mamoetje; Rimke krijgt een meisje....
Rimke; beter een been uit je buik dan een been ergens anders uit haha, sorry ben een beetje melig
En natuurlijk heb je nog verdriet om Davey...zal nog wel vaker voorkomen, helaas.
Ik weet nog heel goed net een paar maanden voordat we in dit huis kwamen wonen, werd onze hond ziek, kanker. Toen we net waren verhuisd pakte ik een foto met de hond erop, nou toen moest ik me toch janken! en dat was zeker 4 maanden later. Snik, we hadden al een mooi plekje voor zijn mand in gedachten, helaas.
Anouska; gaaf zeg, mooi huis hoor. Gefeliciteerd!!!! hopelijk kan je ook snel t babykamertje inrichten
kruimels; Phoebe en Jacqy zijn helaas ongi geworden
Net terug van sporten. Was weer ef lekker, maar erg druk.
vanavond gaat mijn mannetje voetbal kijken, echt geen zin in, dus even een goeie film opzoeken
haha, zit mijn vriendin te sarren. Zij is dus mijn ceremoniemeester samen met mijn zus, maarja, nu ga ik natuurlijk ook op zaterdag werken om de week. Dus ik zei al, nu moet je natuurlijk mijn schema weten, anders kan je niks plannen. En ik ben al iedereen hun vakantie aan t checken, zodat ik ong weet wanneer mijn vrijg, feest is. haha ik ben heel sneaky
sterretje; morgen is het de 22e!!! ik weet zeker dat morgen je babytje komt!!!!!!!!voel je al wat?????