he hallo!
Wat een gezelligheid hier vandaag!
We hebben net een pastaatje gegeten en fons is nu naar de brandweer dus heb de laptop alleen.
Renee: goed om te horen dat je papa aan het revalideren is en dat het goed gaat! Dat soort dingen hebben idd de tijd nodig! Spannend hoor, voor je al die sollicitatie gesprekken!
Anoeska! Gefeliciteerd meid! Wanneer krijgen jullie de sleutel?? Wij willen foto's zien!!!!!
Sterretje: zelfs verstelwerk gedaan...........whahahaha! Tja, dat slapen........waarschijnlijk door alle emoties zo vermoeid.........ik weet het echt niet!? Raar he?
Jacq: is toch juist goed dat je langzaam afvalt, is veel beter voor je lijf joh! vind het knap van je hoor! Volhouden he?
Bambi: rare zaak bij de VK, bloeddrukken kunnen idd per links en rechts verschillen, maar een beetje suiker in je urine....................huh???!!!!! Rare toestand zeg ik!
April: meisje, is je rug pijn iets gezakt? Ik ga me nog even op het polletje van jou en bambi invullen............hahahaha!
Linda: hoe was je werk? En joey was naar de creche geweest toch??
Heb net even de afwas gedaan en de plee gesopt, wilde eigenlijk nog stofzuigen maar dat doe ik morgen wel. had net nog even een enorme huilbui tijdens het koken want dan stond mijn lieverdje altijd te hopen dat ik kip stond te snijden..........dol op rauwe kip.........maar hoe vaak hij aan tomaatjes, haricots vertjes, uien, paprika, komkommer enzo heeft staan snuffelen zijn niet op een hand te tellen............en dan kon hij zo teleurgesteld kijken.............nou! het is geen kip!!!. Dus zonder hem koken is gewoon heel saai............