klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

hey meiden

bambi; lekker bij je moeder in de tuin onder de parasol gezeten haha lekker hoor, het zonnetje was warm vandaag tenminste hier wel, en was je schnitzel nog lekkker?

jacqy; lekker aan het sporten geweest vanavond?

anoeska; gefeliciteerd met de aankoop van jullie huis helemaal top zeg, en ik ben vorig jaar ook een keertje naar dat medium geweest

kruimels; aan de lasange las ik, gaat het goed met je??, en hoelang kan het dan duren voordat jullie te horen krijgen of jullie die aanbouw mogen bouwen?

bieb: nou dat gaat lekker zeg, eerst met de trouwkaarten steeds het verkeerde letter type en nu in het contract iets niet helemaal goed, ze moeten je wel hebben zeg

mamoetje: je denkt dat je je ei hebt nou klussen voor je leven meid hup hup doe je best haha

ik ga weer effe verder lezen want ik ben het alweer kwijt

xxx linda

renee; wat een goed nieuws over je vader, gelukkgi gaat ie vooruit dat zijn   mooie berichten, en voor de rest het zaad en alles was ook helemaal goed super, nu nog afwachten dat je ongi wordt en dan gaan ze verder kijken, ik ben blij te lezen dat alles goed gaat

rimke; een huilbui meid gooi het er allemaal maar uit dat is goed voor je, tuurlijk mis je al die dingetjes dat ie zit te bedelen enz, dat kan nog wel eventjes duren, sterkte meid,
en fons gaat voor een week weer weg, dat is wel lang,
haha en je had een been uit je buik, stevig trappen dat meissie van je haha

bieb: weer aan het sporten geweest las ik en je vriendin een beetje sarren haha moet kunnen

anoeska; wat een mooi huis zeg en wat een gigantische mooie keuken zeg

we hebben straks gecondoleerd, en nog even gekeken in de kist maar pfff wat zag me buurman eruit zeg, helemaal geel, hij was de laatste weken wel geel maar niet zo erg als dat ie er nu bijlag, brr, morgen de begrafenis, en morgenavond dan ga zijn werkster even helpen met een paar dingen opruimen enz.

meiden iedereen een fijne avond en morgenochtend lees ik weer bij

xxx linda

Zo ben weer thuis, nu eerst reageren op iedereen..

Renee: Wat goed van je vader zeg.. En gelukkig was met je ventje ook alles goed.. Nou hopen dat bij jou ook alles goed is..

Linda: Wat vervelend dat je buurman er zo slecht bij lag.. Veel succes morgen bij de begravenis..

Phoebe: Heel veel plezier op vakantie he.. En we gaan met z'n alle hopen dat jullie met meer terug komen dan dat je daar naar toe bent gegaan..

Bieb: Oeps, ja sorry.. hihi.. me hoofd is deze week echt net een zeef.. Hihi nog even en je bent je eigne vrijgezellefeest aan het regelen.. hihi

Moet nou wel weer een beetje bij zijn.. Vriendje zit voetbal te kijken.. samen met een vriend.. Ik zit helemaal in gedachte verzonken in criminal minds.. hihi.. meot eigenlijk nog opruimen.. maar heb geen zin.. Wil bijna zeggen doe ik vrijdag wel.. maar dan moet ik werken.,

xxx Mamoetje

@jacqy: altijd leren, gelijk heb je. Ik zou dat dit jaar eigenlijk ook doen, maar door zwangerschap heb ik me niet ingeschreven. Ik moet normaal een uur naar school rijden. Ik vond dat toch iets te veel van het goede. En je NOD in de vakantie, dat is idd minder, maar laten we positief denken.
@mammoet: je eisprong, wat doe je hier. Klussen jij!!!
@anouska: als ik het goed zie is het een halfvrijstaand huis, klopt dat? En wat een mooie keuken. Ziet er echt mooi uit. En je vriend heeft de bijz. verrichtingen gehaald. Wat had jij dan laatst, praktijk, theorie?

Ja dat zei ik stiekum ook al tegen em vriend die ngo steeds naar voetbal zit te kjken met die vriend van em en toen begon die te lachen.. hihi.. dus lig nog steeds te wachten.. hihi (wel met me kleren nog aan hoor.. hihi maar alvast in bed lekker met de laptop
xxxx Mamoetje

ben ervandoor batterij leeg:d

x

@happy: een baalbui, dat kan gebeuren. Zelfs bij happy.  Rust goed uit vanavond en morgen weer goed op.
@rimke: ja, grappig hè dat voetje. Dat gaat nog veel meer komen. Ik doe voor de gein wel eens het voetje kietelen.
@bieb: tja, de 21e wordt het in ieder geval niet. Of ik iets voel? Nou, ik had gisteren en vandaag kramp, maar dat zet verder niet door. Heb morgen inwendig onderzoek en kans dat ze een gedeelte van het vlies van de wand trekken. (snap het ook niet helemaal) maar wie weet.

Iemand had het over strippen, nou eigenlijk hoop ik dat de kleine zichzelf meldt. Ik heb het niet zo op al die polonaise aan mijn lijf.

April; uitgerekend 10 juni

Bieb - 8 juni/ meisje
Jacqy -    9 juni/ meisje
Bambi- 17 juni / meisje
Phoebe - 10 jini / jongen
Linda  -   14 juni, jongen
Happy -  
Rimke -  
Anoeska 12 juni/jongen
Mamoetje 15 juni / meisje  Sterretje    15 juni/ meisje
 Kruimels - 9 juni, jongen

@linda: hebben ze hem niet zo kunnen opmaken zodat het geel minder opvalt? Nou, succes iig morgen.
@mammoet: mannetje is voetbal aan het kijken, nou, dan heeft ie straks genoeg energie over

Hier schrikt mijn man elke keer als ik au zeg. Zoals ik zei heb ik gisteravond en vanavond krampen van onder, maar dat zal niks zijn.
Even het rooster zoeken.

Terug
Bovenaan