anders uit haha, sorry ben een beetje melig
En natuurlijk heb je nog verdriet om Davey...zal nog wel vaker voorkomen, helaas.
Ik weet nog heel goed net een paar maanden voordat we in dit huis kwamen wonen, werd onze hond ziek, kanker. Toen we net waren verhuisd pakte ik een foto met de hond erop, nou toen moest ik me toch janken! en dat was zeker 4 maanden later. Snik, we hadden al een mooi plekje voor zijn mand in gedachten, helaas.

Anouska; gaaf zeg, mooi huis hoor. Gefeliciteerd!!!! hopelijk kan je ook snel t babykamertje inrichten

kruimels; Phoebe en Jacqy zijn helaas ongi geworden

Net terug van sporten. Was weer ef lekker, maar erg druk.

vanavond gaat mijn mannetje voetbal kijken, echt geen zin in, dus even een goeie film opzoeken

haha, zit mijn vriendin te sarren. Zij is dus mijn ceremoniemeester samen met mijn zus, maarja, nu ga ik natuurlijk ook op zaterdag werken om de week. Dus ik zei al, nu moet je natuurlijk mijn schema weten, anders kan je niks plannen. En ik  ben al iedereen  hun vakantie aan t checken, zodat ik ong weet wanneer mijn vrijg, feest is. haha ik ben heel sneaky

sterretje; morgen is het de 22e!!! ik weet zeker dat morgen je babytje komt!!!!!!!!voel je al wat?????

nou happy-meisje: dank dat je me een kanjer vindt............weet niet waar ik het aan te danken heb............whihihihihi! vind jou ook keigoed hoor lieverd!

Bieb: Inderdaad, je hebt al een plan in je hoofd van hoe je dingen gaat doen met zo'n beestje en dan piepen ze er inenen tussen uit! Zo verdrietig...........kan me voorstellen dat je, als je dan inenen een foto ziet dat je dan moet huilen! Zijn gewoon helemaal geen leuke dingen. Beesten zijn zo afhankelijk van je, zijn altijd blij om je weer te zien, zijn altijd eerlijk en vinden jou altijd lief.................en ik ben nou eenmaal een ontzettend kattenmens, zie ze echt als vriendjes..........en als er dan inenen eentje dood gaat is dat even behoorlijk ingrijpend!
Tja, ben ook blij dat het beentje niet ergens anders uitkwam............hahahaha!

He meiden!

Ben ik weer even!

Rimke, ik ben al gestart met de senior opleiding. Al introductie gehad en gisteren de eerste "echte" les. Wel ongezellig hoor als je mannetje zo lang weg is! Maar inderdaad, liever nu dan aan t eind van je zwangerschap!

Bieb, haha, lekker de schema's aan t doorgeven! haha. Ik heb ook nog een ceremonimeester nodig. Weet nog niet wie ik er voor wil vragen.. Vind dat best moeilijk om uit handen te geven!

Happy, heb je een pestbui meis! Ben je zo moe?

Ga zo lekker bankhangen!

Liefs JAcqy

O, joh, ik dacht dat het nog moest beginnen........vind je het leuk? Is vast heftig, zo naast je werk........
Geniet lekker van je avondje bankhangen dan! Is een feel goed movie op rtl 5, one fine day! ik heb hem al eens gezien, lekkere chick-flick........hahahahaha!!

Dikke kus Rimke

Phoebe: als ik je niet meer spreek: ga ontzettend genieten van je welverdiende vakantie!
ik hoop dat jullie het enorm naar jullie zin gaan hebben! Rust lekker uit, geniet van elkaar en ik hoop dat jullie met zijn drietjes terug komen.........

Dikke kus Rimke

Denk inderdaad dat ik veel te doen krijg naast mijn werk. Maar heb heel veel zin om weer wat te gaan leren., want sta stevig stil op het moment!
Ga denk ik wel even naar die film kijken, maar wil ook de gohst wisprerer kijken. Dus heen en weer zappen!

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan